EnergiapalveluVäisänen oy

Anonyymi-ap

kellään kokemuksia kyseisestä firmasta. olisin muuttamassa kuopion lähistölle ja tuonfirman työt kiinnostas. oon suohommissa ollut monet kesät ja kokemusta kaivurista ja muista koneista. autohommatkin tuttuja. yleensä talvet menneet puunajossa taikka hakkuria ajanu. emännyksen perässä muuttamassa savoon etelästä. emännän kaverin poika sielä hommissa ja se kovasti moittinut työpaikkaa ja isäntää. se kyllä työtävieroksuvaa sorttia ja hakkuri hommassa kuitenkin riittää huoltoo ja remonttii. sillä kai ajoi e kortin että voi vaihtaa pelkkiin ajohommiin. oon kyllä muualtakin kuullut tarinoita talosta, mutta ei aina tiiä onko pelkkää paskapuhetta. näkyy kyllä aika usein olevan työntekijähaut olevan käynnissä. onko jollain kokemuksia talosta? taikka parhaillaan töissä sielä? mimmonen meno ja se tärkein tuleeko palkat niikun kuuluu? paljon kyllä sietää kuhan palkkahommat toimii.
kiitos jo etukäteen vastanneille.

12

3127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

tervetuloa savvoo. joo tuota oon ollut kyseisessä talossa jokuvuos sitte hommissa. varmasti töitä löytyy tuollaselle, joka voi tehä joka hommaa. kyllä sielä vähän on omalaatunen tunnelma. työväki kyllä oli huippua sillonku talossa olin. emännän kanssa kyllä parjäs ja oli ihan fiksu. isäntä kyllä sitten eri maata. pahinta se turha syyttely ja riehuminen. rauhallisempaakin alkaa harmittaa, kun huuetaan suoraa huutoo jostain mihin ei edes itseliity millään tavalla. itse lähdin palkantakia sain paremman tarjouksen. voisin muuten varmaan vieläkin olla sielä hommissa.

• Anonyymi

niijoo unohtu mainita, että palkka tuli kyllä sillonku piti siinä ei ollu ikinäongelmia.

• Anonyymi

löötyy niitä parempiakin taloja missä olla töissä.

• Anonyymi

joo muuten soiva talo mutta viimestään isäntä pilaa tunnelman. no palkanmaksussa muut talotkin maksaa paremmin. yks kone kuski tossa syksyllä lähti ja täytyy ihmetellä että niinkin kauvan jaksoi. en suosittele vaikken itse ole töissä ollutkaan. ihan yleinen puheen aihe muissa firmoissa väisäsen sekoilut

• Anonyymi

ihan on ihme koko firman olemassaolo tänäpäivänä. amin aikaan huipputalo olla töissä. nykyään isäntä vaan uhittelee muille firmoille ja pitää työntekijöitä ihan roskasakkina

• Anonyymi

🤣😂
      Näitä juttuja, kun lukee, niin ei voi kuin ihmetellä.
      Minun oli pakko vaihtaa alaa ihan muihin hommiin ja se kyllä kannatti.

Kuorma-autoverstaalla sen totuuden näki, että minkälaisia ne isännät noin niinku keskimäärin on.
      Yhdeksäntoista isäntää kahdestakymmenestä hoitaa asiat huutamalla ja rähjäämällä täysin tuntemattomille ihmisille.

• Anonyymi

joskus ihmetelty mistä sinne löytyy ukkoja töihin. kusettaavatkin palkkauksessa härskisti.

• Anonyymi

taitaavat moni mennä töihin vaan kahtomaan, että onko se semmosta pelleilyä, kun kylillä puhutaan 😂😂

• Anonyymi

aikaa jo kysymyksestä. jos vähänkään arvostat omaa mielenterveyttä, niin elä mene väisäselle töihin. ei mittään järkiä siinä touhussa. selkään puukotetaan joka asiassa. lupauksia kyllä riittää. jos tykkäät paskanmausta suussa, niin antaa mennä vaan kielipitkällä.

• Anonyymi

On kyllä yks sekopäitten paratiisi ei mitään järkeä pysykää kaukana jos arvostatte omaa terveyttä

• Anonyymi

erittäin hyvin sanottu sielä perällä 😂😂

• Anonyymi

muut ihan pohjasakkaa firmassa paitsi yks huoltomies. se saa myyä firman omaisuutta omanaan. muissakin firmoissa kyllä sitä harrastanut ja pihalle lentänyt. sinisälmäset uskoo kaiken mitä se sanoo

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4070
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      82
      2091
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      550
      1658
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      99
      1395
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1117
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1048
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      216
      943
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      893
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      864
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      838
    Aihe