Hienostorouva pyllistää persettä edessäni,nostan mekkoa perseen kohdalta ja työnän kulllini pilluun ja alan panna saumasukka naista,tuntuu hyvältä.kohta nainen kysyy:saanko antaa pissan tulla kun tekee niin hyvää,tottakai.sanon ja kohta ihana lämmin suihku kastelee kullia kun työntelen herkkupemppaa takaapäin
Hieno n.50v.nainen
3
3630
Vastaukset
- Anonyymi
Samalla kun rouva ruiskii ,huomaan että kintuissa olevat housuni kastuvat mutta en anna sen häiritä ,on niin ihanaa.pimppi vaan litisee ja kohta laukean hänen sisäänsä.oih joko sinulta tuli?hän kysyi.joo,olet niin kiihottava.vastasin.no mieheni saa panna minua vielä tänään.hän sanoi ja laski mekkonsa alas,pikkuhousuja ei hänellä ollut.vetäsin omat housuni ylös jotka olivat märät ja maasta tarttuneessa liassa.mitähän muut juhlijat sanoo näistä housuista? Puskapissa vahinko.sanoi rouva ja nauroi siisti vielä hiuksia ja lähti juhlateltalle päin.
- Anonyymi
Kirjoitat erittäin huonoa suomea, oletko 8 vuotias vai sen ikäisen tasolla? Noloja fantasioita, mutta minkäs sinä teet kun sinulla ei ole kokemusta.
- Anonyymi
Kielioppihan tämän palstan tarkoitus on? Ps. Olen yli 50 ja tarina on tosi yli 20vuoden takaa,että siihen malliin.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082525
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo401664Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1431305Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2971121Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3151075Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe561032Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen221020- 55936
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S21843Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H12835