Tulee matkatavarat halvaksi, kun Bangkokin kenttäväki varastaa puolet laukkusi sisällöstä lastatessaan niitä ruumaan.
Ei tarvitse maksaa turhista kiloista.
Valitse Thai Airways lentoyhtiöksi
7
373
Vastaukset
- Anonyymi
Nils Holgesson Airweys on sinulle parempi vaihtoehto.
https://www.facebook.com/NilsHolgerssonIta/photos/a.465151084878/465151089878/?__cft__[0]=AZW0AISrUyy_JhiDaxKlN6Qw6p4uNXI7s3WsFEiSEjK_WsVuuRC5zMbtcoHtJLZdOCa0zTSK1b9aU7O-a3EJF_1h_IZCZgVagCtRWLzkfaPrkUoNEvv0gYfS9-ItkVTPHbVf88A8k4EUp8l0KC18UiXRZGqvlJxeGRsGGoMYODXdSg&__tn__=EH-y-R - Anonyymi
Niin on.
- Anonyymi
Bangkok lentokenttäväki varastaa puolet matkalaukusta, ja hotellissa viedään loput.
Ei ihme että hymyilyttää, hymyjen maa. - Anonyymi
Huorat vie sitten passit sormukset riipukset ja irtorahat.
Jos erehdyt naimisiin, niin ne vie omaisuuden ja korjaa leskeneläkkeet.Moicca! Multa veivät kans puolikkaan matkalaukun, mulle jäi vaan kahva käteen. Kolmasti on huorat vieneet lesken eläkkeet ja riipukset. Nykyään matkustan vain espanjaan etelän lämpöön. Voi kulkea lompakko taka taskussa ilman pelkoa että kaikki menee ja mitään ei jää.
Veivät multa kanssa passin ja takimmaisen jalan kenkän. Oli vielä krotiilin nahkaa ne kenkä eikä mikään halpa todellakaan. Uumajan lossilla nappasivat sen ja kaiken mikä riippui.- Anonyymi
SenssuChlangMai kirjoitti:
Moicca! Multa veivät kans puolikkaan matkalaukun, mulle jäi vaan kahva käteen. Kolmasti on huorat vieneet lesken eläkkeet ja riipukset. Nykyään matkustan vain espanjaan etelän lämpöön. Voi kulkea lompakko taka taskussa ilman pelkoa että kaikki menee ja mitään ei jää.
Veivät multa kanssa passin ja takimmaisen jalan kenkän. Oli vielä krotiilin nahkaa ne kenkä eikä mikään halpa todellakaan. Uumajan lossilla nappasivat sen ja kaiken mikä riippui.Luulen ettei sulta muuta ole hävinnyt kuin jaba vienyt aivot.
- Anonyymi
"SlangMai" jaksaa vaikka ei yhtään huumorin vilausta...
Lopettas jo.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 971150
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116978- 125906
- 91729
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483