- Että on mahdollista sekin vaihtoehto, että tekijä teki tekonsa siksi, koska oli jollakin tavalla traumatisoitunut joko aiemmin kokemistaan ikävistä kokemuksista, tai sitten siinä vaiheessa, kun mies halusi ensimmäisen kerran sekstata naisen kanssa.
Oikeudessa yritetään antaa se kuva, että tekijä, eli ukrainalaisnainen "suunnitteli" tekonsa etukäteen ja teki tekonsa toteuttaakseen jonkin verenhimoisen obsession, tai koki halua tehdä veriteon mielenterveyshäiriössä.
Traumatisoituneilla, etenkin tietyissä ahdistaviksi koetuissa tilanteissa tulee voimakkaitakin tunnereaktioita, jopa äärimmäistä vihaa.
Uhri väitti itsellään olleen romanttisia tunteita naista kohtaan. Silti ei hänen käytöksensä tietyissä tilanteissa, ainakaan toisen osapuolen kertomuksen mukaan, ollut aina niin kovin romanttista, vaan enemmän päällekäyvää.
Tietenkään mikään ei oikeuta veritekoa, tappamisen tai murhan yrittämistä. Silti olen aika tavalla varma siitä, että tekijällä on vahva traumatausta, joka on laukaissut tieytyssä tilanteessa tappamisvietin. Minusta tätä asiaa ei pitäisi jättää huomiotta.
Tappaminenhan on sinällään primitiivinen ominaisuus, joka on meillä kaikilla. Jokainen meistä kykenee väkivaltaan. Ja jokaisen meidän esi-isissä, tai äideissä on tappajia, ainakin esi-historiassa. Osalla on myös ns. "soturigeeni", joka saattaa joskus laueta ns. päälle tietyissä olosuhteissa ja purkautuu väkivaltaisena käytöksenä. Mutta yleensä me lähtokohtaisesti kykenemme hallitsemaan omat tunteemme, emmekä tee toisille mitään väkivaltaa.
Kauniaisten murhayritys jää mietityttämään...
Anonyymi-ap
2
175
Vastaukset
- Anonyymi
Femakkous on mielisairaus, pitäisi laittaa paljonkin hoitoon ennen kuin murhaavat.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🍒 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk722493Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911596Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641365Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll711359- 1291255
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1541142- 1441122
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j881049- 701038
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur741017