Rallimylvintä

Anonyymi-ap

Juutuupista seuraillut kotimaisten rallaajien kaato ja kolarivideoita niin yleensä yleisö huutaa "aijaijai" tai "voivoivoi".
Onko näissä maantieteellisiä eroja, ulvotaanko esim. pohjanmaalla eri tavoin kuin etelässä? Entäs ulkomaat vs Suomi, missä maissa yleisön huuto kolarien ja kaatojen yhteydessä samanlaista kuin Suomessa?

46

1479

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikenlainen se kiinnostaa....

• Anonyymi

Tytteleitä kiinnostaa.

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

❤️ ­­N­­y­­m­f­o­­m­­a­­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Ulkomailla mylviivät ulkomaan kielellä.

• Anonyymi

NE NIITÄ HUPPUPÄÄ RAKKARIEN RAKKULA RALLIA SITTEN MUNAN JALKEELLA PUUTA KOHTI JA MENO LOPPU. MINÄ HUUTASIN ÄÄLIÖILLE " älä huuda et sä sieltä selviä ".

• Anonyymi

Ei ihan terävimpiä kyniä penaalissa huutajilla, jotka syöksyy kädet pystyssä ulosajavan auton perään. Koskahan joku jää alle kun tuleekin toinen auto perässä?

• Anonyymi

Ei sieltä heti tule toinen auto perässä. Siitä saa paremman fiiliksen kun mylvimisen lisäksi juoksee heti auton luo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sieltä heti tule toinen auto perässä. Siitä saa paremman fiiliksen kun mylvimisen lisäksi juoksee heti auton luo.

Jos edes tietäisit rallista jotain niin sieltä todellakin voi tulla toinen auto aivan perässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos edes tietäisit rallista jotain niin sieltä todellakin voi tulla toinen auto aivan perässä.

Tuleeko vielä eri suunnasta?

• Anonyymi

Muutama vuosi sitten olin kuvaamassa erästä rallia eteläsuomessa. Yhdessä kurvissa (90 risteys) sain samaan ruutuun 4 minuutin välein lähtenyttä autoa joista vain yksi oli ojassa. Ei voi koskaan tietää millä väleillä autot tulee.

• Anonyymi

Nämä tielle juoksijat pilaavat koko lajin! Nytten jo suunnitteilla ralleihin katsomapaikat, missä pelkästään saa olla yleisöä ja kukaan ei saa mennä tielle ennen kuin järkkäri antaa luvan...HIENOA!

• Anonyymi

Tuossa on järkeä. Ulosajaneen auton jäätyä paikalle kuljettaja laittaa tielle kolmion sääntöjen mukaan ja järkkäri valvoo, että kolmio pysyy paikallaan. Tätä on odotettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuossa on järkeä. Ulosajaneen auton jäätyä paikalle kuljettaja laittaa tielle kolmion sääntöjen mukaan ja järkkäri valvoo, että kolmio pysyy paikallaan. Tätä on odotettu.

Kai ne edelleenkin saa sen auton nostaa sieltä pois, mutta vaan järkkärin luvalla...

• Anonyymi

Saako katsomosta sentään mylviä vielä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kai ne edelleenkin saa sen auton nostaa sieltä pois, mutta vaan järkkärin luvalla...

Miksi se pitäisi nostaa pois kun kolmio on laitettu? Se varoittaa, että siellä on joku este, siis pitää hiljentää. Nämä asiat on sääntökirjassa määrättyjä asioita ja niitä tulee noudattaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi se pitäisi nostaa pois kun kolmio on laitettu? Se varoittaa, että siellä on joku este, siis pitää hiljentää. Nämä asiat on sääntökirjassa määrättyjä asioita ja niitä tulee noudattaa.

Siksi että ei tarvii hiljentää.....

• Anonyymi

Kyllä ne ongelmat ovat ihan muissa maissa kuin Suomessa, ei täällä seisoskele tiellä auton tullessa ja vain harvat idiootit vaarallisesa paikassa katsomassa. Parantaa vaan turvallisuutta kun ehtii siirtää auton pois edestä ja usein pääsee jatkamaaan matkaa. Ei yhtään kolaria tai päälleajoa noissa auttamistilanteissa. Ulkomailla eivät mene auttamaan vaikka loukkaantuneet tarvitsisi apua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi ettei kuskin tarvitse keskeyttää jos tekniikka pelaa niin tielle ja vetoja.

• Anonyymi

MIkä se on se fiilis kun kauhean mölinän kanssa autoja revitään hullun raivolla johonkin piiloon. Asia ei kuulu ollenkaan yleisölle.
      Eihän yleisö muissakaan lajeissa voi mennä puuttumaan kilpailun kulkuun millään lailla. Kyse ei ole turvallisuudesta vaan himosta nähdä romua ja kuvata se ja päästä kertomaan kaverille että minä olin paikalla.

• Anonyymi

Nyt on kyllä aika kaukaa haettua....🤣🤣🤣

• Anonyymi

Mikähän olis semmoinen laji missä voisi samallatavalla toimia....?🤣🤣🤣

• Anonyymi

Miehet toimii ja tyttelit vikisee :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehet toimii ja tyttelit vikisee :D

Sulla ei toimi tytteleiden kanssa :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla ei toimi tytteleiden kanssa :D

Siksi oletkin neitsykäinen katkera vanhapiika :D

• Anonyymi

Tällästä tällä kertaa,ihme karehtimista tämäkin asia, kaikki ei löydä paikkoja siitä kiinni tää kateus,imekää peukaloo.

• Anonyymi

Mylvintä kuuluu tällaiseen tavallisen kansan suosimaan lajiin. Ei tartte seurata rallia jos ei tykkää äänistä.

• Anonyymi

Ralli on kuninkaallinen laji eikä siellä tarvi mylviä niin kuin kiimaiset sonnit.
        Nää mylvijät on niitä jotka ei tiedä itse lajista mitään eivätkä ole koskaan
        osallistuneet kilpailijana lajiin.

• Anonyymi

Pistelaskuista ei mylvinnästä ja muusta melusta tykkäävä tavallinen kansa enään selviydy. Rallin lopputulos täytyy lukea uutisista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ralli on kuninkaallinen laji eikä siellä tarvi mylviä niin kuin kiimaiset sonnit.
        Nää mylvijät on niitä jotka ei tiedä itse lajista mitään eivätkä ole koskaan
        osallistuneet kilpailijana lajiin.

Saako jääkiekkopeleissä kannustaa omiaan vai joutuuko sielläkin olemaan hiiren hiljaa? Taitaa olla niin että mylvijät ovat tosifaneja.

• Anonyymi

Kerran jämsäs iso mies mylvi ja juoksi autonluo,isoo mulukku huiteli housuuusta pualelta toisella ja permaa valuu.💧

• Anonyymi

helpottiko

• Anonyymi

Taas oli voivottelua ilmassa kun Tänäk osui puuhun.

• Anonyymi

Mylvintä vaimeni pipopään täräytettyä kiveen. Mylvijät odotti poikulia hiekkakasan luona.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mylvintä vaimeni pipopään täräytettyä kiveen. Mylvijät odotti poikulia hiekkakasan luona.

Oliko teitä tytteleitä siellä enemmänkin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko teitä tytteleitä siellä enemmänkin?

Mitäs kyselet kun hiekkakasalla pörisit ja voivotit :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs kyselet kun hiekkakasalla pörisit ja voivotit :)

Teitä oli siis useampikin tytteli pörisemässä :)
        Oliko plastovolvot mukana?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teitä oli siis useampikin tytteli pörisemässä :)
        Oliko plastovolvot mukana?

Plastovolvot on sulla kaapissa jemmassa. :)

• Anonyymi

jajajajajajajajajajajaja

• Anonyymi

Huopahattu ei ole innoissaan.

• Anonyymi

Nöösipojat eivät uskalla mennä ralliautoa nostamaan.

• Anonyymi

Kukaan ei menisi nostamaan jos tytteli jäisi alle :)

• Anonyymi

mitä vittua. se on suorastaan maailmalla ylpeyden aihe miten suomalaiset auttaa kilpailijat tielle. ja nyt jotkut paskahousut itkee siitä 2020 luvulla. jääkää kotia jos ette uskalla ulosajoja kattoa.

• Anonyymi

Tyttelin perään itkevä huutaa jo valmiiksi aijai kun pelkää että rallitenava ajaa päälle :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyttelin perään itkevä huutaa jo valmiiksi aijai kun pelkää että rallitenava ajaa päälle :)

Tyttelihän oikein toivoo että Solberg tulisi kerrankin päälle :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyttelihän oikein toivoo että Solberg tulisi kerrankin päälle :D

Päällä pyllyilevät poikulit on selvästi hiekkakasalla pörisijän märkä uni. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päällä pyllyilevät poikulit on selvästi hiekkakasalla pörisijän märkä uni. :)

Valitettavasti tytteli vaan ei ole kenenkään päiväuni :)

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      117
      6096
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4217
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3372
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      3006
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      258
      2120
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1892
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      144
      1819
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1706
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1579
    Aihe