Vastapäätä asuva voisit sammuttaa ne valosi yön ajaksi etkä jättää palamaan aamuun asti.
Yöllä palavat valot naapurissa
24
746
Vastaukset
- Anonyymi
Itse maksaa sähkön kulutuksen.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😍 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Mahtaa kela m,aksaa
- Anonyymi
Ei maksa kela.
- Anonyymi
Olen ihmetellyt miten joillakin on varaa polttaa sähköjä läpi vuorokauden. Siinä sivussa auto on lämmityksessä ja sisätilalämppäri on päällä. Sitten huomasin, että eivät nämä käy edes töissä. joten sähkölaskun maksaa KELA.
- Anonyymi
Se vain tuntuu kalliilta kun ei ole rahaa joten katsele peiliin.
- Anonyymi
Eihän ne ledilamput vie sähköä ollenkaan, eikä sähkö nykyään niin kallistakaan ole...
- Anonyymi
Yöllä valvotaan ni poltetaan. Kela maksaa älä itke
- Anonyymi
Hai🦈 Yö on parasta aikaa bilettää ja päivällä nukuttaa makeammin. 🍾🥂🍻🥃🤪
- Anonyymi
Tsemppiä jonne. Tämä talvi on vaikeaa aikaa jonneille. Toivottavasti jaksat.
- Anonyymi
Kiinnostuin aiheesta ja kävin tarkistamassa tilanteen naapureitten osalta. Rappukäytävän naapureista vain kahdessa näkyi valoa kun kurkistin postiluukusta ja muut oli pilkkopimeitä.
- Anonyymi
Sinäkö se olet HIRMU joka kurkkii postiluukuista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkö se olet HIRMU joka kurkkii postiluukuista?
Persujen tapa.
- Anonyymi
Sinäkö kerrostalossa kyttäät ihmisten valoja?
- Anonyymi
Täällä on meillä yksi naapuri joka polttaa valoja yötä päivää.
- Anonyymi
Miten kerrostalossa voi kytätä toisten valojen palamista kun asuu samassa talossa itse?
- Anonyymi
Kaikenmaailman jouluvalot olleet syyskuusta asti päällä varmaan on hörhö pelkuri
- Anonyymi
Kyllä se on sähkön tuhlausta , nämä jouluvalot.?
- Anonyymi
Kaikki ei usko ilmastonmuutokseen. Sähkön hintaan pitäisi saada reipas korotus niin loppuu ilmaston tuhoaminen.
- Anonyymi
Minulla aggregaatti parvekkeella joka työntää virtaa lamppuihin yötä päivää
- Anonyymi
Onko rahat ryypätty?
- Anonyymi
Nuku itse äläkä kyttää naapureita. Taidat olla tavan Ulla taalasmaa
- Anonyymi
Sähkölämmitystalossa valojen polttaminen on lämmittämistä.
- Anonyymi
Vittuako se sinulle kuuluu,onhan minulla mersukin koko yön käynnissä pihallani😂👌
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1445800
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253586Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1222815- 472498
- 291939
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631851Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt491800Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201626- 321587
- 281540