Tukiaisen Johanna

Anonyymi-ap

Lafkan pikkujouluissa Johanna Tukiainen. No onhan se ihan oikean tasoinen esiintyjä tuohon paikkaan.

11

414

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

StripTease esitys ?

• Anonyymi

Setäukot sai päättää, on ihan kuuskauttaviis hommaa, mietitään outside of the box ja tiimi on yhtä vahva kuin sen Johanna Tukiaista fanittavat hahmot.

• Anonyymi

Keikkailmoituksen mukaan ”kaikkien rakastama” Johanna Tukiainen. Kokkolalaiset rakastaa Tuksua?

• Anonyymi

Jep.
        Kokkolalsiset rakastaa äitinsä raapijaa, koiriansa kiduttavaa, veitsellä hosuvaa ja lastansa näännyttänyttä Tuksua. Jumalan pikkupikkulintusta. Fanit paikalle 16.12.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep.
        Kokkolalsiset rakastaa äitinsä raapijaa, koiriansa kiduttavaa, veitsellä hosuvaa ja lastansa näännyttänyttä Tuksua. Jumalan pikkupikkulintusta. Fanit paikalle 16.12.

Oletko itse täydellinen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko itse täydellinen?

No.. Johannalla on Ruotsissa asiat kesken..

Tällä tyylillä ei taida..... hänestä. No muuta tulla kuin Suomen hassuin julkkis.

• Anonyymi

Jäisipä tuollaiset pikkujoulut kyllä väliin.

• Anonyymi

Ihan oikeastiko?? Kertoo baarin pitäjästä kaiken että kutsuu Johanna tukiainen... vaikka.. eikös Johannan pitäis olla nyt Ruotsissa? Hoitamassa asiat kuntoon?

• Anonyymi

Oikeasti??? Miks ihmeessä? Eikö parempaa esiintyjää saanu?? No. Onnea.. Oikeasti? Eikö ketään muuta saanu esiintymään pikku jouluun?

• Anonyymi

Baarin pitäjä onnea... toivottavasti saat ihmisiä katsomaan Tukiainen ja toivottavasti teillä on hauskaa.

Toivottavasti keikka alkaa ajoissa.

• Anonyymi

Mari on Tuksun suurin fani.
        Kuka seuraavaksi, kun rikollisuus vaikuttaa olevan kokkolalaisille vaan plussaa ja meriitti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8485
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4598
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4158
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      55
      3654
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3156
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2920
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2616
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2404
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2083
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2066
    Aihe