Pöytäpuhelin 4G

Anonyymi-ap

Elämäni paras hankinta.

33

621

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saahan pöytäkoneesen kuin Läppärin itse asenetua helposti Netti puhelin yhteydet. Miksi erikseen hankit pöytä puhelin? Onko iso näyttö? Hyvät äänet ja isot näppikset.Oliko hintava? Itseläni ei älypuhelinta,kun en sitä tarvii ja hipaisu laiteissa käteni ei toimi,nivel reuman takia.

      • Anonyymi

        PöytäGSM on mainio puhelin sellaiselle joka ei halua kantaa kännykkää mukanaan. Meillä hommattiin jo vuosikausia sitten äidille pöytäGSM kun lankapuhelimesta oli kallista soittaa kännykkään ja meillä lapsilla jo kaikilla oli kännykät. Itse olin äidin mukana kun lankaliittymä sanottiin irti ja vaihtui pöytäGSM tilalle. Laskut putosi kaksi kertaa pienemmiksi. Kännykkää äiti ei halunnut.


      • Anonyymi

        * Tukevasti pöydällä
        * Isot numeronäppäimet
        * 4 G-toiminta, samalainen kortti laitetaan sisään kuin kännykässä
        * Rajaton +20€/kk maksava liittymä
        * Akun lataus helppoa ja tarvii harvoin lataamista
        * Hinta noin 118€


    • Anonyymi

      Hyvää: Vanhanajan puhelimen luuri johtoineen. Isot näppäimet, hinta 120€.

      • Anonyymi

        Kuinka kauan niitäkin puhelimia voi käyttää johtojen kanssa.
        Nettiin saa samat asiat , joten en laittaisi mitään pöytäpuhelinta koska soittelen netin kautta ihan helposti. Mutta kullakin makunsa sellaistahan se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka kauan niitäkin puhelimia voi käyttää johtojen kanssa.
        Nettiin saa samat asiat , joten en laittaisi mitään pöytäpuhelinta koska soittelen netin kautta ihan helposti. Mutta kullakin makunsa sellaistahan se on.

        Ei 4G pöytäpuhelinta käytetä johtojen kanssa, luuri on laitteessa johdolla mutta muuten 4G.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka kauan niitäkin puhelimia voi käyttää johtojen kanssa.
        Nettiin saa samat asiat , joten en laittaisi mitään pöytäpuhelinta koska soittelen netin kautta ihan helposti. Mutta kullakin makunsa sellaistahan se on.

        Siinä pöytäGSM:ssä ei muita johtoja ole kuin virtajohto jonka töpseli laitetaan pistorasiaan ja koneen ja luurin välinen johto. Ymmärrätkö ollenkaan että kaikilla ei ole nettiä. Soittele sinä vaan sen nettisi kautta mutta turha arvostella toisten puhelinyhteyksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä pöytäGSM:ssä ei muita johtoja ole kuin virtajohto jonka töpseli laitetaan pistorasiaan ja koneen ja luurin välinen johto. Ymmärrätkö ollenkaan että kaikilla ei ole nettiä. Soittele sinä vaan sen nettisi kautta mutta turha arvostella toisten puhelinyhteyksiä.

        Kerro Pelle miten sinua stanA muka vtu arvostelun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro Pelle miten sinua stanA muka vtu arvostelun.

        Opettele sinä kirjoittamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettele sinä kirjoittamaan.

        Nyt se leipä luukku kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä pöytäGSM:ssä ei muita johtoja ole kuin virtajohto jonka töpseli laitetaan pistorasiaan ja koneen ja luurin välinen johto. Ymmärrätkö ollenkaan että kaikilla ei ole nettiä. Soittele sinä vaan sen nettisi kautta mutta turha arvostella toisten puhelinyhteyksiä.

        MITÄÄN VIRTAJOHTOA EI OLE. Puhelimessa on akku, samanlainen kuin kännykässä ja sitä ladataan tarpeen mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MITÄÄN VIRTAJOHTOA EI OLE. Puhelimessa on akku, samanlainen kuin kännykässä ja sitä ladataan tarpeen mukaan.

        Aha......milläs otat virran jos virtajohtoa ei ole.......tietääkseni ne laturitkaan ei ilman virtajohtoa toimi.
        Pöytä GSM:ssä joka aikoinaan äidille hommattiin oli nimenomaan virtajohto joka laitettiin seinään koska akun kesto oli vain pari tuntia, joten hän saattoi ottaa puhelimen myös mökille mukaan eikä puhelin sammunut matkan aikana. Kotona ja mökillä piti virtajohdon koko ajan kiinni sekä puhelimessa että pistorasiassa ettei puhelin päässyt sammumaan, ei ollut mitään järkeä parin tunnin välein alkaa lataamaan erikseen. Sama puhelin on hänellä käytössä vieläkin yli 10 vuoden jälkeen ja toimii edelleen moitteetta.
        Nykyiset pöytäGSM:t saattaa olla jo isommilla ja kestävimmillä akuilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aha......milläs otat virran jos virtajohtoa ei ole.......tietääkseni ne laturitkaan ei ilman virtajohtoa toimi.
        Pöytä GSM:ssä joka aikoinaan äidille hommattiin oli nimenomaan virtajohto joka laitettiin seinään koska akun kesto oli vain pari tuntia, joten hän saattoi ottaa puhelimen myös mökille mukaan eikä puhelin sammunut matkan aikana. Kotona ja mökillä piti virtajohdon koko ajan kiinni sekä puhelimessa että pistorasiassa ettei puhelin päässyt sammumaan, ei ollut mitään järkeä parin tunnin välein alkaa lataamaan erikseen. Sama puhelin on hänellä käytössä vieläkin yli 10 vuoden jälkeen ja toimii edelleen moitteetta.
        Nykyiset pöytäGSM:t saattaa olla jo isommilla ja kestävimmillä akuilla.

        Katso Pelle kuva Dodo 4100 totta helvetissä se latausjohto joka on kännyköissä on mukana.Mutts mitään stsnan töpselijohtos ei ole


    • Anonyymi

      Paras joululahja mitä voit antaa vanhemmille ihmisille. Kysy/kerro/, näytä kuva laitteesta ennakkoon.

      • Anonyymi

        Varmistamaa että henkilö ymmärtää laitteen käytön ja haluaako hän sen.
        Tämä pätee kaikkeen. Älkää pettämä tyhmillä valinnoilla vanhempia ihmisiä sillä teidän mielestä joku asia voi olla smantekevä esim laitteen väri. Toimivuus jne.


    • Anonyymi

      Katso kuvia, niin ymmärrät mistä on kyse.

    • Anonyymi

      voiko läppärillä viestiä puhelimiin

      • Anonyymi

        Ei voi.


      • Anonyymi

        TOTTAKAI, kun yhteys tietokoneen ja puhelimen välillä on luotu.

        Pyydä lastasi laittamaan, aikaa kuluu 5min,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TOTTAKAI, kun yhteys tietokoneen ja puhelimen välillä on luotu.

        Pyydä lastasi laittamaan, aikaa kuluu 5min,

        Tai myyjäliikkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TOTTAKAI, kun yhteys tietokoneen ja puhelimen välillä on luotu.

        Pyydä lastasi laittamaan, aikaa kuluu 5min,

        Et ymmärtänyt kysymystä ???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ymmärtänyt kysymystä ???

        Etkä sinä vastausta.


    • Anonyymi

      Hyvä tietää et läppäriä voi käyttää viestittelyyn, kokeilen tuota yhdistämistä.

      • Anonyymi

        Tottakai voi, kokeile yhdyntää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai voi, kokeile yhdyntää.

        Yhdyitkö jo.Tekikö hyvää.


      • Anonyymi

        Puhelinta voi käyttää viestien lähettelyyn ja vastaanottoon sekä soittoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhelinta voi käyttää viestien lähettelyyn ja vastaanottoon sekä soittoon.

        Juu ja tablettia voi myös käyttää soittoihin ja viesteihin.


    • Anonyymi

      ja suolaiset puhelun hinnat samaan kauppaan

      • Anonyymi

        Miten niin.


    • Anonyymi

      kotisoitto hinta

      • Anonyymi

        Mistä ihmeestä sinä jonkun kotisoiton keksit. Normaali 4G maksu noin 20€/kk rajaton sellainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä ihmeestä sinä jonkun kotisoiton keksit. Normaali 4G maksu noin 20€/kk rajaton sellainen.

        kuukausimaksu 7,90 puhelut 0,069 c min


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuukausimaksu 7,90 puhelut 0,069 c min

        Aika kevyt, meinaa nousta vastausluurin mukana, mutta tyytyväisiä ollaan ja akunkesto muutamia päiviä. Ostin 24kk maksuajalla 4,50€/kk.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1822
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      786
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      661
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      639
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      569
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      481
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      52
      465
    Aihe