Haluan tyttöystävän

Anonyymi-ap

Moi! Olen siis 12.v lesbotyttö. Haluaisin siis kovasti tyttöystävän. Iäksi tulisi olla 12.v tai vanhempi. Max 15.v. Olen itseni mielestä ihan kaunis. Kuvissa en koskaan näytä hyvältä. Minulla on vähän isompi keskivartalo. En kuitenkaan ole kauhean iso. Asun Pohjois-Pohjanmaalla. Olen kiltti, avarakatseinen ja rakastan luontoa ja eläimiä. Olen kasvissyöjä enkä haluaisi tyttöystäväksi sellaista, joka metsästää, polttaa jne... Saa syödä lihaa ja kalastaminen on ok. En välitä miltä näytät. Persoonallisuus on tärkein. Suudella haluan jos joskus tavataan. Fyysinen kosketus on tärkeää minulle suhteessa ellei ole etäsuhde. Kysy lisää kysymyksiä jos jäit miettimään jotain. Jos kiinnostuit niin laita viestiä tarkistan viestit joka päivä❤

10

593

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis kuulostat täydelliseltä! Mä oon 14v tyttö, joka asuu myös Pohjois-Pohjanmaalla. Mäkin tykkään luonnosta ja eläimistä kovasti, ja syön enimmäkseen kasviksii. Jos oot kiinnostunu suhteesta mun kaa, laita viestii :)

• Anonyymi

Ois super kiva tutustuu. Sä kuulostat myös tosi kivalta. Oisko sulla vaikka discordia? Mulla ei oo snäppii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ois super kiva tutustuu. Sä kuulostat myös tosi kivalta. Oisko sulla vaikka discordia? Mulla ei oo snäppii.

Katson nää viestit uudelleen klo 18.00 viimeistään. Eli jos oot laittanut viestiä ni silloin vastaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei oo mulla discordia:(
        Onko mitää muuta, missä voitas pitää yhteyttä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei oo mulla discordia:(
        Onko mitää muuta, missä voitas pitää yhteyttä?

En oikeen keksi. Mutta jos vois ees vähän yrittää jutella jossakin pelissä niinku roblox. Tai jos keksit jonkin muun. Vois sitte sieltä käsin aloittaa juttelee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En oikeen keksi. Mutta jos vois ees vähän yrittää jutella jossakin pelissä niinku roblox. Tai jos keksit jonkin muun. Vois sitte sieltä käsin aloittaa juttelee.

Ei ehkä sit voida aloittaa suhdetta, ku mulla ei oo paljo mitää muuta ku snäppi.. harmi.😢 Vaikutat nii kivalta.

• Anonyymi

Mikäli on aito aloitus niin vastauksissa eri nimimerkillä on sama. Olehan nyt HYVIN varovainen ja kerro aikuiselle johon luotat. Nyt ei kannata etsiä jännitystä ettet kärsi ja sattuu ja pahasti. Rukoilen puolestasi.

• Anonyymi

Moi, haluisiks antaa sun snäpin? Oon 14v tyttö Helsingistä

• Anonyymi

12 vuotias lesbo? Kaikkea sitä näkee. Onko tissitkään vielä kasvanu?

• Anonyymi

no älä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      77
      1545
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      7
      1518
    3. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      87
      1426
    4. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      85
      1155
    5. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      3
      896
    6. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      856
    7. Se hetki kun

Saisi olla kahdestaan ja rutistaa sua
      Ikävä
      74
      805
    8. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      52
      787
    9. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      140
      738
    10. Nukkuisitteko hyvin

Toisten lähellä
      Ikävä
      79
      694
    Aihe