Haluan tyttöystävän

Anonyymi-ap

Moi! Olen siis 12.v lesbotyttö. Haluaisin siis kovasti tyttöystävän. Iäksi tulisi olla 12.v tai vanhempi. Max 15.v. Olen itseni mielestä ihan kaunis. Kuvissa en koskaan näytä hyvältä. Minulla on vähän isompi keskivartalo. En kuitenkaan ole kauhean iso. Asun Pohjois-Pohjanmaalla. Olen kiltti, avarakatseinen ja rakastan luontoa ja eläimiä. Olen kasvissyöjä enkä haluaisi tyttöystäväksi sellaista, joka metsästää, polttaa jne... Saa syödä lihaa ja kalastaminen on ok. En välitä miltä näytät. Persoonallisuus on tärkein. Suudella haluan jos joskus tavataan. Fyysinen kosketus on tärkeää minulle suhteessa ellei ole etäsuhde. Kysy lisää kysymyksiä jos jäit miettimään jotain. Jos kiinnostuit niin laita viestiä tarkistan viestit joka päivä❤

17

1149

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis kuulostat täydelliseltä! Mä oon 14v tyttö, joka asuu myös Pohjois-Pohjanmaalla. Mäkin tykkään luonnosta ja eläimistä kovasti, ja syön enimmäkseen kasviksii. Jos oot kiinnostunu suhteesta mun kaa, laita viestii :)

• Anonyymi

Ois super kiva tutustuu. Sä kuulostat myös tosi kivalta. Oisko sulla vaikka discordia? Mulla ei oo snäppii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ois super kiva tutustuu. Sä kuulostat myös tosi kivalta. Oisko sulla vaikka discordia? Mulla ei oo snäppii.

Katson nää viestit uudelleen klo 18.00 viimeistään. Eli jos oot laittanut viestiä ni silloin vastaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei oo mulla discordia:(
        Onko mitää muuta, missä voitas pitää yhteyttä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei oo mulla discordia:(
        Onko mitää muuta, missä voitas pitää yhteyttä?

En oikeen keksi. Mutta jos vois ees vähän yrittää jutella jossakin pelissä niinku roblox. Tai jos keksit jonkin muun. Vois sitte sieltä käsin aloittaa juttelee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En oikeen keksi. Mutta jos vois ees vähän yrittää jutella jossakin pelissä niinku roblox. Tai jos keksit jonkin muun. Vois sitte sieltä käsin aloittaa juttelee.

Ei ehkä sit voida aloittaa suhdetta, ku mulla ei oo paljo mitää muuta ku snäppi.. harmi.😢 Vaikutat nii kivalta.

• Anonyymi

Mikäli on aito aloitus niin vastauksissa eri nimimerkillä on sama. Olehan nyt HYVIN varovainen ja kerro aikuiselle johon luotat. Nyt ei kannata etsiä jännitystä ettet kärsi ja sattuu ja pahasti. Rukoilen puolestasi.

• Anonyymi

Moi, haluisiks antaa sun snäpin? Oon 14v tyttö Helsingistä

• Anonyymi

12 vuotias lesbo? Kaikkea sitä näkee. Onko tissitkään vielä kasvanu?

• Anonyymi

no älä

• Anonyymi

Moi oon Bi ja oon 12v voitais jutskaa joskus

• Anonyymi

Ja rakastan myös luontoa ja eläimiä

• Anonyymi

oks sul snap tai dc oon poika 011 mut lesbo gf vois olla kivaa vaihtelua

• Anonyymi

mä en usko että se toimii ihan noin..

• Anonyymi

Mä voisin oon 14v täytän15v haluan sut kuulosta tosi ihanalta!

• Anonyymi

👆ja oon tyttö

• Anonyymi00020

Oon 12 vuotias ja etsin tyttöystävä 12v Tampereelta

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      1
      3951
    2. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      43
      3542
    3. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      60
      3423
    4. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      18
      3150
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      34
      3128
    6. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2910
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      44
      2560
    8. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      39
      2482
    9. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      42
      2325
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      45
      2089
    Aihe