Sonatan kytkin lopetti toimimisen , yht, äkkiä . Missä vika?
Sonatan kytkin ei toimi . Ei ole luistanut eikä täristänyt
1
147
Vastaukset
- Anonyymi
Millä tavalla lopetti toimimisen. Eikö irrota vai onko koko ajan ikään kuin olisi kytkin pohjassa? Tuntuuko poljin jotenkin erilaiselta kuin normaalisti, jumittaako vai heiluuko löysästi ylös/alas?
Jos toimii vaijerilla, ehkä vaijeri poikki, tai irronnut jommasta kummasta päästä? Jos nesteellä, ehkä letku irti tai poikki, tai jomman kumman sylinterin sisällä tiiviste revennyt, nesteet vuotaneet liian vähäksi? Joku kiinnitys irronnut polkimen tai kytkinvivun puolelta?
Minulla oli joskus kauan sitten kytkimen pääsylinterin tiiviste rikki. Oireena oli aluksi sellainen, että auto ikään kuin päästi kytkimen ylös itsekseen vaikka poljinta piti pohjassa. Lopulta sitten poljin humpasi tyhjää, eikä kytkin irrottanut ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1161709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371449Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221318Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511209- 521178
- 571103
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995