Tarkista että omista auton kun sihen tettätä avaimet.

Anonyymi-ap

Niin ainakin ne vois tarkista silloin kun ne tietättä avaimet auton että se henkilö joka tiettätä ne auton avaimet todella omista sen auton tai just sellainen auto kun se auto mihin hän tettätä avaimet😬

Se oli vähän aika hylättynä se auto mutta ei minä sittä kokonan ole hylännyt mutta minä olin saairalassa koska minulla oli psykosi ja vaikka se parane vikkossa niin minä olin joka tapaukessa siellä kun ei ollut asuntoa.

Osoiteen sirsin oma lapsuudentalon osoite ja kun ne sen huomasi niin ne sirsi minut oman paikkunan saairalan.

Sen jääken olin muutama kk hoitokodissa jonka jäken ostin oman yksiön joten silloin ajatelin että myyn sen auton kun tarvitsen pesämuna.

Silloin sihen oli tehty se identitteti vaihdos ja minun asianajaja sanoi että niin saa tehdä jos auto on hylätty mutta minä en ollut sittä hylännyt minulla oli tarkoitus myydä de jollekin joka kunnosta sen se ei ollut mikä tahansa auto vaan 51 vuotta vanha jenkkiauto.

Se oli FMCO tuote jonka ostin yhdelttä FMCO harrastajaltta jolla oli 13 kpl FMCO autoja ja tarvitsi vähän pesämuna.

Sihen tuli tavallan pieni pusu kun perutin päin yhtä pientä saksalainen status ja high tech auto mutta sihen tuli sellainen pusu että minä koko nokka.

Mutta ei sihen jenkkiauton tullut mitän ainastan yksi lista irtosi sittä että ei se ollut mikän toivoton tapaus laitta se oli kyllä sellaisessa kunnossa että sillä voi aja.

Mutta se pusu osui sihen missä oli takana sellainen sivuvalo niin sihen tuli joku mystinen että parkkivalot ei sammut varman se mahdoitti eli valot plus ja kori minus ja sitten kun ne yhdistyi niin sihen tuli joku sellinen että parkkivalot ei sammu.

Mutta sitten siinä oli sellainen että pitkä ei pysy pällä sinä oli sellainen optinen autonatikka mutta se toimi 100% niin kun pitä mutta vika oli sinä rele jokainen kysyi minultta että mikä sinä on vikana mutta kukan ei tiennyt mutta minä kyllä sen tiesin.

Se kuule ihan sen relen ännestä että se klick ääni tule sittä relestä ja sitten se kilck ääni mitä tule sittä kun ne pitkät ei tule pällä niin se on just se eksakt sama ääni kun mitä tule sittä kun se vaihta pitkin ja sen jäken kun ne on mennyt lyhkäisin niin sitten taas rele vaihta pitkin.

Eli sinä optisessa automatikasaa ei ole mitän vika ainaostan se rele pitä vaihta.

Että kyllä minä varman olen aika älykäs kun tuon tiedän ja huomasin kyllä ne gang stalkerit kerran otti sillä höysteet sala mutta ei ne tutkinnet sittä valovika kun ei ne ehtinnet kun ne teki kaikkea muuta kun että ne ajeli edellä ja sitten poliisi ajoi nidden perän ja kuvasi videon.

Jolla ne lavasti minulle likenten varantaminen ja poliisin pakeneminen ja minä olin sillä verukella että olen uhkailut selvin päin jouppo putkasaa että ne saa työskentely rauhaettä ne on tehnyt sen joskus klo 4-5 yöllä.

Niin se oli se kerta kun minulla putosi ne auton avaimet ja joku ne löysi.

Mutta se identittetti varkaus oli sellainen että vuokran antaja oli katsomassa sittä autoa ja tetätti sihen avaimet ja sen jälken se minun kotikunta hinasi sen auton romuttamon romuttamista varten mutta yksi henkilö otti minun siskon yhteyttä ja halusi osta minultta sen auton.

Mutta minä en voinnut sittä myydä kun vuokran antajalla oli ne avaimet mutta hän lähetti ne minulle myöhemmin postissa.

Mutta kotikunta oli myynyt sen auton ei yksi poliisi oli sihen kirjoittanut dokumenti joka mahdollisti että minun kotikunta saai myydä sen auton ja pitä rahat.

Mutta minä tarvitsen ne raha minulla on ulosottossa mutta jos ne meni hinaus kustannuksin niin ymmärrän!

Yksin minä perutin sihen auton ja oli yksin tuossa autossa mutta oli jotain outoa poliisi oli kunnan työntekijälle kun hänelttä tiedustelin auton kohtaloa että autossa oli ollut kokonanen rikosporukka jonka poliisi otti kinni ja todellisuudessa oli yksin sinä autossa.

Ja halusiko poliisi pröystäillä ja kehua että me otettin koko rikos porukka kinni.

Ja jotakin outoa sinä oli kun saai rattijuoppoudesta sinä mutta ne ei ottanut tikulla eikä puhalttanut sillä tavalla ne olis nähnyt että en ole mitän ottanut oli ainostan vieroitus oiret.

Mutta mikä on vieroutusoiret no se on vähän niin kun krapula ja krapula on vähän sama asia eli myyrkytys tila ja että elimistö pyytä lisä tietä ne alkoholistit mitä loiventa ja muutkin loiventa mutta minä en loiventannut sen takia minulla oli kovat vieroitus oiret.

Mutta minun mielestä pitäisi kieltä autolla ajo jos on vieroitus oiret se hän on kuiteskin kielettyä aja jos on loiventanut mutta minun mielestä on kyllä sekavampi jos on käyttänyt monta kk koka päivä just niidden vieroitus oireiden takia kun jos olis loiventannut.

Mutta lain muuka ei saa aja jos ei ole ajokunnossa esim kova flunssa vaikka ei ole mitän ottan niin kun minun vieroitus oiret eli lain muukan minun ei olis sannut aja mutta hädällä ei ole lakia.

Mutta minun mielestä jos joku tettätä auton avaimet varsinkin sellaiset 51 vuotta vanha missä ei ole ajonesto siruja ym ja eritoten jos auto on harvinainen niin tarkista että henklö toddella omi

5

181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kun minä mietin tuota mitä äsken kirjoittin niin minä tulen sihen lopputuloksen että on niin paljon merkillisiä asiotta mitä tapahtu mutta minulla on ne paperit liikenten vaarantaninen ei törkä liikenten vaarantaninen sellainen ei ole tuollaisella autolla mahdollista koska kun kytät kihdyttä 70 km niin ne saa sen 2 sekunnissa kinni mutta kun ei sittä saa kova tuomiotta niin ne varasti ykeisavaimella minun toisen auton avaimet eli sellainen saksallainen suosittu toiminta varma auto mutta se oli usa version sinä oli sivuvalot ja isommat turvatyynyt.

      Niin ne ajoi naisen yli ja lavasti minut syyliseksi eli otta koko tapahtumasta videoitta mutta ei nissä näe kuka sillä autolla aja mutta videossa näky että apukuskin peili irtoa kun se osi sihen naisen.

      Todistaja taas sanoi että peili irtosi kun auto hipaisi puuta ja tuomarikin näki sen videon missä peili irtoa kun se osu sihen naisen ja tuomari kuuli kun todistaja sanoi että peili meni kun auto hiposi puuhu.

      Mutta tuomari ja minun asianajaja ei tuota huomannut minun asianajaja sano että hän on itse kokennut ja hän sanoi että tuomari on kokennut mutta ei ne voi sittä olla kun ei ne tuota huomannut minä huomasin tuon vasta sen jäken kun päätös oli tullut kun se päätös tuli heti sen istunnon jälken.

      Päätös on juueisisesti oikein ja rangasitus on suhtessa sihen tekon että kaikki on mennyt oikein mutta sinä on yksi asia mitä todista että joku muu kun minä ole sillä autolla ajannut ja että todistaja valehtelen minun mielestä tämä pitäisi otta kirjallisea uusiksi sillä tavalla että ne myös katso ne kaikki videot.

      Kyllä kai aineisto löyty jostain ja sinä luke että todistaja sanoi että peili irtosi kun auto hipaisi puuta ja videossa ne näke että se irtosi kun auto osui sihen naisen eli sinä huoma että todistaja on on keksinnyt tarinan.

      Mutta just ne jenki avaimet annoin vuokran antajalla jonka nimi on mi*** kr*** ja minun mielestä kun mene lukko liikesen ja tettätä uudet avaimet ja auto on harvinainen ja vanha sinä ei ole mitän ajonestoja ym niin nidden pitäisi todella huolellisestu tarkista kuka auton omista eli katso trafi kuka auton omista ja pyytä henkilö todistus niin sinä näke heti että henkilö ei omista autoa.

    • Anonyymi

      Se voi olla hyvin mahdollista että henkilö on väärentännyt valtakirja mutta ne olis voinnut kysyä minultta olenko antannut luvat että tuntenaton tämän niminen: mi*** kr*** se tettätä minun auton avaimet.

      Mutta sinä toisessa autossa ei lauennut turvatynnyt että nillä oli vissin tuuri se oli vissin kolari korjattu puolassa tai jossain siellä päin missä ei ole niin tarkka toimiko turvatynny ym.

      Mutta sellaiset asiat ne varman on etukäten tarkistannut jos se auto sitten on tullut suoran jenkistä niin sinä tapauksesa ne joutu ne deaktivoida silloin kun korjasin kytkin

      Minä ostin sen sen takia että se on hieno ja sinä on isommat turvatyynyt mutta esim joku puolassa ei ole millän mulla väliä vaan kun auto on hyvän näköinen.

      Kyllä autolla voi aaja naisen yli vaikka turvatyynyt toimi mutta kun pointi on se että minä en saa huomata että autolla on ajettu.

      Yksi nainen käytännöllisesti juoksi minun autoa päin suojatiellä kun hönellä oli punaista mutta hänelle ei käynnyt mitenkän mutta se video missä autolla ajaetan naisen yli on 1.5 km sittä paikasta missä minä ajoin naisen yli ja nainen jonka yli ajettin oli aivan eri nainen kun se nainen minkä yli minä ajoin hänelle ei käynnt mitenkän

      Mutta hän hämäsi minut sillä tavalla että myönsin että olen naisen yli ajannut mutta minun vuokran antaja sanoi minulle että minä en muista että olen ajannut sen naisen yli koska minä olen kaksois persona.

      Mutta en ole vieläkän sannut kaksois persona diagnosin eikä kukan ole edes yrittänyt tehdä minulle kaksois persona diagnosin.

      Mutta jos personalla on ollut paljon traumoja niin se on mahdollista tehdä en tiedä kuinka sittä tehdän mutta sinä käytettän lsd ja mielenhallinta ohjelma eli mind kontroll MK mutta sitten nillä on joku sellainen kun MK ultra en tiedä mikä ultra tarkoitta.

      Ja senki takia että se paikka minkä minä ajoin naisen yli nopeus oli jotain 3-5 km minä vähän katsoin tuleko joku sielttä varmuuden vuoksi jos joku olis kännissä eikä huommannut että olis punaista niin sittö yhtäkkiä nainen juoksi minun autoa päin ja minä väistin.

      Mutta se video mitä ne näytti sinä oikeudessa nillä oli kohtullisen iso nopeus 50-60 km oli todellakin lähellä että ei nainen kuollut mutta se nainen käveli suojatien yli missä ei ollut likenne valoja ja kun se kuski näki että nainen kävelle suojatien yli niin hän kihdyttä reilusti että hän ehti aja naisen yli.

      Minä olen pahoillani minä tiedän että sinun jalka joka katkesi 3 kohta ei ikinä parane ja minä tiedän että sinä et pysty harrastaman sinun lempiharrastus eli kävellä luonnossa mutta minä vannon käsi ramattun pällä että minä en ajannut sinun yli.

    • Anonyymi

      Joku ihmettele miksi minä en pysytännyt ja katsonnut mitenkä sen naisen kävi mutta olin menettänyt ajokortti kun oli ajannut päihtynenä mutta adhd potilat käyttä sama ainetta ja silti ne ei aja huonosti autolla.

      Ja sitten olin joutunut poliisi vainon kohteksi ja ihmiset osallistu sihen poliisi vainon kun poliisi teki kotietsinnän niin ihmiset huomsi että käyttän humeitta.

      Niin olisin joutunut juoppo putkan selvin päin koska ei minä silloin kun ajoin sen naisen yli niin en ollut ottanut mitän

      Ja minun olis jännyt ilman sittä hätä ruoka kassin mitä olis tullut tosi tarpesen kun minulla oli vain 1e raha jolla ostin hampurilaisen mäkkärissä kun sittä kassi joutu odottaman 2 tuntia.

      Oli pilottanut auton että ei kytät löydä minua niin just poliisi vainon takia että ne laitta minut juoppo putkan selvin päin.

      Minä olin kaupungilla kytät ajoin minun ohi ja minä menin katvesen että ne ei huoma minua mutta ne pysähtyi ja meni katsoman tarkammin sittä ostos keskusta mutta minä kävelin nopesti toisesta ovesta ulos ja menin katsoman sittä paikka misssä oli katvessa niin maija oli ulkopuolella ja kytät ostos keskuksen sisällä sitten menin hakeman ruokakassi ja kotin mutta otin koko kotimatkan videolla jos tapahtuisi jotain kummallista.

    • Anonyymi

      Uni vaaje ja melu häirintä ja katu teatteria eli Gang Stalking ovat niin psykologista nämä kaikki aiheuttavat uhrille paranoidista psykosia ne ei ainoastan saa uhria näyttämän kun hänellä olis paranoidista psykosia vaan nämä myös aiheuttavat uhrille paranoidista psykosia🤔

      Ensin uhri näyttä silttä kun jos hänellä olis paranoidinen psykosi mutta lopultta uhri itse saa paranoidisen psykosin🤔

      Sittä se johtu että minulla on paranoidinen psykosi ensin minä näytin silttä kun jos minulla olis ollut paranoidinen psykosi mutta lopultta minä myös sain Paranoidisen Psykosin🤔

      Nyt minä meinan pyytä vahingon korvauksia🤔

      Se ohjelma teke just sen mitä sen pitäkin tehdä ihmiselle🤔

      Paranoidinen Psykosi Parane Vikkossa Oikeilla Lääkkeeillä Mutta Ne Hän Piti Minua 4 Vuotta Sittä Minun Pitä Sada Korvauksia Mutta Gang Stalkingista Tule Sellainen Paranoidinen Psykosi Mitä Ei Ikinä Parane🤔

      Vähän Niin Kun Paranoidisen Psykosin Ja Skitsofrenian Sekoitus🤔

      Mutta Kyllä Sinä Pärjät Sen Kanssa Oikeilla Lääkkeeillä🤔

      Niin Kun Gang Stalking Uhri Muista Ne Katu Teattteri Elämykset Koko Loppu Elämän Niin Sen Takia Hänellä Tule Sellainen Paranoidinen Psokosi Mitä Ei Ikinä Parane🤔

      Mutta Jos Gang Stalking Uhri Oppi Ymmärtämän Kuinka Gang Stalking Toimi Niin Hänen Psykosi Satta Parantua🤔

      Hän Ainoastan Näyttä Silttä Kun Jos Hänellä Olis Psykosi Kun Hän Kerto Omista Elämyksistä🤔

    • Anonyymi

      Gang Stalking Cracked 1.0. Pelissä Ei Ole Kuin 1 Voittaja Voittaja Ja Häiviäjä Pelissä On Yksi Ainut Maali🤔

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1847
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1543
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1233
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe