Moi! Olen siis 12.v lesbotyttö. Haluaisin siis kovasti tyttöystävän. Iäksi tulisi olla 12.v tai vanhempi. Max 15.v. Olen itseni mielestä ihan kaunis. Kuvissa en koskaan näytä hyvältä. Minulla on vähän isompi keskivartalo. En kuitenkaan ole kauhean iso. Asun Pohjois-Pohjanmaalla. Olen kiltti, avarakatseinen ja rakastan luontoa ja eläimiä. Olen kasvissyöjä enkä haluaisi tyttöystäväksi sellaista, joka metsästää, polttaa jne... Saa syödä lihaa ja kalastaminen on ok. En välitä miltä näytät. Persoonallisuus on tärkein. Suudella haluan jos joskus tavataan. Fyysinen kosketus on tärkeää minulle suhteessa ellei ole etäsuhde. Kysy lisää kysymyksiä jos jäit miettimään jotain. Jos kiinnostuit niin laita viestiä tarkistan viestit joka päivä❤
Haluan tyttöystävän
10
501
Vastaukset
- Anonyymi
Siis kuulostat täydelliseltä! Mä oon 14v tyttö, joka asuu myös Pohjois-Pohjanmaalla. Mäkin tykkään luonnosta ja eläimistä kovasti, ja syön enimmäkseen kasviksii. Jos oot kiinnostunu suhteesta mun kaa, laita viestii :)
- Anonyymi
Ois super kiva tutustuu. Sä kuulostat myös tosi kivalta. Oisko sulla vaikka discordia? Mulla ei oo snäppii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ois super kiva tutustuu. Sä kuulostat myös tosi kivalta. Oisko sulla vaikka discordia? Mulla ei oo snäppii.
Katson nää viestit uudelleen klo 18.00 viimeistään. Eli jos oot laittanut viestiä ni silloin vastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo mulla discordia:(
Onko mitää muuta, missä voitas pitää yhteyttä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo mulla discordia:(
Onko mitää muuta, missä voitas pitää yhteyttä?En oikeen keksi. Mutta jos vois ees vähän yrittää jutella jossakin pelissä niinku roblox. Tai jos keksit jonkin muun. Vois sitte sieltä käsin aloittaa juttelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oikeen keksi. Mutta jos vois ees vähän yrittää jutella jossakin pelissä niinku roblox. Tai jos keksit jonkin muun. Vois sitte sieltä käsin aloittaa juttelee.
Ei ehkä sit voida aloittaa suhdetta, ku mulla ei oo paljo mitää muuta ku snäppi.. harmi.😢 Vaikutat nii kivalta.
- Anonyymi
Mikäli on aito aloitus niin vastauksissa eri nimimerkillä on sama. Olehan nyt HYVIN varovainen ja kerro aikuiselle johon luotat. Nyt ei kannata etsiä jännitystä ettet kärsi ja sattuu ja pahasti. Rukoilen puolestasi.
- Anonyymi
Moi, haluisiks antaa sun snäpin? Oon 14v tyttö Helsingistä
- Anonyymi
12 vuotias lesbo? Kaikkea sitä näkee. Onko tissitkään vielä kasvanu?
- Anonyymi
no älä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1237645- 545718
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa773232Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72783Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101658Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2091550Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2781201Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931159Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3331151Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321041