Haluan tyttöystävän

Anonyymi-ap

Moi! Olen siis 12.v lesbotyttö. Haluaisin siis kovasti tyttöystävän. Iäksi tulisi olla 12.v tai vanhempi. Max 15.v. Olen itseni mielestä ihan kaunis. Kuvissa en koskaan näytä hyvältä. Minulla on vähän isompi keskivartalo. En kuitenkaan ole kauhean iso. Asun Pohjois-Pohjanmaalla. Olen kiltti, avarakatseinen ja rakastan luontoa ja eläimiä. Olen kasvissyöjä enkä haluaisi tyttöystäväksi sellaista, joka metsästää, polttaa jne... Saa syödä lihaa ja kalastaminen on ok. En välitä miltä näytät. Persoonallisuus on tärkein. Suudella haluan jos joskus tavataan. Fyysinen kosketus on tärkeää minulle suhteessa ellei ole etäsuhde. Kysy lisää kysymyksiä jos jäit miettimään jotain. Jos kiinnostuit niin laita viestiä tarkistan viestit joka päivä❤

16

1205

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis kuulostat täydelliseltä! Mä oon 14v tyttö, joka asuu myös Pohjois-Pohjanmaalla. Mäkin tykkään luonnosta ja eläimistä kovasti, ja syön enimmäkseen kasviksii. Jos oot kiinnostunu suhteesta mun kaa, laita viestii :)

• Anonyymi

Ois super kiva tutustuu. Sä kuulostat myös tosi kivalta. Oisko sulla vaikka discordia? Mulla ei oo snäppii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ois super kiva tutustuu. Sä kuulostat myös tosi kivalta. Oisko sulla vaikka discordia? Mulla ei oo snäppii.

Katson nää viestit uudelleen klo 18.00 viimeistään. Eli jos oot laittanut viestiä ni silloin vastaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei oo mulla discordia:(
        Onko mitää muuta, missä voitas pitää yhteyttä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei oo mulla discordia:(
        Onko mitää muuta, missä voitas pitää yhteyttä?

En oikeen keksi. Mutta jos vois ees vähän yrittää jutella jossakin pelissä niinku roblox. Tai jos keksit jonkin muun. Vois sitte sieltä käsin aloittaa juttelee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En oikeen keksi. Mutta jos vois ees vähän yrittää jutella jossakin pelissä niinku roblox. Tai jos keksit jonkin muun. Vois sitte sieltä käsin aloittaa juttelee.

Ei ehkä sit voida aloittaa suhdetta, ku mulla ei oo paljo mitää muuta ku snäppi.. harmi.😢 Vaikutat nii kivalta.

• Anonyymi

Mikäli on aito aloitus niin vastauksissa eri nimimerkillä on sama. Olehan nyt HYVIN varovainen ja kerro aikuiselle johon luotat. Nyt ei kannata etsiä jännitystä ettet kärsi ja sattuu ja pahasti. Rukoilen puolestasi.

• Anonyymi

Moi, haluisiks antaa sun snäpin? Oon 14v tyttö Helsingistä

• Anonyymi

Moi oon Bi ja oon 12v voitais jutskaa joskus

• Anonyymi

Ja rakastan myös luontoa ja eläimiä

• Anonyymi

oks sul snap tai dc oon poika 011 mut lesbo gf vois olla kivaa vaihtelua

• Anonyymi

mä en usko että se toimii ihan noin..

• Anonyymi

Mä voisin oon 14v täytän15v haluan sut kuulosta tosi ihanalta!

• Anonyymi

👆ja oon tyttö

• Anonyymi00020

Oon 12 vuotias ja etsin tyttöystävä 12v Tampereelta

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä miehet ovat 40-50v naisista?

Rehellisesti. Mitä ajattelet kun naiselle tulee ikäää
      Ikävä
      139
      951
    2. Palstamiittinkiä taas ajattelen

Niin.. oli tuossa elokuussa Randen kanssa juttua palstamiitistä ensi kesälle. Ajatuksena oli miitti Jyväskylässä, joka
      Sinkut
      171
      679
    3. Mitä haluaisit minusta mies

Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm
      Ikävä
      35
      453
    4. Kyllä siinä oli jotain enemmän

vaikka moni asia meni pieleen ja mutkille. Oli sähköä välillämme ja siis sinäkin olit kiinnostunut. Mutta kun ne esteet,
      Ikävä
      11
      442
    5. Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin

Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s
      Ikävä
      23
      436
    6. Voi, voi herttinen nainen

Kun olet ollut niin..... Tyly ja kylmä. Eikö
      Ikävä
      15
      413
    7. Selvitetään tämä meidän välinen juttu

Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte
      Ikävä
      19
      406
    8. Työttömille tulossa pakollinen ilmaistyö sanoo kokoomusministeri

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/078a91b0-4bdf-4a7b-9c3b-f3cf2bdd3dae Kokoomus, persut ja kepu laittavat työttömät
      Maailman menoa
      317
      401
    9. Mikä on ollut

Paras kuva kaivatustasi?
      Ikävä
      27
      399
    10. Komulan mylly

Tuli vastaan tietoa, että Komulan myllyä korjataan. Hyvä niin. Mutta kuka tuon myllyn nykyisin omistaa, kuka huolehtii s
      Hyrynsalmi
      12
      396
    Aihe