Ketä äänestätte pressan vaaleissa

Anonyymi-ap

Kuka on teidän suosikkinne tulevissa presidentinvaaleissa? Itseä ei näissä vaaleissa kukaan ehdokas oikein puhuttele, voi olla ettei tule äänestettyä lainkaan. Kaikki vaalitentitkin ovat tähän asti olleet todella latteita ja tylsiä, ei näissä ehdokkaissa ole oikein mitään tarttumapintaa. Tuntuu että osa ei ole edes kunnolla kiinnostunut koko presidenttiydestä, olla mukana kisassa vaan velvollisuudesta puoluetta kohtaan.

222

1444

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Halla-ahoa tai Aaltolaa. En ole vielä päättänyt. Joku viisas mies perinteisen puoluepolitiikan ulkopuolelta on kuitenkin se millaisen presidentin haluan ja jäljelle nuo kaksi vaihtoehtoa.

      • Anonyymi

        Aaltola aivan liian oikeistolainen, ei kannata työläisten oikeuksia ollenkaan, Kiinan mallilla orjatyötä ja silti pitää vielä yrittäjiä tukea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aaltola aivan liian oikeistolainen, ei kannata työläisten oikeuksia ollenkaan, Kiinan mallilla orjatyötä ja silti pitää vielä yrittäjiä tukea.

        Tai Amerikan mallilla?


      • Anonyymi

        Homo joka äänestää Halla-ahoa? No siinä juoksee kaks aivosolua toisiaan karkuun sun korvien välissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homo joka äänestää Halla-ahoa? No siinä juoksee kaks aivosolua toisiaan karkuun sun korvien välissä.

        Ja sama kyllä ton Aaltolankin kanssa. Selvittäkää nyt ihmiset noiden ihmisten taustat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sama kyllä ton Aaltolankin kanssa. Selvittäkää nyt ihmiset noiden ihmisten taustat.

        No olen selvittänyt Pekan taustat enkä todellakaan aio äänestää sitä tapausta!


    • Anonyymi

      Homo peccaa tietysti.

      • Anonyymi

        Älä nimittele


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nimittele

        Homo Pekka, onko noin hyvä?


      • Anonyymi

        Oli yllätys täällä miten homot suhtautuvat Pekka Haavistoon-tottakai ymmärrän, että ei se ole itsestäänselvyys että homot äänestää homoa mutta minä äänestän. Anteeksi kun tällä sivulla vierailen, terkuin, nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli yllätys täällä miten homot suhtautuvat Pekka Haavistoon-tottakai ymmärrän, että ei se ole itsestäänselvyys että homot äänestää homoa mutta minä äänestän. Anteeksi kun tällä sivulla vierailen, terkuin, nainen.

        Toinen vaihtoehto olisi minulla Aleksander Stubb.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli yllätys täällä miten homot suhtautuvat Pekka Haavistoon-tottakai ymmärrän, että ei se ole itsestäänselvyys että homot äänestää homoa mutta minä äänestän. Anteeksi kun tällä sivulla vierailen, terkuin, nainen.

        Olen homo ja äänestän stubbia,vihreät on liian vasureita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli yllätys täällä miten homot suhtautuvat Pekka Haavistoon-tottakai ymmärrän, että ei se ole itsestäänselvyys että homot äänestää homoa mutta minä äänestän. Anteeksi kun tällä sivulla vierailen, terkuin, nainen.

        Miksi vedät tuota homoutta Ei kai sillä ole mitään merkitystä politiikassa . Ihmeellistä porukkaa kun ollaan puhumassa jonkun ihmisen sukupuolisesta suuntauksesta , ei kai sillä ole mitään tekemistä poliittisissa asioissa. En voi ymmärtää että sitä edes mainitaan asioiden yhteydessä joilla ei ole mitään tekemistä sukupuolisuuden kanssa .
        Sinä et tiedä näiden toiseenkaan ehdokkaiden yksityisistä asioista mitään , joten aika puhua ehdokkaasta tasa-arvoisesti ainoastaan samalla tavalla kun muistakin ehdokkaista, et edes mieti niiden muiden sukupuolista suuntausta, siis kaikki on mahdollista ihmisten yksityis elämässä ja niin kauan kun ei tee mitään rikollista niin antaa olla tuumaillut toisen suuntauksesta .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli yllätys täällä miten homot suhtautuvat Pekka Haavistoon-tottakai ymmärrän, että ei se ole itsestäänselvyys että homot äänestää homoa mutta minä äänestän. Anteeksi kun tällä sivulla vierailen, terkuin, nainen.

        Minusta siinä ei ole mitään ihmeellistä.se että on homo ei mitenkään vaikuta ihmisen poliittiseen kantaan , ei kai sitä ketään äänestetä sillä perusteella että sattuu olemaan sama sukupuolinen suuntaus , koska homoudella ei ole mitään tekemistä poliittisen mielipiteen kanssa. Homous on ainoastaan ongelma typerille ihmisille jotka eivät oikein ymmärrä ettei homoudessa ole mitään erikoista sinänsä , ja vielä se että jonkun typeryksen pitäisi edes sitä miettiä poliittisessa asiassa
        Joten aika lopettaa nuo typerät mielikuvitukset ja ymmärtää että jokaisella on oma suuntauksensa elämässä ja siinä ei pitäisi olla kenelläkään miettimisen aihetta jankuttaa.
        Minun heterouttani ei mitenkään varjosta että joku on homo, sillä he ovat ainoastaan tavallisia ihmisiä ja elävät kuten muutkin ihmiset , ei pitäisi edes keskustella heistä sillä tasolla kun typeryys laittaa eräitä keskustelemaan, kun annetaan kaikille ihmisille ihmisarvo eikä aina olla painostamassa vähemmistö ryhmiä, niin on elämäkin paljon mukavampi elää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen homo ja äänestän stubbia,vihreät on liian vasureita.

        Olen hetero mummo ja äänestän Haavistoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen hetero mummo ja äänestän Haavistoa.

        Olen impotentti ja äänestän Anderssonia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homo Pekka, onko noin hyvä?

        Sitä sanaa homo ei tarvitse edes käyttää se on nänen ihan oma sukupuolinnåen suuntaus ja sillä ei ole vaaleissa mitään merkitystä , hänellä on kyllä oikea nimikin jota käyttelet muistakin ihmisistä Huudetaanko sinkin perääsi hetero Heikki vai saaatko armollisesti pitää oman seksuaalisuutesi itselläsi ilman että siitä kukaan tekee numeroa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli yllätys täällä miten homot suhtautuvat Pekka Haavistoon-tottakai ymmärrän, että ei se ole itsestäänselvyys että homot äänestää homoa mutta minä äänestän. Anteeksi kun tällä sivulla vierailen, terkuin, nainen.

        Ihan niin Pekkamon ihan hyvä ehdokas. Joten ihmisten irvailut tulevat niiltä joilla ei ole sivistystä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä sanaa homo ei tarvitse edes käyttää se on nänen ihan oma sukupuolinnåen suuntaus ja sillä ei ole vaaleissa mitään merkitystä , hänellä on kyllä oikea nimikin jota käyttelet muistakin ihmisistä Huudetaanko sinkin perääsi hetero Heikki vai saaatko armollisesti pitää oman seksuaalisuutesi itselläsi ilman että siitä kukaan tekee numeroa

        Miksi ei saisi jos kerran on ylpeä homoudestaan, jotkut ylpeitä femakkoudestaan jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli yllätys täällä miten homot suhtautuvat Pekka Haavistoon-tottakai ymmärrän, että ei se ole itsestäänselvyys että homot äänestää homoa mutta minä äänestän. Anteeksi kun tällä sivulla vierailen, terkuin, nainen.

        Niin homot eivät ole vain yksi massa jotka ilman kritiikkiä kuolaavat pekan ja homoedustuksen perään. Osa meistä osaa ajatella omilla aivoillaan ja näkevät miten Pekuli on vuosien mittaa toiminut: valehdellut, kiusannut, kiukutellut, Jeritellyt, myynyt Carunun ja triplannut sähkönsiirtohinnat, tuonut ISIS-terroristeja Suomeen...

        Näiden syiden takia ei homo-Pekkaa presidentiksi!


      • Anonyymi

        Lopeta tuo homostelu ja puhu ihmisistä oikeilla nimillä. Tuo on loukkaavaa ja herättää ainoastaan pahaa mieltä,että vielä nykyaikana puhutaan nimityksillä .
        Sanotaanko sinuakin heteroHeikiksi vai riittääkö vaivalloinen nimi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta tuo homostelu ja puhu ihmisistä oikeilla nimillä. Tuo on loukkaavaa ja herättää ainoastaan pahaa mieltä,että vielä nykyaikana puhutaan nimityksillä .
        Sanotaanko sinuakin heteroHeikiksi vai riittääkö vaivalloinen nimi

        Pitäisikö homo-Pekan hävetä homouttaan? Lehdessä oli oikein juttu maista missä homoja pääministerinä tai presidentteinä. Suvakithan siitä numeroa tekee.


    • Anonyymi

      Äänestän Vasemmisto-feministi Li Andersson, joka on osallistunut Prideen monesti.

      • Anonyymi

        Naikkonen, phyi!


      • Anonyymi

        Se olisi vihoviimeinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naikkonen, phyi!

        Ymmärrän tuon. Mutta JOS saisi valita niin- haluaisin presidentiksi Sanna Marin:in.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän tuon. Mutta JOS saisi valita niin- haluaisin presidentiksi Sanna Marin:in.

        Jos mahdollista, vielä pahempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän tuon. Mutta JOS saisi valita niin- haluaisin presidentiksi Sanna Marin:in.

        MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ Sannan 🥰

        Presidenttinä hän varmaan lupaisi meidän pohjavedet kehitysapuna Afrikan gepardihatuille 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ Sannan 🥰

        Presidenttinä hän varmaan lupaisi meidän pohjavedet kehitysapuna Afrikan gepardihatuille 🤭

        Hän ei valitettavasti ole ehdokkaana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ Sannan 🥰

        Presidenttinä hän varmaan lupaisi meidän pohjavedet kehitysapuna Afrikan gepardihatuille 🤭

        Ei Sanna ole sen enempää minä minä tyyppiä kun muutkaan poliitikot , ja näkeehän sen ketkä maailmalla pärjää, siis ne jotka näyttävät kiinnostuksensa johonkin työhön . Ei kukaan kotoa tule ketään etsimään . Joten ihmeellinen nimitys sinänsä koska hän on ihan tavallinen ikäisensä tekee karriääriä ja hoitelee kotiaan siinä töiden välissä ja tytärtään . Joten jätä nimittelyt hänestä ne eivät ole realistisia mitenkään .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Sanna ole sen enempää minä minä tyyppiä kun muutkaan poliitikot , ja näkeehän sen ketkä maailmalla pärjää, siis ne jotka näyttävät kiinnostuksensa johonkin työhön . Ei kukaan kotoa tule ketään etsimään . Joten ihmeellinen nimitys sinänsä koska hän on ihan tavallinen ikäisensä tekee karriääriä ja hoitelee kotiaan siinä töiden välissä ja tytärtään . Joten jätä nimittelyt hänestä ne eivät ole realistisia mitenkään .

        Ei Sanna ole mistään työstä kiinnostunut, vaan omasta urastaan… eli siitä ”karriääristään”.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Sanna ole sen enempää minä minä tyyppiä kun muutkaan poliitikot , ja näkeehän sen ketkä maailmalla pärjää, siis ne jotka näyttävät kiinnostuksensa johonkin työhön . Ei kukaan kotoa tule ketään etsimään . Joten ihmeellinen nimitys sinänsä koska hän on ihan tavallinen ikäisensä tekee karriääriä ja hoitelee kotiaan siinä töiden välissä ja tytärtään . Joten jätä nimittelyt hänestä ne eivät ole realistisia mitenkään .

        Sannukka on kiinnostunut vallasta ja helposta rahasta, hyvin kelpaa musujenkin ja muiden kapitalistien rahat maksulliselle naiselle, arvoista viis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Sanna ole mistään työstä kiinnostunut, vaan omasta urastaan… eli siitä ”karriääristään”.

        Ihan niin hyvä että ihminen on kiinnostunut karriääristään , muutenhan ei olisi niissä,asioissa mukana . Jokaisella on sama mahdollisuus valita oma uransa.
        Työtähän Sannan karriääri merkitsee, ei sitä palkkaa muuten saa.
        Joten hieman ontuva tuo sinun kommentti sinänsä . Mikä siinä on ihmettelemistä jos ihminen tekee työtä mistä pitää ja saa arvostusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan niin hyvä että ihminen on kiinnostunut karriääristään , muutenhan ei olisi niissä,asioissa mukana . Jokaisella on sama mahdollisuus valita oma uransa.
        Työtähän Sannan karriääri merkitsee, ei sitä palkkaa muuten saa.
        Joten hieman ontuva tuo sinun kommentti sinänsä . Mikä siinä on ihmettelemistä jos ihminen tekee työtä mistä pitää ja saa arvostusta.

        Rahasta ne horot työtään tekee, mutta saattaahan se sannukka tykätäkin saudiperseen ym nuolemisesta.


    • Anonyymi

      Paavo Väyrystä jos hän saa kannattajakortit kerättyä. En laita linkkiä, mutta Pantsen sivuilta varmaan löytyy ohjeet jos haluatte hänen kannattajakorttinsa täyttää.

      • Anonyymi

        Onneksi ei saa, väykkä on vanhuuden höperö ja ryssittynyt.


    • Anonyymi

      En äänestä. En ole seurannut presidenttikeskusteluja..ei vaan kiinnosta.

    • Anonyymi

      Olli Rehniä. Se on paras vaihtoehto näiden äärilaitojen välistä.

      • Anonyymi

        En kannata idioottia jonka mielestä sukupuolia on enemmän kuin kaksi.


    • Anonyymi

      Kyllä homon pitää homoa äänestää! Homo pecca on ihq!

      • Anonyymi

        Kyllä on lapsellista jorinaa aikuiselta ihmiseltä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on lapsellista jorinaa aikuiselta ihmiseltä .

        Niin että homous on ainoa peruste ja millään muulla ei ole mitään väliä. Että ei haittaa vaikka kaikki huumeet laillistetaan ja Suomeen tuodaan lisää susia ihmisten pihoille koiria raatelemaan. Lihan tuotanto lopetetaan kaikki maatilat ajetaan alas, metsien hakkuut ja puuteollisuus lopetetaan. Ja kaikki autoilu kielletään. Kunhan vain homo saadaan presidentiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin että homous on ainoa peruste ja millään muulla ei ole mitään väliä. Että ei haittaa vaikka kaikki huumeet laillistetaan ja Suomeen tuodaan lisää susia ihmisten pihoille koiria raatelemaan. Lihan tuotanto lopetetaan kaikki maatilat ajetaan alas, metsien hakkuut ja puuteollisuus lopetetaan. Ja kaikki autoilu kielletään. Kunhan vain homo saadaan presidentiksi.

        Huumeita tuskin kukaan on vapauttamassa, mutta kannabis olisi järkevää laillistaa.

        Sellaiset sudet parhaita mitkä syö rakkeja, nehän ovat maailman pahimpia tuhoelukoita, tappavat ja raatelevat ihmisiä ja tuotantoeläimiä moninkertaisesti susiin verrattuna. Ennen kaikkea syövät järjettömät määrät lihaa ja saastuttavat joka paikan.

        Ei kukaan ole ajamassa myöskään maatiloja alas, mutta kansalliset tuet pitää poistaa ja sitten EU-tuet. Yritysten pitää pärjätä omillaan, vijelijöiden pitää tehdä muuta työtä 8kk.

        Lillukka varmasti kieltäisikin autoilun ja hyväksyy teiden tukkimisen, mutta Pekka harrastaa itsekin autoja, en silti sitäkään äänestä ainakaan 1. kierroksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin että homous on ainoa peruste ja millään muulla ei ole mitään väliä. Että ei haittaa vaikka kaikki huumeet laillistetaan ja Suomeen tuodaan lisää susia ihmisten pihoille koiria raatelemaan. Lihan tuotanto lopetetaan kaikki maatilat ajetaan alas, metsien hakkuut ja puuteollisuus lopetetaan. Ja kaikki autoilu kielletään. Kunhan vain homo saadaan presidentiksi.

        Ihminen saataisiin presidentiksi Siis homoudella ei ole mitään tekemistä politiikan kanssa sinä alennat ihmisiä jotka kuuluvat vähemmistöryhmiin Se ei ole sinun oikeutesi, he eivät ole sairaista eikä rikollisia ainoastaan tasavertaisia ihmisiä muiden ihmisten kanssa.
        Ei sinunkaan seksielämäsi kukaan mieti, jyrsi siitä


      • Anonyymi

        Kukin äänestää aitä jonka katsoo parhaaksi ehdokkaaksi , ei mitenkään muista syistä


      • Anonyymi

        Tulen tekemään ilmoituksen homottelustasi se ei ole sinun oikeutesi nimitellä . Ei sinuakaan sanota sillä nimellä julkisesti miksi sinua kutsutaan selkäsi takana , aika huvittavaa sinänsä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulen tekemään ilmoituksen homottelustasi se ei ole sinun oikeutesi nimitellä . Ei sinuakaan sanota sillä nimellä julkisesti miksi sinua kutsutaan selkäsi takana , aika huvittavaa sinänsä

        Homo mikä homo. Totuus ei ole nimittelyä. Ottiko totuus koville. Mikä nimi homolle sitten olisi parempi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homo mikä homo. Totuus ei ole nimittelyä. Ottiko totuus koville. Mikä nimi homolle sitten olisi parempi?

        Juu hän on homoseksuaali mutta se ei ole hänen nimensä eikä mitenkään yhdistettävissä presidentin vaali asiaan.

        Ei minua totuudet häiritse. Ainoastaan se että sitä sanaa käytetään alentavasti näissä asioissa missä sillä ei ole mitään tekemistä .

        Samalla kun kaikki tälläinen loukkaa niitä ihmisiä joilla on lapsi joka kuuluun vähemmistöryhmään , ja heitä on monia.
        Siksi minusta on ihmeellistä että aikuinen ihminen viitsii edes kirjoitella asiattomuuksia. Ei sitäkään joka isoilla kirjaimilla kirjoittelee sanota impotentti pelleksi , tai muillakaan nimityksillä joista hän voisi loukkaantua, enesinnökin kirjoittaa isoilla kirjaimilla mistä säännöissä mainitaan ettei niin tehtäisi, mutta tämä se vaan jatkaa , ihmettelen ettei seurantaa jo puutu asiaan , kun niillä ikuisilla versaaleilla kirjoittelee kukaan muu täällä ei riko siinä suhteessa palstan sääntöjä , mutta hän sen tekee aina. Joten paljon on jokaisella yksityisiä asioita joista ei muiden tartte huudella siksi moni ihmettelee että miksi tämä versaaleilla kirjoitteleva ihminen yleensä saa etuisuuksia , jokin syy siihen on oltava.
        Jokaiselle ihmiselle on annettava ihmisarvo Siis ei ole kenenkään lupa ladella niitä ns totuuksia halveksien ,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homo mikä homo. Totuus ei ole nimittelyä. Ottiko totuus koville. Mikä nimi homolle sitten olisi parempi?

        Jos vaan sanoo sillä nimellä mikä hänellä on niin se riittää .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos vaan sanoo sillä nimellä mikä hänellä on niin se riittää .

        Pekka (KGBn agentti)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu hän on homoseksuaali mutta se ei ole hänen nimensä eikä mitenkään yhdistettävissä presidentin vaali asiaan.

        Ei minua totuudet häiritse. Ainoastaan se että sitä sanaa käytetään alentavasti näissä asioissa missä sillä ei ole mitään tekemistä .

        Samalla kun kaikki tälläinen loukkaa niitä ihmisiä joilla on lapsi joka kuuluun vähemmistöryhmään , ja heitä on monia.
        Siksi minusta on ihmeellistä että aikuinen ihminen viitsii edes kirjoitella asiattomuuksia. Ei sitäkään joka isoilla kirjaimilla kirjoittelee sanota impotentti pelleksi , tai muillakaan nimityksillä joista hän voisi loukkaantua, enesinnökin kirjoittaa isoilla kirjaimilla mistä säännöissä mainitaan ettei niin tehtäisi, mutta tämä se vaan jatkaa , ihmettelen ettei seurantaa jo puutu asiaan , kun niillä ikuisilla versaaleilla kirjoittelee kukaan muu täällä ei riko siinä suhteessa palstan sääntöjä , mutta hän sen tekee aina. Joten paljon on jokaisella yksityisiä asioita joista ei muiden tartte huudella siksi moni ihmettelee että miksi tämä versaaleilla kirjoitteleva ihminen yleensä saa etuisuuksia , jokin syy siihen on oltava.
        Jokaiselle ihmiselle on annettava ihmisarvo Siis ei ole kenenkään lupa ladella niitä ns totuuksia halveksien ,

        Suvakit ja femakot ovat kovia nimittelemaan muita, mutta heitä itseään ei saisi kutsua edes tavallisella sanalla kuten tyttö. Kovia loukkaantumaan myös esim saamelaiset, eikö ne itse maalaa koskaan kuvia kantaväestöstä, käytä heidän tekemiä vaatteita jne. Taitavat hävetä itse itseään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suvakit ja femakot ovat kovia nimittelemaan muita, mutta heitä itseään ei saisi kutsua edes tavallisella sanalla kuten tyttö. Kovia loukkaantumaan myös esim saamelaiset, eikö ne itse maalaa koskaan kuvia kantaväestöstä, käytä heidän tekemiä vaatteita jne. Taitavat hävetä itse itseään.

        Suvakit eivät suvaitse muiden mielipiteitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen saataisiin presidentiksi Siis homoudella ei ole mitään tekemistä politiikan kanssa sinä alennat ihmisiä jotka kuuluvat vähemmistöryhmiin Se ei ole sinun oikeutesi, he eivät ole sairaista eikä rikollisia ainoastaan tasavertaisia ihmisiä muiden ihmisten kanssa.
        Ei sinunkaan seksielämäsi kukaan mieti, jyrsi siitä

        En ole alentamassa ketään ja miksi olisin koska olen itsekkin homo. Ja pointtini onkin juuri sama kuin itselläsikin että homoudella ei ole mitään tekemistä politiikan kanssa. Mutta se mitä kritisoin tässä niin on juuri se kun täällä näyttää olevan niitäkin joiden mielestä homous on ainoa peruste äänestää ja millään muulla ei ole mitään väliä. Kun taas itselläni kokonaisuus ratkaisee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on lapsellista jorinaa aikuiselta ihmiseltä .

        Äänestä vaan homona, mutta älä piirrä lappuun muuta kuin numero, ettei ääntä hylätä. Lukiossa tai amiksessa se olisi opetettu, mutta kun lukeminen ei taida kiinnostaa.


    • Anonyymi

      Toivottavasti minua ei buukata koska olen nainen mutta aion äänestää Pekka Haavistoa.
      Ei mitään merkitystä hänen seksuaalisesta suuntautumisestaan vaan hän on mies jota kuuntelee- sympaattinen mutta on sanojensa takana ja ihan varmasti on kylmä hermoinen vaikeissa tilanteissa.

      • Anonyymi

        En ole äänestänyt aikoihin mutta nyt jos milloin on tärkeää saada valtion johtoon mies joka tietää mikä Venäjä on.
        Sauli Niinistö on/oli hieno presidentti.


      • Anonyymi

        Eihän koskaa ennenkään seksualisuus ole vaali asioissa mitään päättänyt.
        Mistä kukaan tietää toisten asiat . Tänään on vaan niin ettei homojen tarvitse piiloitella itseään mitenkään , saavat olla sitä miksi syntyivät. Ja muutama juntti nyt tietysti höyryää vielä kun on niin tyhmä ettei ymmärrä asioita vaan ainoa mitä tekee on että haluaa loukata toista ihmistä äaitä ei kukaan normaali ihminen hyväksy . Kaikki ihmiset on erilaisia joten aiitä ei pitäisi kenenkään irvailla ja päästellä lapsellisia vitsejä. . Vaikea siltikin uskoa että nämä raukkikset ovat aikuisia .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän koskaa ennenkään seksualisuus ole vaali asioissa mitään päättänyt.
        Mistä kukaan tietää toisten asiat . Tänään on vaan niin ettei homojen tarvitse piiloitella itseään mitenkään , saavat olla sitä miksi syntyivät. Ja muutama juntti nyt tietysti höyryää vielä kun on niin tyhmä ettei ymmärrä asioita vaan ainoa mitä tekee on että haluaa loukata toista ihmistä äaitä ei kukaan normaali ihminen hyväksy . Kaikki ihmiset on erilaisia joten aiitä ei pitäisi kenenkään irvailla ja päästellä lapsellisia vitsejä. . Vaikea siltikin uskoa että nämä raukkikset ovat aikuisia .

        En todellakaan halua jotain pelle Anttonia valtiovierailulle tai linnan juhliin kätteleen., hyi helv. Luuletko että yksikään maa ottaa meitä sen jälkeen tosissaan. Muuten saatte olla niin homoja kun haluatte muttei pressan paikalle KIITOS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän koskaa ennenkään seksualisuus ole vaali asioissa mitään päättänyt.
        Mistä kukaan tietää toisten asiat . Tänään on vaan niin ettei homojen tarvitse piiloitella itseään mitenkään , saavat olla sitä miksi syntyivät. Ja muutama juntti nyt tietysti höyryää vielä kun on niin tyhmä ettei ymmärrä asioita vaan ainoa mitä tekee on että haluaa loukata toista ihmistä äaitä ei kukaan normaali ihminen hyväksy . Kaikki ihmiset on erilaisia joten aiitä ei pitäisi kenenkään irvailla ja päästellä lapsellisia vitsejä. . Vaikea siltikin uskoa että nämä raukkikset ovat aikuisia .

        Ei ole vielä todistettu, että homoksi synnytään.


      • Anonyymi

        Alaisten mukaan menettää hermonsa erittäin helposti ja käyttäytyy diktaattorimaisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En todellakaan halua jotain pelle Anttonia valtiovierailulle tai linnan juhliin kätteleen., hyi helv. Luuletko että yksikään maa ottaa meitä sen jälkeen tosissaan. Muuten saatte olla niin homoja kun haluatte muttei pressan paikalle KIITOS

        Se olisi hauskinta, etenkin musujen ja russakoiden suhteen. Onhan meillä ollut lepakkokin pressana, onneksi ei tule toista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En todellakaan halua jotain pelle Anttonia valtiovierailulle tai linnan juhliin kätteleen., hyi helv. Luuletko että yksikään maa ottaa meitä sen jälkeen tosissaan. Muuten saatte olla niin homoja kun haluatte muttei pressan paikalle KIITOS

        Maailma muuttuu. Kuten olemme huomanneet, homous on melkein kuin sääntö ja se on nykypäivää.
        Mutta kyllä- äänestän Pekka Haavistoa. T. Nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailma muuttuu. Kuten olemme huomanneet, homous on melkein kuin sääntö ja se on nykypäivää.
        Mutta kyllä- äänestän Pekka Haavistoa. T. Nainen

        Hienoa että kannatat asevelvollisuutta naisillekin, mutta myös Halla-aho kannattaa ja on muuten paljon fiksumpi.


      • Anonyymi

        Ei kai normaali ihminen sekoitakkaan seksalisuutta ja ja politiikkaa mitenkään. Koska seksuaalisuudella ei ole mitään tekemistä poliittisissa päätöksissä .
        Ainoastaan pohjasakalla on siitä ongelmia , ei taviksella ihmisellä joka ei eroittele ketään tasarvoisessa maassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En todellakaan halua jotain pelle Anttonia valtiovierailulle tai linnan juhliin kätteleen., hyi helv. Luuletko että yksikään maa ottaa meitä sen jälkeen tosissaan. Muuten saatte olla niin homoja kun haluatte muttei pressan paikalle KIITOS

        Arvaas kuka tässä on Pelle , sinä et tiedä yhtään mitään Antoniasta ja hänen elämästään. Minun mielestäni se olet sinä joka olet se ns Pelle joka ei ole tietoinen asioista ja jolle on homous suuri asia , siinä kun me muut hyväksymme sen että kaikilla on samat ihmisoikeudet maassa jonka pitäisi olla tasa- arvoinen .äsäöliksi käy tuollaisia muinasjäämistöläisiä jotka eivät ole saaneet sivistystä perinnöksi vanhemmiltaan , siinä menny kasvatus jotenkin pieleen. Mistä näitä oikein sikiää .
        Jos sinä tulet ahtaasta kupla kodista niin se ei tarkoita sitä että sinulla on oikeus nimitellä ketään koska et tunne asianomaisia joita mollaat. Vedä fällyt korviisi, ja pysy visusti siellä tietämättömyyden kuplassasi . Pelle kun olet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole vielä todistettu, että homoksi synnytään.

        Se joka työssään on nähnyt lasten kehityksen tietää että siihen synnytään . Pienestä pojasta näkee jo hyvin pienenä asioita, joten muuta todistusta ei taeårvita. Äja onhan siitä tehty jo päätelmä että se kehittyy jo sikiöasteella . Joten älä vaivaa päätäsi asioilla mitkä eivät kuulu sinulle. Homoja on ja tulee olemaan ja saakin olla ja tulla,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se joka työssään on nähnyt lasten kehityksen tietää että siihen synnytään . Pienestä pojasta näkee jo hyvin pienenä asioita, joten muuta todistusta ei taeårvita. Äja onhan siitä tehty jo päätelmä että se kehittyy jo sikiöasteella . Joten älä vaivaa päätäsi asioilla mitkä eivät kuulu sinulle. Homoja on ja tulee olemaan ja saakin olla ja tulla,

        Varmaan sekopää yh-äiskän kasvattamana. Jokainen on enemmän tai vähemmän bi ja kokemukset ratkaisee paljon mihin suuntaan seksuaalisuus kehittyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan sekopää yh-äiskän kasvattamana. Jokainen on enemmän tai vähemmän bi ja kokemukset ratkaisee paljon mihin suuntaan seksuaalisuus kehittyy.

        Höpöhöpö.


      • Anonyymi

        Ihan niin. Hön on rauhallinen ja omaa paljon tietoa politiikasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole vielä todistettu, että homoksi synnytään.

        On muuten tutkittu että geeneissä on jotain enemmän kun heteroilla , joten se siitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailma muuttuu. Kuten olemme huomanneet, homous on melkein kuin sääntö ja se on nykypäivää.
        Mutta kyllä- äänestän Pekka Haavistoa. T. Nainen

        Olet siis lesbo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailma muuttuu. Kuten olemme huomanneet, homous on melkein kuin sääntö ja se on nykypäivää.
        Mutta kyllä- äänestän Pekka Haavistoa. T. Nainen

        Ei se että nyt on homoja ole mitenkään muuttunut. Heitä on ollut aina niin kauan kun ihmisiä on ollut maan päällä. Mutta tänään heidät on vapautettu kaikista typeristä luuloista kuten sairaus tai rikollisuus. Tänään he ovat lain mukaa hyväksyttyjä. Mutta siltikin joitakin juntteja jotka eivät sitä ole käsittäneet . siinä suhteessa on kehitys edistynyt että heitä ei enää tapeta kadulla siksi että syntyivät erilaisella suuntauksella , eikä heissä ole koskaan todettu mitään sairaista ovat usein terveempiä kun muut ihimiset. Ovat hyvissä ammateissa kuten kirurgina, lääkärinä ambulanssi kuljettavanaan pörssi maailmassa jne siksi on tärkeä. Ettei rikota lakia heitä solvaamalla . Siihen;ei ole kenelläkään oikeutta . Laki on heidän suojanaan . Kuinka moni heistä on ollut koulukiusaukseen uhrina , ja eräät eivät ole jaksaneet käydä koulua valmiiksi kotipaikkakunnaltaan . Siis aika nähdä että heillä on ihan samat ihmisoikeudet kun muillakin .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan sekopää yh-äiskän kasvattamana. Jokainen on enemmän tai vähemmän bi ja kokemukset ratkaisee paljon mihin suuntaan seksuaalisuus kehittyy.

        Jaa että kokemus. Papilla oli viisi lasta yksi heistä oli homo. Sai saman kasvatuksen kun muutkin lapset jotka olivat kaikki poikia
        Poika muuutti jo nuorella iällä pois kotoaan , arvaappas miksi?


      • Anonyymi

        Ihan hyvä valinta rauhallinen ihminen jolla on politiikasta kokemusta , ja tietää kaikkien tasot politiikassa siinä on jo hyvä pohja antaa hänelle äänensä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alaisten mukaan menettää hermonsa erittäin helposti ja käyttäytyy diktaattorimaisesti.

        Jaa että alaisten mukaan. Minäkin olen kovasti sitä mieltä että prinsiippejä meillä on kaikilla asioista , joten alaisten ei ole pakko olla alaisia vaan saman arvoisia työtä tekeviä ihmisiä ja jos ei kiinnosta niin sanovat sen hänelle eikä juorukelloille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö.

        Oletpa kova höpöttämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se että nyt on homoja ole mitenkään muuttunut. Heitä on ollut aina niin kauan kun ihmisiä on ollut maan päällä. Mutta tänään heidät on vapautettu kaikista typeristä luuloista kuten sairaus tai rikollisuus. Tänään he ovat lain mukaa hyväksyttyjä. Mutta siltikin joitakin juntteja jotka eivät sitä ole käsittäneet . siinä suhteessa on kehitys edistynyt että heitä ei enää tapeta kadulla siksi että syntyivät erilaisella suuntauksella , eikä heissä ole koskaan todettu mitään sairaista ovat usein terveempiä kun muut ihimiset. Ovat hyvissä ammateissa kuten kirurgina, lääkärinä ambulanssi kuljettavanaan pörssi maailmassa jne siksi on tärkeä. Ettei rikota lakia heitä solvaamalla . Siihen;ei ole kenelläkään oikeutta . Laki on heidän suojanaan . Kuinka moni heistä on ollut koulukiusaukseen uhrina , ja eräät eivät ole jaksaneet käydä koulua valmiiksi kotipaikkakunnaltaan . Siis aika nähdä että heillä on ihan samat ihmisoikeudet kun muillakin .

        Ovatko kaikki venäläiset miehet syntyjään homoja kun lähes kaikki homostelleet varusmiepalveluksen aikana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa että kokemus. Papilla oli viisi lasta yksi heistä oli homo. Sai saman kasvatuksen kun muutkin lapset jotka olivat kaikki poikia
        Poika muuutti jo nuorella iällä pois kotoaan , arvaappas miksi?

        Väittikö joku että kaikista tulisi homoja kokemusten perusteella? Monikin leikkii lapsena lääkärileikkejä saman sukupuolen kanssa ja osa tykästyy omasta sukupuolesta enemmän. Jos ei ole koskaan kuullutkaan homoudesta niin olisi paljon epätodennäköisempää että kiinnostuisi. Jotkut kiinnostuu vasta teineinä kun olleet aikuisen kanssa, toiset alkaa inhota, jppa "heterot" saattaa kiinnostua vasta vanhemmiten.

        Nyt tyrkytetään joka tuutista transuja ja yhä useampi kuvittelee olevansa eri sukupuolta, pojilta myös puuttuu aivan liian usein miesmalli kun yh-femakko vienyt lapset isiltä.


    • Anonyymi

      Haavistoa en äänestä ikinä.

      Ei näet tiedä, että sukupuolia on vain kaksi. Johan sen todistaa Y- ja X-kromosomit.

      Haavistolla on varmaan sitten Å-, Ä-, Z, W-, Q.... kromosomeja korvalehtiensä välissä. Suhisee, sirisee, ritisee ja pätkii....

      Koulussa opettettu koromosomit Biologiassa eikä Haavisto näytä tietävän kromosomeista mitään.

      Haavisto on jo aiemminkin paljastunut koulutusvalehtelijaksi. Sen kyllä näkee.

      Voi pojat jos Itsenäisyyspäivänä olisi miespari kättelemässä linnanjuhliin tulijoita. Idioottimaista olisi.... Moni kieltäytys varmaan linnakutsusta !

      • Anonyymi

        Kamalaa olisi jos sinä olisit siellä kättelemässä teflon pannu päässä


      • Anonyymi

        Kuka on väittänyt mitään muuta kyllä haavisto tietää että hän in mies kuten hänen puolisonsakkin. Ei siinä kellään mitään epäselvyyttä pitäisi olla.
        Ei sivistyneet ihmiset joilla on valaistunut näkemys mitenkään aliarvioi ihmistä sen vuoksiettä hön on homo. Sinäkin teet asioita kun ulvova susi ja luulet ettei kukaan tiedä mutta kas kun vaan tiedetään. Ihmeellinen ajatus tapa sinänsä ihmisellä täytyy sanoa
        Kromosomit ja geenit tekevät ihmisen siihen ei lapsi äitinsä kohdussa voi vaikuttaa. Eikä myöskään muuttua miksikään muuksi mitä on. Siis eikö jo tyhmemmänkin päähän mahdu tieto vai onko totta että näitä 1930 luvulla syntyneitä kääpiä vaivaa älyn heikkeneminen. Jotenkin
        Haavisto on hyvä mies ja sellaisena häntä arvostetaan. Joten aika jättää mielikuvitukset koska ne on niin vääriä kun vaan voi olla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on väittänyt mitään muuta kyllä haavisto tietää että hän in mies kuten hänen puolisonsakkin. Ei siinä kellään mitään epäselvyyttä pitäisi olla.
        Ei sivistyneet ihmiset joilla on valaistunut näkemys mitenkään aliarvioi ihmistä sen vuoksiettä hön on homo. Sinäkin teet asioita kun ulvova susi ja luulet ettei kukaan tiedä mutta kas kun vaan tiedetään. Ihmeellinen ajatus tapa sinänsä ihmisellä täytyy sanoa
        Kromosomit ja geenit tekevät ihmisen siihen ei lapsi äitinsä kohdussa voi vaikuttaa. Eikä myöskään muuttua miksikään muuksi mitä on. Siis eikö jo tyhmemmänkin päähän mahdu tieto vai onko totta että näitä 1930 luvulla syntyneitä kääpiä vaivaa älyn heikkeneminen. Jotenkin
        Haavisto on hyvä mies ja sellaisena häntä arvostetaan. Joten aika jättää mielikuvitukset koska ne on niin vääriä kun vaan voi olla

        Olisi sitten edes Suomalainen fiksun näköinen mies mutta tommonen .....


      • Anonyymi

        Ehdottomasti samaa mieltä että sukupuolia enmmän kuin kaksi, harvinaisen idioottimaista.

        Itärajan halusi sulkea koska kansa vaati, mutta ei rajoittaa maahanmuuttoa eikä sosiaaliturvaa matuilta.

        Yksi harvoja asioita missä oikeassa että haluaa asevelvollisuuden naisillekin, moneen asiaan ei ota kantaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on väittänyt mitään muuta kyllä haavisto tietää että hän in mies kuten hänen puolisonsakkin. Ei siinä kellään mitään epäselvyyttä pitäisi olla.
        Ei sivistyneet ihmiset joilla on valaistunut näkemys mitenkään aliarvioi ihmistä sen vuoksiettä hön on homo. Sinäkin teet asioita kun ulvova susi ja luulet ettei kukaan tiedä mutta kas kun vaan tiedetään. Ihmeellinen ajatus tapa sinänsä ihmisellä täytyy sanoa
        Kromosomit ja geenit tekevät ihmisen siihen ei lapsi äitinsä kohdussa voi vaikuttaa. Eikä myöskään muuttua miksikään muuksi mitä on. Siis eikö jo tyhmemmänkin päähän mahdu tieto vai onko totta että näitä 1930 luvulla syntyneitä kääpiä vaivaa älyn heikkeneminen. Jotenkin
        Haavisto on hyvä mies ja sellaisena häntä arvostetaan. Joten aika jättää mielikuvitukset koska ne on niin vääriä kun vaan voi olla

        "Sukupuolia on enemmän kuin kaksi.
        Pekka Haavisto
        Täysin samaa mieltä"

        Iltalehden vaalikone


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi sitten edes Suomalainen fiksun näköinen mies mutta tommonen .....

        Katso peiliin vino nokka


      • Anonyymi

        Kukapa geeneilleen mitään voi, ei ne häivy typerien ihmisten haukunnalla mitenkään . Ja miksi heidän pitäisi muka tulla heteroksi jotenkin onko se jotain nii korkeaa että kaikkien vaan olisi oltava yhden mallin mukaan. Antaa vaan kaikkien kukkien kukkia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi sitten edes Suomalainen fiksun näköinen mies mutta tommonen .....

        Onko suomalainen mies fiksun näköinen ??????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukapa geeneilleen mitään voi, ei ne häivy typerien ihmisten haukunnalla mitenkään . Ja miksi heidän pitäisi muka tulla heteroksi jotenkin onko se jotain nii korkeaa että kaikkien vaan olisi oltava yhden mallin mukaan. Antaa vaan kaikkien kukkien kukkia

        Ei todellakaan voi mitään että syntyy mieheksi tai naiseksi, aivan turha yrittää väittää olevansa eri sukupuolta tai muuttaa sitä, puhumattakaan että olisi kymmeniä sukupuolia :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko suomalainen mies fiksun näköinen ??????

        Lepakoilta ei kysytä.


    • Anonyymi

      homona äänestän Vasemmistoliiton Li Andersson, joka kannatti translakia sekä toimii homojen ja lesbojen asialla.

      • Anonyymi

        Ihan niin jokainen äänestää sitä jota pitää parhaana edustajana . Ei siinä sen kummempaa ole. Ja nämä turpasolisit äänestää omaa kuningastaan naamat punaisina


      • Anonyymi

        Miten helv toi liittyy pressana toimimiseen.


      • Anonyymi

        Jotkut vasemmistonuoret ja vasemmistoliiton kannattajat voi olla homovastaisia. Eräs heistä kiusasi koulussa ja solvasi homokammoisella nimellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut vasemmistonuoret ja vasemmistoliiton kannattajat voi olla homovastaisia. Eräs heistä kiusasi koulussa ja solvasi homokammoisella nimellä.

        Vasemmistoliiton kannattajissa on vähemmän homovastaisia kuin muissa puolueissa.


      • Anonyymi

        En missään tapauksessa kannata ketään joka kannatti transulakia, kukaan ei synny väärään sukupuoleen, eikä sukupuolta pysty muttamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vasemmistoliiton kannattajissa on vähemmän homovastaisia kuin muissa puolueissa.

        Vasureissa on eniten musujen eli homovihaajien kannattajia, eniten femakkoja ja miesten vihaajia, eniten tieteen vastustajia ja sanavapauden rajoittajia faktojen esittäjiltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En missään tapauksessa kannata ketään joka kannatti transulakia, kukaan ei synny väärään sukupuoleen, eikä sukupuolta pysty muttamaan.

        Jaa että sinäkös olet sitten sen alan ammattilainen joka tiedät sen asian.
        Ei kannata edes selittää tuollaiselle, sillä et tule koskaan ymmärtämään. Mutta elä silti vaan omaa elämääsi äläkä puutu muiden elämiseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vasemmistoliiton kannattajissa on vähemmän homovastaisia kuin muissa puolueissa.

        Sellaisen kuvan he haluavat antaa mutta ovatko oikeasti suvaitsevaisia. Ei ainakaan jotkut vasemmistonuoret.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vasemmistoliiton kannattajissa on vähemmän homovastaisia kuin muissa puolueissa.

        Eräs kokoomuslainenkin joka aikoinaan äänesti sukupuolineutraalin avioliiton puolesta on solvannut minua homokammoisella nimellä. Voidaan väittää olevansa homojen oikeuksien puolella mutta ei jotkut ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa että sinäkös olet sitten sen alan ammattilainen joka tiedät sen asian.
        Ei kannata edes selittää tuollaiselle, sillä et tule koskaan ymmärtämään. Mutta elä silti vaan omaa elämääsi äläkä puutu muiden elämiseen

        No esitäpä sitten todiste että jollakin olisi eri sukupuolen kromosomit edes aivoissa :D


    • Anonyymi

      Katson ketä on toisella kierroksella ja päätän sitten. Haavistoa en äänestä koska en halua sitä Ecuadorin tuliaista linnaan. Sinkkuna voisi ehkä menetellä.

      • Anonyymi

        Siis rasismiin on mukana ajatuksissa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis rasismiin on mukana ajatuksissa .

        Ei ole rasismia jos haluaa Suomalaisen linnaan


      • Anonyymi

        Eikös haaviston puolisomole ihan vaan ihminen siinä kun muutkin , joten ei hän ole itse määrännyt missä syntyy. Siis ei kai se missä syntyy voi olla mikään peruste


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös haaviston puolisomole ihan vaan ihminen siinä kun muutkin , joten ei hän ole itse määrännyt missä syntyy. Siis ei kai se missä syntyy voi olla mikään peruste

        Myös koira pitäisi voida olla presidentin puolisona, monet kun elävät parisuhteessa koiransa kanssa.


    • Anonyymi

      Li.

      • Anonyymi

        ..llukka on idiootti suvakkifemakko ja huono yliestieto, ei toennyt edes Brailian pääkaupunkia eikä typen kemiallista merkkiä, urputtaja yhtä tyhmä.


    • Anonyymi

      Paavo Lipposta

      • Anonyymi

        Paavot voisi tehdä suursuomen yhdistämällä venäjään.


    • Anonyymi

      Alexander Stubbia.

      Hän on ehdottomasti paras puhuja. Kansainväliseti arvostettu. Arvovaltainen.

      Subbilla on jo hänen perusolemuksessa luonnollisuus ja tasapaino itsensä kanssa. Hänessä ei näy pakollista pinnistely kuten esimerkiski Pekka Haavistossa.

      • Anonyymi

        Jo mainokset pelkkää kidutusta ja naamaa ei kestä katsoa, väykkä II.


    • Anonyymi

      Stubbia

      Vuonna 2004 hänet valittiin Euroopan parlamenttiin, ja neljä vuotta myöhemmin hänestä tuli Suomen ulkoministeri. Stubb toimi ulkoministerinä, Eurooppa- ja ulkomaankauppa­ministerinä, pääministerinä ja valtiovarainministerinä vuosina 2008–2016.

      • Anonyymi

        Kaikki sössiny tyhmyydellään missä vaikuttanut.


      • Anonyymi

        Juu, sen ansiosta Suomi menettänyt miljardeja joka suuntaan, saksalle, russille, irlannille, espanjalle, italialle ja tietysti EU:n kautta unkarille, romanialle jne. Ei tajua mistään mitään, globaalisaatiota vaan että riittää halpatyövoimaa haitoista välittämättä.


    • Anonyymi

      Eikö kaikki homot nyt haavistoa tietenkin äänestä? Luulin että se olisi itsestäänselvää.

      • Anonyymi

        Ei oo oikee gay jos ei äänestä Peccaa!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      homona äänestän Vasemmistoliiton Li Andersson.

      • Anonyymi

        ÄLÄ HITOSSA...... SEHÄN ON IHAN HUMPUUKI NAINEN, JOUKON JATKONA RAHAA ITELLEEN KERÄÄMÄSSÄ.


    • Anonyymi

      Kaikki muut voi tulla kyseeseen paitsi Li Andersson. Ei, ei ja EI Suomelle presidenttiä joka painaa vain oma aatemaailma edellä ja muusta viis, etenkin Suomen etu. Riitti että pääsi tuhoamaan Suomen koulujärjestelmän opetusministerinä.

      • Anonyymi

        Niinpä, nyt nauraa kaikki miten Suomen pisa-tulos romahtanut.


    • Anonyymi

      Miksi äänestää anderssonia kun häntä ei valita kuitenkaan? Ei suomalaiset äänestä vasemmistolaista presidentiksi.

      • Anonyymi

        MITEEPÄ TUOTA TURHAAN ANDERSSONIA KÄYDÄ ÄÄNESTÄMÄÄN.
        STUPPIA ITSEKIN LUVANNUT ÄÄNESTÄÄ.


    • Anonyymi

      En ainakaan Stubbia, EK:n ja suurkapitalistien juoksupoika , hallintarekisterinkin sai aikaan.
      Enkä Halla-aho persua, kyyninen oikeessaolija joka ajaa väärillä raiteilla.

      • Anonyymi

        Äänestätkö KGB-Pekkaa?


      • Anonyymi

        Tuskin Halla-aho vastustaa jos EU maksaa raideleveyden samaksi kuin muissa EU-maissa. Baltian maissa varmaankin sama raideleveys.


    • Anonyymi

      Pekka on siinä mielessä hyvä ehdokas, ettei hän ikinä ole ollut väärässä (omasta mielestään).

      Eikö vaikutakin luotettavalta 🤔

      • Anonyymi

        Biologia ja lääketiede puoskarointia pekan mielestä.


      • Anonyymi

        ....niin tuon luulisi äkkiseltään.


    • Anonyymi

      ÄÄNESTÄMME SITÄ JOLLE KENNATTAA KESKITTÄÄ KAIKKI ÄÄNET JOKA TULEE VALITUKSI JA SE EI OLE HOMO-PEKKA.

    • Anonyymi

      Mika Aaltolaa tietenkin. On edustavan näköinen ja oloinen heppu.

      • Anonyymi

        Mikan ilo hyytyy, kun Stupp tullaan valitsemaan. Kannattaa äänet keskittää vaalien voittajalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikan ilo hyytyy, kun Stupp tullaan valitsemaan. Kannattaa äänet keskittää vaalien voittajalle.

        Jutta Urpilaista. Ei pelkkä sotiminen mielessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jutta Urpilaista. Ei pelkkä sotiminen mielessä.

        Sillä ei ole mielessä kuin verkkosukat, ei tiennyt lasten tentissäkään kuin yhden, vaikka kaikki oli helppoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä ei ole mielessä kuin verkkosukat, ei tiennyt lasten tentissäkään kuin yhden, vaikka kaikki oli helppoja.

        Ja se on vielä opettaja 🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Kerrankin olisi homo ja vihreä presidentti jos haavisto voittaisi. Nainen on jo ollut. Suomi voisi olla ylpeä siitä miten olisi ensimmäisten joukossa tässä. En tedä onko jollain toisella maalla jo ollut homo presidentti.

      • Anonyymi

        No on muuten ollut Suomella sukupuolivähemmistöön kuuluva pressa.


      • Anonyymi

        Latviassa on jo homoseksuaali presidentti


      • Anonyymi

        Mitä logiikkaa tuo nyt on? Ei harja ole ihminen. Yhteiskunta menisi eteenpäin jos homo valittaisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Latviassa on jo homoseksuaali presidentti

        Niin onkin. Tarkistin vasta jälkeenpäin. Taisi kuitenkin olla niin että homot eivät voi olla avioliitossa latviassa mutta presidentiksi kuitenkin valittiin homo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä logiikkaa tuo nyt on? Ei harja ole ihminen. Yhteiskunta menisi eteenpäin jos homo valittaisiin.

        Se homousko on se ratkaiseva tekijä presidenttiydessä?

        Millä tavalla yhteiskunta menee eteenpäin homoudella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se homousko on se ratkaiseva tekijä presidenttiydessä?

        Millä tavalla yhteiskunta menee eteenpäin homoudella?

        Että homokin voi olla presidentti. Tasa-arvoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se homousko on se ratkaiseva tekijä presidenttiydessä?

        Millä tavalla yhteiskunta menee eteenpäin homoudella?

        Mielestäni ketä tahansa näistä ehdokkaista voisi olla presidenttejä. Jos kerrankin se voisi olla homo. Kun on ollut paljon miehiä ja nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni ketä tahansa näistä ehdokkaista voisi olla presidenttejä. Jos kerrankin se voisi olla homo. Kun on ollut paljon miehiä ja nainen.

        Ihan muilla kyvyillä presidentti kuuluu valita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan muilla kyvyillä presidentti kuuluu valita.

        Haavistolla ja muilla on kykyjä olla presidentti. Ei kuka tahansa voisi olla sellainen. Hän on myös homo ja tällä kertaa voisi olla homon vuoro olla presidentti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että homokin voi olla presidentti. Tasa-arvoa.

        Sanon sen teille molemmille että kyllä homokin voi olla presidenttinä kunhan se ei ole ainoa peruste.


    • Anonyymi

      Kaikissa noissa äijissä on jotain vikaa! Äänestän naista, vaikka olisi ollut parempi jos joka puolueesta olisi ollut nainen valittavana.

      • Anonyymi

        Mä olisin halunnu, et jokaisella puolueella olis muun sukupuolinen ehdokkaana. Eihän pressalla tarvii olla sukupuolta… tai p-reikää, jos se on Muumi.


      • Anonyymi

        Naisista olisikin helpompi valita kun niissä on vain vikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olisin halunnu, et jokaisella puolueella olis muun sukupuolinen ehdokkaana. Eihän pressalla tarvii olla sukupuolta… tai p-reikää, jos se on Muumi.

        On ollut aika jolloin naiset ei voinut äänestää suomessa. Varmaan eivät ole voinut asettua ehdolle presidentin vaaleissa koska on ollut syrjintää. Kyllä se että nainen aikoinaan valittu presidentiksi lähettää viestin yhteiskunalle tasa-arvosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olisin halunnu, et jokaisella puolueella olis muun sukupuolinen ehdokkaana. Eihän pressalla tarvii olla sukupuolta… tai p-reikää, jos se on Muumi.

        Yksi muumimamma oli ja se oli pelkkä p-reikä.


      • Anonyymi

        Eikä femakot, olipa sitten li tai stubbetti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi muumimamma oli ja se oli pelkkä p-reikä.

        Totta 👍🤣


    • Anonyymi

      Rehn.

      Perusteen: Talous ja ulkopolitiikka hallussa ,laaja kokemus politiikan saralta ,niin sisä kuin ulko . On jo hyvillä tuloilla joten raha ei toimi houkuttimena ja motivaatio tehtävään kohdallaan. Sopiva ikä ,jonka myötä ei kerry ylimääräitä kansantaloudellista rasitetta presidenttien eläköitymisestä ja iän myötä karttunut kokemuksen tuoma vastuullisuus joka näkyy toimissa .

      • Anonyymi

        Ei sillä ole edes biologia hallussa. Tuossa iässä luulisi jo tietävän että sukupuolia on vain kaksi.


    • Anonyymi

      Miten pressanvaalikeskustelu ja gay-palsta liittyvät toisiinsa?

      • Anonyymi

        Joskus se että on valkoinen heteromies menee pätevyyden edelle? Eikä minulla ole mitään valkoisia heteromiehiä vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus se että on valkoinen heteromies menee pätevyyden edelle? Eikä minulla ole mitään valkoisia heteromiehiä vastaan.

        Niinpä, vasta ihmisten sukupuuton jälkeen maailmasta voi tulla tasa-arvoinen.


      • Anonyymi

        Tarviiko tuota edes kysyäkään jos kerran pressa ehdokkaana on avoimesti homomies jolla mielenkiintoinen henkilökohtainen suhde-elämä?


    • Anonyymi

      Pekka Haavistoa äänestän, olisi jo korkein aika saada Suomeen presidentti joka edustaa tyylikkäästi meitä ,myös hänen myötävaikutuksella saataisiin esim suhtautuminen maassamme meitä gay miehiä kohtaan avoimmaksi ja sitä kautta myös ihmiset ymmärtämään että gay ja lesbo ideologian edustajat on ihan normaaleja ihmisiä sekä Pekan että varmaan monen meistä täällä ajatus on että kaikenlainen konflikti sekä vihamielisyys on
      saatava loppumaan kaikkialla maailmassa ,en pidä lainkaan huonona asiana sitä mitä Pekka muutama vuosi sitten ehdotti että Suomessa siirryttäisiin palkka armeijaan uskoisin että monikaan suurista työttömyys luvuista huolimatta hakeutuisi palkkasotilaaksi koska kaikenlainen vihamielisyys on vastenmielistä, palkka armeija tuo pitkässä juoksussa varmasti huomattavan summan säästöjä valtion kassaan ja tuo säästö mitä siittä tulee niin mielestäni se täytyisi kohdistaa kulttuuriin sekä taiteeseen sekä ulkomaisien avustusjärjestöjen ylläpitoon.

      • Anonyymi

        Muuten sitä voisikin äänestää, mutku se on täys mulkku. Ei ole ikinä myöntänyt virheitään ja kohtelee alaisiaan kuin orjia.


      • Anonyymi

        Ei se vihamielisyys sillä vähene että must levittäytyy kaikkiin länsimaihin, päinvastoin. Suomi ainoa maa missä edes terroristiämmiä ei tuomittu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se vihamielisyys sillä vähene että must levittäytyy kaikkiin länsimaihin, päinvastoin. Suomi ainoa maa missä edes terroristiämmiä ei tuomittu.

        *musut


      • Anonyymi

        No ainakin nuo alkukriteerit täyttää kaikki muut ehdokkaat paitsi Halla-Aho ja Essaya


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ainakin nuo alkukriteerit täyttää kaikki muut ehdokkaat paitsi Halla-Aho ja Essaya

        Noista en ole kuullutkaan, mutta Halla-aho pätevin, Andersson ääripunikki, Essayah äärilahtari.


    • Anonyymi

      Sateenkaari palstalla on ehkä vastata mutta taatusti en Pekka Haavistoa. En nimittäin koskaan äänestäjä työpaikkakiusaajan oloista henkilöä, tarpeeksi kärsinyt huonoita esimiehistä omassakin työelämässä. Sen lisäksi se ISIS-terroristien noutaminen Suomen yksityiskoneella oli moraalitonta. Ja mua häiritsee myös Haaviston väitetty suhde siihen sen nuoreen "erityisavustaja" kolliin. Jos haluaa nuorta lihaa niin siitä vaan, mutta turha siinä nöyryttää Antoniota ja käyttää tätä edustusrouvana.

      • Anonyymi

        Tuo "erityisavustaja" on aiemminkin vehdannut vanhempien arvovaltaisen miesten lakanoissa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo "erityisavustaja" on aiemminkin vehdannut vanhempien arvovaltaisen miesten lakanoissa .

        Reittä pitkin työuralla etenijät ovat perinteisesti olleet nuoria naisia, mutta nykyaikana näköjään myös miehiä siinä joukossa sitten löytyy?


      • Anonyymi

        Samoista syistä en äänestä Pekkaa. Onneksi on parempia vaihtoehtoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoista syistä en äänestä Pekkaa. Onneksi on parempia vaihtoehtoja

        Ei kukaan ole kiinnostunut mitä äänestät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan ole kiinnostunut mitä äänestät.

        Heh. Et sitten pekanhimossasi sattunut huomaamaan mikä tämän ketjun otsikko on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh. Et sitten pekanhimossasi sattunut huomaamaan mikä tämän ketjun otsikko on?

        Ei Pekan avustajien tarvitse ymmärtää lukemaansa… he ”sisäistävät” ihan eri juttuja 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Pekan avustajien tarvitse ymmärtää lukemaansa… he ”sisäistävät” ihan eri juttuja 🤣

        Heh heh hee...!


    • Anonyymi

      Oon aina tykännyt tuollaisista Pekka Haaviston tyylisistä pukumiehistä on tosi kiihottavaa kun tuollainen pukumies panee nuorta poikaa.

      • Anonyymi

        No Pekallahan on virallisessa vaalikuvassa oikein konservatiinen kolmiosainen puku. Näyttää ihan porvariehdokkalta eikä vihreiden ituhippien puolueen jäseneltä. Epätoivo suorastaan paistaa Pekasta ja hänen kampanjastaan.


    • Anonyymi

      En ole persu mutta kallistun Hallan puolelle näiden keskustelujen perusteella.

    • Anonyymi

      On kyllä vaikeat vaalit tällä kertaa. Kyllä mä periaatteessa homoudesta annan lisäpinnoja ja onhan PH:lla relevanttia kokemusta reippaasti, ehkä eniten ehdokkaista. Mutta toisaaltaan AS taas olisi dynaaminen verkostuituja, jonka kuvittelisi panevan buustia presidentti-instituutioon ja lisäävän Suomen näkyvyyttä maailmalla. Toisaaltaan hän vaikuttaa keskittyneen olemaan mokailematta ja sanomatta "mitään" kampanjoinnissaan (tähän mennessä), joten on epäselvää millaista maailmaan hän oikein loppuviimein olisi ajamassa.

      OR olisi eniten kokemusta talouspuolelta ja tuntee myös politiikan koukerot, mutta tiedä sitten millaista politiikkaa vetäisi ulkovaltojen suhteen ja millainen arvojohtaja olisi. JH-a taasen vaikuttaisi olevan parhaiten kärryillä turvallisuuspolitiikasta ja vähiten naiivi. Toisaaltaan en tiedä kuinka hänen karismansa purisi ulkovaltojen vallankammareissa kun ei pure täällä kotimaassakaan suurimpaan osaan kansalaisista. Muilla ei sitten taida oikein olla teoreettisiakaan mahkuja toiselle kierrokselle.

    • Anonyymi

      Nuorisovaalien tänään julkaistu tulos kertoo selvää kieltä: pelissä on mukana enää kaksi ehdokasta: Stubb ja Halla-aho.

      • Anonyymi

        Itse aion äänestää Halla-ahoa. Olen viettänyt sen verran aikaa muualla Euroopassa, varsinkin Läntisessä Keski-Euroopassa , enkä halua sitä menoa tänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse aion äänestää Halla-ahoa. Olen viettänyt sen verran aikaa muualla Euroopassa, varsinkin Läntisessä Keski-Euroopassa , enkä halua sitä menoa tänne.

        Olisiko halla aholla myös kielteisin näkemys homoista essayin jälkeen. Miksi äänestää homovastainen henkilö presidentiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko halla aholla myös kielteisin näkemys homoista essayin jälkeen. Miksi äänestää homovastainen henkilö presidentiksi.

        Essayan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko halla aholla myös kielteisin näkemys homoista essayin jälkeen. Miksi äänestää homovastainen henkilö presidentiksi.

        Suvakeilla on kielteisin, kannattavat islamia ja sharia-lakia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko halla aholla myös kielteisin näkemys homoista essayin jälkeen. Miksi äänestää homovastainen henkilö presidentiksi.

        En usko että olisi kun katsoo kuinka paljon julkihomoja on PS:n riveissä poliitikkoina. Samaa ei voi sanoa muista puolueista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko että olisi kun katsoo kuinka paljon julkihomoja on PS:n riveissä poliitikkoina. Samaa ei voi sanoa muista puolueista.

        Eikö halla aho aikoinaan sanonut jotenkin että erään miehen joka ehdotti tai kysyi suuseksiä häneltä voisi ampua. Lähes kaikki perussuomalaiset äänesti aikoinaan homoliittoa vastaan. Ei siitä niin kauan ole. No ehkä heidän asenteet ovat jyrkästi nyt muuttuneet.

        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000841827.html


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö halla aho aikoinaan sanonut jotenkin että erään miehen joka ehdotti tai kysyi suuseksiä häneltä voisi ampua. Lähes kaikki perussuomalaiset äänesti aikoinaan homoliittoa vastaan. Ei siitä niin kauan ole. No ehkä heidän asenteet ovat jyrkästi nyt muuttuneet.

        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000841827.html

        "Tekisi mieli...". Homollakin voi tehdä mieli ampua joku ahdisteleva homo tai hetero, eri asia mitä tekee ja poliitikkona ei tietenkään kannata tuollaisia ilmaisuja käyttää mitä nuorena taviksena.

        Minunkin on tehnyt mieli lyödä jotain tyyppejä mitkä seurailee uimahallissa vuodesta toiseen, enkä kannata myöskään jutun tasa-arvoista avioliittolakia, saati transulakia. Parisuhteen rekisteröinti olisi minusta riittänyt, mutta eipä tuolla väliä kunhan ei pappeja pakoteta vihkimään.


    • Anonyymi

      Äänestän ketä tahansa miestä. Tarja Halosen presidenttikaudet opettivat, että ei ikinä enää naispresidenttiä!

    • Anonyymi

      Stubbetti ei tiedä mitään eikä osaa laskea. Vain 1/5 oikein lasten tentissä, eikä osannut laskea 5 potenssiin 3, häpeällistä.

      • Anonyymi

        Eikä tiennyt mikä on magnusti.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Linnan booli on tunnetusti vahvaa ja menee nopeasti päähän.


    • Anonyymi

      Äänestin Aaltolaa koska siltä ottaisin mieluiten suikkiin.

    • Anonyymi

      Kävin eilen äänestämässä. Lappuun piirsin numeron 5.

      • Anonyymi

        Aion tehdä saman! (Kohta tähän ketjuun ilmestyy joku suvakki, joka muistuttaa, että Halla-aho kirjoitti joskus vuosikymmeniä sitten rumasti homosta, joka oli ahdistellut häntä kadulla. Tervetuloa keskusteluun! Tämän homon mieli ei siitä muutu.)


      • Anonyymi

        Samoin, mutta äänestin jo perjantaina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aion tehdä saman! (Kohta tähän ketjuun ilmestyy joku suvakki, joka muistuttaa, että Halla-aho kirjoitti joskus vuosikymmeniä sitten rumasti homosta, joka oli ahdistellut häntä kadulla. Tervetuloa keskusteluun! Tämän homon mieli ei siitä muutu.)

        Perussuomalaiset homot vigelius ja tynkkynen on sateenkaariväen pettureita. Ovat kolmannen sukupuolen virallista käyttöönottoa vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perussuomalaiset homot vigelius ja tynkkynen on sateenkaariväen pettureita. Ovat kolmannen sukupuolen virallista käyttöönottoa vastaan.

        Minäkin olen homo, ja olen sitä mieltä, että sukupuolia on tasan kaksi: uros ja naaras. Miten Vigelius ja Tynkkynen voivat muka pettää sateenkaariväen, jos he eivät ole alun perinkään luvanneet sateenkaariväelle mitään? Kaikki eivät sitä paitsi koe tarvetta määritellä itseään seksuaalisuutensa kautta ja olla täten osa jotain "sateenkaariväkeä". Myös homo saa olla ihan tavallinen suomalainen mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin olen homo, ja olen sitä mieltä, että sukupuolia on tasan kaksi: uros ja naaras. Miten Vigelius ja Tynkkynen voivat muka pettää sateenkaariväen, jos he eivät ole alun perinkään luvanneet sateenkaariväelle mitään? Kaikki eivät sitä paitsi koe tarvetta määritellä itseään seksuaalisuutensa kautta ja olla täten osa jotain "sateenkaariväkeä". Myös homo saa olla ihan tavallinen suomalainen mies.

        Homot kuuluu sateenkaariväkeen. Tiedät varmaan lyhenteen lgbt tai hlbt suomeksi. He kuuluvat siihen yhteisöön. Käsittämätöntä etteivät he ymmärrä sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homot kuuluu sateenkaariväkeen. Tiedät varmaan lyhenteen lgbt tai hlbt suomeksi. He kuuluvat siihen yhteisöön. Käsittämätöntä etteivät he ymmärrä sitä.

        He ymmärtävät ja tiedostatavt kyllä asian, mutteivät kaikesta ole samaa mieltä Setan kanssa. En usko kaikkien homojen tai lesbojen tunnustavan muunsukupuolisuuden olemassaoloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        He ymmärtävät ja tiedostatavt kyllä asian, mutteivät kaikesta ole samaa mieltä Setan kanssa. En usko kaikkien homojen tai lesbojen tunnustavan muunsukupuolisuuden olemassaoloa.

        Miten seta liittyy äänestämiseen? onko sekin ehdokkaana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten seta liittyy äänestämiseen? onko sekin ehdokkaana?

        Seta(laiset) nyt vain sattuu olemaan sellainen wannabe diktaattori järjestö joka haluaisi määrätä miten kaikkien suomalaisten homojen pitäisi ajatella, toimia ja myös äänestää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homot kuuluu sateenkaariväkeen. Tiedät varmaan lyhenteen lgbt tai hlbt suomeksi. He kuuluvat siihen yhteisöön. Käsittämätöntä etteivät he ymmärrä sitä.

        Miten voin olla HLBT-väkeä, jos en ole L enkä B enkä T, vaan ainoastaan H? On täysin typerää ja jopa alistavaa niputtaa ihmisiä tuolla tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perussuomalaiset homot vigelius ja tynkkynen on sateenkaariväen pettureita. Ovat kolmannen sukupuolen virallista käyttöönottoa vastaan.

        Minkälaiset elimet sillä 3. sukupuolella on, lisääntyykö suvuttomasti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homot kuuluu sateenkaariväkeen. Tiedät varmaan lyhenteen lgbt tai hlbt suomeksi. He kuuluvat siihen yhteisöön. Käsittämätöntä etteivät he ymmärrä sitä.

        Kaikenlaiset hullut ne väittää kuuluvansa samaan ryhmään homojen kanssa :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten seta liittyy äänestämiseen? onko sekin ehdokkaana?

        Valheellista seta-propagandaahan nuo 3. sukupuolet ja transuilut on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten voin olla HLBT-väkeä, jos en ole L enkä B enkä T, vaan ainoastaan H? On täysin typerää ja jopa alistavaa niputtaa ihmisiä tuolla tavalla.

        Se h on siinä hlbt lyhenteessä. Siksi. On täysin käsittämätöntä miten jotkut homot ei ole muiden sateenkaariväen puolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se h on siinä hlbt lyhenteessä. Siksi. On täysin käsittämätöntä miten jotkut homot ei ole muiden sateenkaariväen puolella.

        Mitä yhteistä homoilla ja transsukupuolisilla muka on? Transsukupuolisuus on identiteetti, homous on seksuaalinen suuntautuminen. Kirjainyhdistelmä HLBT on täysin käsittämätön, ja se pitäisi poistaa käytöstä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä yhteistä homoilla ja transsukupuolisilla muka on? Transsukupuolisuus on identiteetti, homous on seksuaalinen suuntautuminen. Kirjainyhdistelmä HLBT on täysin käsittämätön, ja se pitäisi poistaa käytöstä!

        Onnea vaan poistamaan sitä. Usein tutkimuksissa puhutaan seksuaali ja sukupuolivähemmistöistä. Homot, transsukupuoliset ja he jotka kokevat kuuluvansa kolmanteen sukupuoleen kulkevat samassa pride kulkueessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä yhteistä homoilla ja transsukupuolisilla muka on? Transsukupuolisuus on identiteetti, homous on seksuaalinen suuntautuminen. Kirjainyhdistelmä HLBT on täysin käsittämätön, ja se pitäisi poistaa käytöstä!

        Kirjoista ja lehdistä kannattaa tsekata vaan kuvat ja kuvista ekax hyvän näköset jätkät. Politiikasta, lyhenteistä ja pitkistä teksteistä saa vaan pään kipeäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnea vaan poistamaan sitä. Usein tutkimuksissa puhutaan seksuaali ja sukupuolivähemmistöistä. Homot, transsukupuoliset ja he jotka kokevat kuuluvansa kolmanteen sukupuoleen kulkevat samassa pride kulkueessa.

        Enemmän vaan prideä naamaan ja Pepsodent hymyä. En ole pitkään aikaan käynyt homobaareissa, joten en tiedä, kumpaa näkyy enemmän kasvoissa, häpeää vai prideä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se h on siinä hlbt lyhenteessä. Siksi. On täysin käsittämätöntä miten jotkut homot ei ole muiden sateenkaariväen puolella.

        Olen lähes kaikesta eri mieltä lepakkojen ja transujen kanssa, siksi. Noille on tärkeintä saada miehet tossun alle ja valheet muista sukupuolista kertoo kaiken. Kuten Halla-aho sanoo, "mies ja nainen voi elää monella eri tavalla, mutta sukupuolia on vain kaksi" ja jokainen tietää ettei sukupuoli silpomalla miksikään muutu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen lähes kaikesta eri mieltä lepakkojen ja transujen kanssa, siksi. Noille on tärkeintä saada miehet tossun alle ja valheet muista sukupuolista kertoo kaiken. Kuten Halla-aho sanoo, "mies ja nainen voi elää monella eri tavalla, mutta sukupuolia on vain kaksi" ja jokainen tietää ettei sukupuoli silpomalla miksikään muutu.

        "mies ja nainen voi elää monella eri tavalla, mutta sukupuolia on vain kaksi" on muuten älyttömän järkevästi kiteytetty. Tuota pitää itsekin joskus lainata ja käyttää kun tarve siihen tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen lähes kaikesta eri mieltä lepakkojen ja transujen kanssa, siksi. Noille on tärkeintä saada miehet tossun alle ja valheet muista sukupuolista kertoo kaiken. Kuten Halla-aho sanoo, "mies ja nainen voi elää monella eri tavalla, mutta sukupuolia on vain kaksi" ja jokainen tietää ettei sukupuoli silpomalla miksikään muutu.

        Jotkut homot kammoksuu transsukupuolisia ja lesboja. Tiedän myös lesboja jotka kammoksuu homoja. Se on vähän erikoista. Jotkut homot valittaa homokammosta ja sitten itse syrjii ehkä transsukupuolisia.


    • Anonyymi

      Tänään päätin lopullisesti etten äänestäkään halla-ahoa, on täysin ek:n asialla, ennemin vaikka stubb, rehn tai haavisto. PS menettää takuulla paljon työläisten ääniä nykyisellä äärioikeistolaisella politiikallaan. Hyvä että saivat tiukennuksia maahanmuuttoon, mutta kaikki muu menee päin peetä.

      • Anonyymi

        Hyvä trollausyritys!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä trollausyritys!

        Jos sinä kannatat ek-lahtarihallituksen ajamia työelämän ja työttömien etuuksien heikennyksiä niin ei kaikki ole samaa mieltä.


      • Anonyymi

        Taktisesti voi sittenkin joutua äänestämään halla-ahoa tai rehniä jos äänestän, mutta ps tuskin enää koskaan. Kuntavaaleissa tosin voi asiat ratkaista.


    • Anonyymi

      Pres i dentti tuli tehtyä jätekuskin kierroksella tiukoissa farkuissa, valkoisissa tennissulissa ja mustissa maihareidda. Stubb oli mukana päättämässä että tosi tiukille menee.

    • Anonyymi

      Sorry, valkoisissa sukissa ja maihareissa.. Päässä NFL lippis.

    • Anonyymi

      Ryhdynnöissä tarttumapintaa gayt ei tarvitse paljonkaan.

    • Anonyymi

      Haavistoa en ikinä.

      Hirveen typerä luontofanaatikko.

      Vieläpä väittää että sukupuolia useita. Tässäkin näyttää typeryytensä olevan erinpohjaista. Eläimellistä typeryyttä.

      Suomi olisi ensimmäinen maa maailmassa Haaviston tultua pressaksi, jossa homo olisi presidenttinä miespuolisonsa kanssa.

      Ei ole ikinä missään muualla ollut keisaria, kuningasta, tsaaria.... joka olisi homoparinsa kanssa vallassa.

      Voi Suomi parka mitä idioottisuutta on liikkeellä homouden, Vihreiden ymv. idiooottisuuden takia.

      • Anonyymi

        En kyllä itsekään tuota paria halua nähdä, vaikken kaikkia homoja vastusta. Kuninkaanahan on ollut homoja, Ruotsissakin, lepakko luopiui vallasta, venäjällä lepakko ja eläimiin sekaantuja keisarinnana, samoin Roomassa ties mitä pervioja ja eikös joku nimennyt hevosensa pääministeriksi. Pääministerinä on homo Ranskassa ja taitaa olla muuallakin.

        Nyt on vain huonoja vaihtoehtoja kuten kun oli aho ja haloska vastakkain.


    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6063
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2556
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2063
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1817
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe