Haluan tyttöystävän

Anonyymi-ap

Moi! Olen siis 12.v lesbotyttö. Haluaisin siis kovasti tyttöystävän. Iäksi tulisi olla 12.v tai vanhempi. Max 15.v. Olen itseni mielestä ihan kaunis. Kuvissa en koskaan näytä hyvältä. Minulla on vähän isompi keskivartalo. En kuitenkaan ole kauhean iso. Asun Pohjois-Pohjanmaalla. Olen kiltti, avarakatseinen ja rakastan luontoa ja eläimiä. Olen kasvissyöjä enkä haluaisi tyttöystäväksi sellaista, joka metsästää, polttaa jne... Saa syödä lihaa ja kalastaminen on ok. En välitä miltä näytät. Persoonallisuus on tärkein. Suudella haluan jos joskus tavataan. Fyysinen kosketus on tärkeää minulle suhteessa ellei ole etäsuhde. Kysy lisää kysymyksiä jos jäit miettimään jotain. Jos kiinnostuit niin laita viestiä tarkistan viestit joka päivä❤

9

320

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siis kuulostat täydelliseltä! Mä oon 14v tyttö, joka asuu myös Pohjois-Pohjanmaalla. Mäkin tykkään luonnosta ja eläimistä kovasti, ja syön enimmäkseen kasviksii. Jos oot kiinnostunu suhteesta mun kaa, laita viestii :)

      • Anonyymi

        Ois super kiva tutustuu. Sä kuulostat myös tosi kivalta. Oisko sulla vaikka discordia? Mulla ei oo snäppii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ois super kiva tutustuu. Sä kuulostat myös tosi kivalta. Oisko sulla vaikka discordia? Mulla ei oo snäppii.

        Katson nää viestit uudelleen klo 18.00 viimeistään. Eli jos oot laittanut viestiä ni silloin vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ois super kiva tutustuu. Sä kuulostat myös tosi kivalta. Oisko sulla vaikka discordia? Mulla ei oo snäppii.

        Ei oo mulla discordia:(
        Onko mitää muuta, missä voitas pitää yhteyttä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo mulla discordia:(
        Onko mitää muuta, missä voitas pitää yhteyttä?

        En oikeen keksi. Mutta jos vois ees vähän yrittää jutella jossakin pelissä niinku roblox. Tai jos keksit jonkin muun. Vois sitte sieltä käsin aloittaa juttelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oikeen keksi. Mutta jos vois ees vähän yrittää jutella jossakin pelissä niinku roblox. Tai jos keksit jonkin muun. Vois sitte sieltä käsin aloittaa juttelee.

        Ei ehkä sit voida aloittaa suhdetta, ku mulla ei oo paljo mitää muuta ku snäppi.. harmi.😢 Vaikutat nii kivalta.


    • Anonyymi

      Mikäli on aito aloitus niin vastauksissa eri nimimerkillä on sama. Olehan nyt HYVIN varovainen ja kerro aikuiselle johon luotat. Nyt ei kannata etsiä jännitystä ettet kärsi ja sattuu ja pahasti. Rukoilen puolestasi.

    • Anonyymi

      Moi, haluisiks antaa sun snäpin? Oon 14v tyttö Helsingistä

    • Anonyymi

      12 vuotias lesbo? Kaikkea sitä näkee. Onko tissitkään vielä kasvanu?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe