Miksi annetaan noitten vesivoimaloiden edelleen tuhoavan luontoa Sysmässä? NE PITÄISI PURKAA VÄLITTÖMÄSTI!!!
Vesivoimalat
10
527
Vastaukset
- Anonyymi
Vesivoimalat on tärkeitä kun muut voimalat on toimintakyvyttömiä. Metsiin rakennetut tuulivoimalat tuhoavat ympäristön eläimineen. Vihollisen on myös helppo tuhota ne kun erottuvat kammotuksina luonnon keskeltä.
- Anonyymi
Höpöhöpö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpöhöpö
Tuulivoimalasta ei hilloa heru kunnan kassaan, pelkkää huminaa korvien väliin.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍒 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Tuulivoima on turhaa ja täysin tuulellakäyvää, kuten ylemmän korkeakoulututkinnon suorittanut autonkuljettaja.
- Anonyymi
Taitaa mennä toisin päin, luonto ja ympäristö turmeltuu jos voimalat ,kaikki, puretaan, järjelle on käyttöä asiassa.
- Anonyymi
Höpöhöpö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpöhöpö
Höpöhöpö syöttiä taas tarjolla.
- Anonyymi
Sysmä onkin täynnä toimivia vesivoimaloita.
Virtaaltakin on voimala ollut käytöstä poistettuna yli 10 vuotta. Ja pato tulossa myös uuteen uskoon.- Anonyymi
Taustalla lienee venäläiset, jotka yrittävät saada suomen polvilleen energiakriisillä. Onko edes ostajan taustat selvitetty kunnolla?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006