Olen pitempään miettinyt tarvitsevatko sokeat/vaikeasti näkövammaiset apua arjessaan tai harrastuksissaan ja jos niin minkälaista? Olisi kiinnostusta auttaa jotenkin,edes vähän jos sellaista joku tarvii. Olen itsekkin näkövammainen niin aihe on lähellä.
Vapaaehtoistyö
Anonyymi-ap
2
363
Vastaukset
- Anonyymi
Olen käsittänyt että tarvitsee vahvasti apua, jopa päivittäin jos vaikea näkövamma tai sokea. Esim. Talvella ulkona liikkuminen vaikeaa ja mielellään apua otetaan vastaan esim. Tutustumaan uusiin paikkoihin kodin ulkopuolelle asiointiin, kauppaan kertomaan uusista tuotteista tai lukemaan mitä missäkin on jne. Moni lähtee mielellään jos mukava tukihenkilö tai avustaja niin vaikka ihan kahvilaan.
- Anonyymi
Näkövammaisten keskusliitosta saa varmasti neuvoja sekä voit tarjota apuasi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että337703- 51661
- 109648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574