Hei! Luin erään uutisjutun että eräs Amerikkalainen firma lopettaa DVD-levyjen valmistuksen vuoden loppupuolella ja nyt kuulemma uhataan lopettaa Suomesta DVD-levyjen myynti ja muualla ei ole puhuttu tästä niin tietääkö joku että milloin CD ja DVD-levyjen myynti loppuu Suomesta?
Milloin CD ja DVD-levyjen myynti loppuu Suomesta?
3
354
Vastaukset
- Anonyymi
Mistäpä tuon kukaan voisi tietää, kun emme omista kristallipalloa. Mitään päätöstä asiasta ei ole tehty, mutta voidaan tietysti tehdä milloin vaan. Netistä kylläkin löytyy kauppoja, jotka myyvät kaikenlaista muiden hylkimää tavaraa kauan sen jälkeen, kun se on lakannut olemasta valtavirtaa.
Voit yhä ostaa esimerkiksi uuden kasettisoittimen, vaikka Verkkokauppa tai Power ei niitä myykään. Gigantti saattaa huijata ostamaan ja pitää asiakkaan rahat. - Anonyymi
CD-levyjen valmistus ei ainakaan lopu koskaan. Aina on ja tulee olemaan harrastajia, jotka diggaavat tästä formaatista. C-kasettikin "kuoli" jo vuosikymmeniä sitten, mutta silti niitä vielä valmistetaan. DVD-levystä en tiedä, sillä Bluray on vienyt siltä osuuksia, joten DVD-levy siinä mielessä voi unohtua historiaan.
- Anonyymi
CD-formaattikin on rapakon takana kuulemma tekemässä jonkinlaisen paluun, ei nyt vielä mitään vinyylin tasoista innostusta.
Harmi kun Minidiscistä ei julkaistu pakkaamatonta ääntä tallentavaa versiota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984