Juutuupista seuraillut kotimaisten rallaajien kaato ja kolarivideoita niin yleensä yleisö huutaa "aijaijai" tai "voivoivoi".
Onko näissä maantieteellisiä eroja, ulvotaanko esim. pohjanmaalla eri tavoin kuin etelässä? Entäs ulkomaat vs Suomi, missä maissa yleisön huuto kolarien ja kaatojen yhteydessä samanlaista kuin Suomessa?
Rallimylvintä
46
1479
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikenlainen se kiinnostaa....
- Anonyymi
Tytteleitä kiinnostaa.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
❤️ Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Ulkomailla mylviivät ulkomaan kielellä.
- Anonyymi
NE NIITÄ HUPPUPÄÄ RAKKARIEN RAKKULA RALLIA SITTEN MUNAN JALKEELLA PUUTA KOHTI JA MENO LOPPU. MINÄ HUUTASIN ÄÄLIÖILLE " älä huuda et sä sieltä selviä ".
- Anonyymi
Ei ihan terävimpiä kyniä penaalissa huutajilla, jotka syöksyy kädet pystyssä ulosajavan auton perään. Koskahan joku jää alle kun tuleekin toinen auto perässä?
- Anonyymi
Ei sieltä heti tule toinen auto perässä. Siitä saa paremman fiiliksen kun mylvimisen lisäksi juoksee heti auton luo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sieltä heti tule toinen auto perässä. Siitä saa paremman fiiliksen kun mylvimisen lisäksi juoksee heti auton luo.
Jos edes tietäisit rallista jotain niin sieltä todellakin voi tulla toinen auto aivan perässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos edes tietäisit rallista jotain niin sieltä todellakin voi tulla toinen auto aivan perässä.
Tuleeko vielä eri suunnasta?
- Anonyymi
Muutama vuosi sitten olin kuvaamassa erästä rallia eteläsuomessa. Yhdessä kurvissa (90 risteys) sain samaan ruutuun 4 minuutin välein lähtenyttä autoa joista vain yksi oli ojassa. Ei voi koskaan tietää millä väleillä autot tulee.
- Anonyymi
Nämä tielle juoksijat pilaavat koko lajin! Nytten jo suunnitteilla ralleihin katsomapaikat, missä pelkästään saa olla yleisöä ja kukaan ei saa mennä tielle ennen kuin järkkäri antaa luvan...HIENOA!
- Anonyymi
Tuossa on järkeä. Ulosajaneen auton jäätyä paikalle kuljettaja laittaa tielle kolmion sääntöjen mukaan ja järkkäri valvoo, että kolmio pysyy paikallaan. Tätä on odotettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa on järkeä. Ulosajaneen auton jäätyä paikalle kuljettaja laittaa tielle kolmion sääntöjen mukaan ja järkkäri valvoo, että kolmio pysyy paikallaan. Tätä on odotettu.
Kai ne edelleenkin saa sen auton nostaa sieltä pois, mutta vaan järkkärin luvalla...
- Anonyymi
Saako katsomosta sentään mylviä vielä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai ne edelleenkin saa sen auton nostaa sieltä pois, mutta vaan järkkärin luvalla...
Miksi se pitäisi nostaa pois kun kolmio on laitettu? Se varoittaa, että siellä on joku este, siis pitää hiljentää. Nämä asiat on sääntökirjassa määrättyjä asioita ja niitä tulee noudattaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi se pitäisi nostaa pois kun kolmio on laitettu? Se varoittaa, että siellä on joku este, siis pitää hiljentää. Nämä asiat on sääntökirjassa määrättyjä asioita ja niitä tulee noudattaa.
Siksi että ei tarvii hiljentää.....
- Anonyymi
Kyllä ne ongelmat ovat ihan muissa maissa kuin Suomessa, ei täällä seisoskele tiellä auton tullessa ja vain harvat idiootit vaarallisesa paikassa katsomassa. Parantaa vaan turvallisuutta kun ehtii siirtää auton pois edestä ja usein pääsee jatkamaaan matkaa. Ei yhtään kolaria tai päälleajoa noissa auttamistilanteissa. Ulkomailla eivät mene auttamaan vaikka loukkaantuneet tarvitsisi apua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi ettei kuskin tarvitse keskeyttää jos tekniikka pelaa niin tielle ja vetoja.
- Anonyymi
MIkä se on se fiilis kun kauhean mölinän kanssa autoja revitään hullun raivolla johonkin piiloon. Asia ei kuulu ollenkaan yleisölle.
Eihän yleisö muissakaan lajeissa voi mennä puuttumaan kilpailun kulkuun millään lailla. Kyse ei ole turvallisuudesta vaan himosta nähdä romua ja kuvata se ja päästä kertomaan kaverille että minä olin paikalla.- Anonyymi
Nyt on kyllä aika kaukaa haettua....🤣🤣🤣
- Anonyymi
Mikähän olis semmoinen laji missä voisi samallatavalla toimia....?🤣🤣🤣
- Anonyymi
Miehet toimii ja tyttelit vikisee :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehet toimii ja tyttelit vikisee :D
Sulla ei toimi tytteleiden kanssa :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla ei toimi tytteleiden kanssa :D
Siksi oletkin neitsykäinen katkera vanhapiika :D
- Anonyymi
Tällästä tällä kertaa,ihme karehtimista tämäkin asia, kaikki ei löydä paikkoja siitä kiinni tää kateus,imekää peukaloo.
- Anonyymi
Mylvintä kuuluu tällaiseen tavallisen kansan suosimaan lajiin. Ei tartte seurata rallia jos ei tykkää äänistä.
- Anonyymi
Ralli on kuninkaallinen laji eikä siellä tarvi mylviä niin kuin kiimaiset sonnit.
Nää mylvijät on niitä jotka ei tiedä itse lajista mitään eivätkä ole koskaan
osallistuneet kilpailijana lajiin. - Anonyymi
Pistelaskuista ei mylvinnästä ja muusta melusta tykkäävä tavallinen kansa enään selviydy. Rallin lopputulos täytyy lukea uutisista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ralli on kuninkaallinen laji eikä siellä tarvi mylviä niin kuin kiimaiset sonnit.
Nää mylvijät on niitä jotka ei tiedä itse lajista mitään eivätkä ole koskaan
osallistuneet kilpailijana lajiin.Saako jääkiekkopeleissä kannustaa omiaan vai joutuuko sielläkin olemaan hiiren hiljaa? Taitaa olla niin että mylvijät ovat tosifaneja.
- Anonyymi
Kerran jämsäs iso mies mylvi ja juoksi autonluo,isoo mulukku huiteli housuuusta pualelta toisella ja permaa valuu.💧
- Anonyymi
helpottiko
- Anonyymi
Taas oli voivottelua ilmassa kun Tänäk osui puuhun.
- Anonyymi
Mylvintä vaimeni pipopään täräytettyä kiveen. Mylvijät odotti poikulia hiekkakasan luona.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mylvintä vaimeni pipopään täräytettyä kiveen. Mylvijät odotti poikulia hiekkakasan luona.
Oliko teitä tytteleitä siellä enemmänkin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko teitä tytteleitä siellä enemmänkin?
Mitäs kyselet kun hiekkakasalla pörisit ja voivotit :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs kyselet kun hiekkakasalla pörisit ja voivotit :)
Teitä oli siis useampikin tytteli pörisemässä :)
Oliko plastovolvot mukana? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teitä oli siis useampikin tytteli pörisemässä :)
Oliko plastovolvot mukana?Plastovolvot on sulla kaapissa jemmassa. :)
- Anonyymi
jajajajajajajajajajajaja
- Anonyymi
Huopahattu ei ole innoissaan.
- Anonyymi
Nöösipojat eivät uskalla mennä ralliautoa nostamaan.
- Anonyymi
Kukaan ei menisi nostamaan jos tytteli jäisi alle :)
- Anonyymi
mitä vittua. se on suorastaan maailmalla ylpeyden aihe miten suomalaiset auttaa kilpailijat tielle. ja nyt jotkut paskahousut itkee siitä 2020 luvulla. jääkää kotia jos ette uskalla ulosajoja kattoa.
- Anonyymi
Tyttelin perään itkevä huutaa jo valmiiksi aijai kun pelkää että rallitenava ajaa päälle :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyttelin perään itkevä huutaa jo valmiiksi aijai kun pelkää että rallitenava ajaa päälle :)
Tyttelihän oikein toivoo että Solberg tulisi kerrankin päälle :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyttelihän oikein toivoo että Solberg tulisi kerrankin päälle :D
Päällä pyllyilevät poikulit on selvästi hiekkakasalla pörisijän märkä uni. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päällä pyllyilevät poikulit on selvästi hiekkakasalla pörisijän märkä uni. :)
Valitettavasti tytteli vaan ei ole kenenkään päiväuni :)
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579