Lafkan pikkujouluissa Johanna Tukiainen. No onhan se ihan oikean tasoinen esiintyjä tuohon paikkaan.
Tukiaisen Johanna
11
414
Vastaukset
- Anonyymi
StripTease esitys ?
- Anonyymi
Setäukot sai päättää, on ihan kuuskauttaviis hommaa, mietitään outside of the box ja tiimi on yhtä vahva kuin sen Johanna Tukiaista fanittavat hahmot.
- Anonyymi
Keikkailmoituksen mukaan ”kaikkien rakastama” Johanna Tukiainen. Kokkolalaiset rakastaa Tuksua?
- Anonyymi
Jep.
Kokkolalsiset rakastaa äitinsä raapijaa, koiriansa kiduttavaa, veitsellä hosuvaa ja lastansa näännyttänyttä Tuksua. Jumalan pikkupikkulintusta. Fanit paikalle 16.12. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep.
Kokkolalsiset rakastaa äitinsä raapijaa, koiriansa kiduttavaa, veitsellä hosuvaa ja lastansa näännyttänyttä Tuksua. Jumalan pikkupikkulintusta. Fanit paikalle 16.12.Oletko itse täydellinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko itse täydellinen?
No.. Johannalla on Ruotsissa asiat kesken..
Tällä tyylillä ei taida..... hänestä. No muuta tulla kuin Suomen hassuin julkkis.
- Anonyymi
Jäisipä tuollaiset pikkujoulut kyllä väliin.
- Anonyymi
Ihan oikeastiko?? Kertoo baarin pitäjästä kaiken että kutsuu Johanna tukiainen... vaikka.. eikös Johannan pitäis olla nyt Ruotsissa? Hoitamassa asiat kuntoon?
- Anonyymi
Oikeasti??? Miks ihmeessä? Eikö parempaa esiintyjää saanu?? No. Onnea.. Oikeasti? Eikö ketään muuta saanu esiintymään pikku jouluun?
- Anonyymi
Baarin pitäjä onnea... toivottavasti saat ihmisiä katsomaan Tukiainen ja toivottavasti teillä on hauskaa.
Toivottavasti keikka alkaa ajoissa.- Anonyymi
Mari on Tuksun suurin fani.
Kuka seuraavaksi, kun rikollisuus vaikuttaa olevan kokkolalaisille vaan plussaa ja meriitti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 553654
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066