En ole aikaisemmin ollut nimiäisissö tai ristiäisissä, joten ei ole mitään tietoa mitä sinne kannattaisi viedä lahjaksi. Olen kysynyt tuttavistani apua mutta he eivät itsekään tiedä vastausta tähän.
Mitä kannattaisi viedä nimiäisiin lahjaksi?
Anonyymi-ap
1
475
Vastaukset
- Anonyymi
On hyvä lähteä siitä, että vähintään 100 euroa tuon lahjan pitäisi maksaa, jos et ole kummi etkä sukua. Ja tuo on per henkilö eli jos menet puolison kanssa, niin sitten vähintään 200 €. Ja ei varsinaisesti lahjalla itsellään ole niin merkitystä, kunhan hinnan voi selkeästi osoittaa tai se on yleisesti tiedossa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2119148
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265818- 584803
- 984759
- 723776
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.743443- 513386
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262906Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502792- 432671