EnergiapalveluVäisänen oy

Anonyymi-ap

kellään kokemuksia kyseisestä firmasta. olisin muuttamassa kuopion lähistölle ja tuonfirman työt kiinnostas. oon suohommissa ollut monet kesät ja kokemusta kaivurista ja muista koneista. autohommatkin tuttuja. yleensä talvet menneet puunajossa taikka hakkuria ajanu. emännyksen perässä muuttamassa savoon etelästä. emännän kaverin poika sielä hommissa ja se kovasti moittinut työpaikkaa ja isäntää. se kyllä työtävieroksuvaa sorttia ja hakkuri hommassa kuitenkin riittää huoltoo ja remonttii. sillä kai ajoi e kortin että voi vaihtaa pelkkiin ajohommiin. oon kyllä muualtakin kuullut tarinoita talosta, mutta ei aina tiiä onko pelkkää paskapuhetta. näkyy kyllä aika usein olevan työntekijähaut olevan käynnissä. onko jollain kokemuksia talosta? taikka parhaillaan töissä sielä? mimmonen meno ja se tärkein tuleeko palkat niikun kuuluu? paljon kyllä sietää kuhan palkkahommat toimii.
kiitos jo etukäteen vastanneille.

11

553

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      tervetuloa savvoo. joo tuota oon ollut kyseisessä talossa jokuvuos sitte hommissa. varmasti töitä löytyy tuollaselle, joka voi tehä joka hommaa. kyllä sielä vähän on omalaatunen tunnelma. työväki kyllä oli huippua sillonku talossa olin. emännän kanssa kyllä parjäs ja oli ihan fiksu. isäntä kyllä sitten eri maata. pahinta se turha syyttely ja riehuminen. rauhallisempaakin alkaa harmittaa, kun huuetaan suoraa huutoo jostain mihin ei edes itseliity millään tavalla. itse lähdin palkantakia sain paremman tarjouksen. voisin muuten varmaan vieläkin olla sielä hommissa.

      • Anonyymi

        niijoo unohtu mainita, että palkka tuli kyllä sillonku piti siinä ei ollu ikinäongelmia.


    • Anonyymi

      joo eioo 10v aikana meno talossa muuttunu mitä ite kuullu tutuilta. muuten sielä kyllä viihtys, mutta isäntä suuttuttaa työntekijät turhalla huutamisella ja riehumisella. tuotatuota väisäsen hakkurikuski koitti nykyselle työnantajalleni töihin. oli isäntätarjonnu pientä palkkaa kun ei laiskalle voi tekijänpalkkaa maksaa. ja mitä joskus tossa kaveria jututtanu niin joutas vaihtaa hommia. on huono työmoraali kaveril. pelkkää valitusta kun joutuu tekee muutakinkun istumaan ja selaamaan puhelinta. kyllä hakkurikuskin pitää kone hoitaa ja huoltaa. no perseennuolennalla se hommassaan pysyy. kaveri yleinenvitsi meijänpiireissä.

    • Anonyymi

      huipputalo!!! isännän kanssa monesti ollaa saunomas ja naukkaillaa lonkeroo ja konjamiinia. hyvällä palkalla ja rennolla fiiliksellä. täälä vaan kateelliset valittaa

    • Anonyymi

      löötyy niitä parempiakin taloja missä olla töissä.

    • Anonyymi

      isännän sanoin "työväki aivan turha ja pakollinen paha" silleen sielä kyllä kohellaanki. ei mitään arvoa ellei jaksa viimesen päälle nuoleskella ja mielistellä niin sitten jotenki pärjää.

    • Anonyymi

      joo muuten soiva talo mutta viimestään isäntä pilaa tunnelman. no palkanmaksussa muut talotkin maksaa paremmin. yks kone kuski tossa syksyllä lähti ja täytyy ihmetellä että niinkin kauvan jaksoi. en suosittele vaikken itse ole töissä ollutkaan. ihan yleinen puheen aihe muissa firmoissa väisäsen sekoilut

    • Anonyymi

      ihan on ihme koko firman olemassaolo tänäpäivänä. amin aikaan huipputalo olla töissä. nykyään isäntä vaan uhittelee muille firmoille ja pitää työntekijöitä ihan roskasakkina

    • Anonyymi

      sitä vuan ihmetelly kun firman huoltomies myyny talonkalustoo omaan piikkiin. sitten puhutaan että neois varastettu. kuitenkin akkukoneen akkuja pulttipyssyä. lumilinko ja energiakoura. löpöökin kantaa kotia.

    • Anonyymi

      🤣😂
      Näitä juttuja, kun lukee, niin ei voi kuin ihmetellä.
      Minun oli pakko vaihtaa alaa ihan muihin hommiin ja se kyllä kannatti.

      Kuorma-autoverstaalla sen totuuden näki, että minkälaisia ne isännät noin niinku keskimäärin on.
      Yhdeksäntoista isäntää kahdestakymmenestä hoitaa asiat huutamalla ja rähjäämällä täysin tuntemattomille ihmisille.

    • Anonyymi
      UUSI

      ihan pellepuulaaki. kyseinen rosvo huoltomies läksmuihintöihin viimevuonna. nytten joutu palaamaan väisäseen kun sössi työt ja ei vissiin rosvoilu ollukkaan sallittuu sielä 😂

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      509
      3675
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      465
      3435
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      143
      3020
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2322
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2190
    6. 221
      1614
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1407
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      99
      1300
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      91
      1274
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1100
    Aihe