Toyota akut ovat kestäviä ja siksi Toyota antaakin akustoilleen 10v ja/tai 1 milj. km takuun.
Teslankin akut on aika hupaa tavaraa, kulutustavaraa.
https://youtu.be/o3E2bIbek-M?feature=shared
Sähköautojen akut ei kestä Toyotaa lukuunottamatta
8
144
Vastaukset
- Anonyymi
Toyota takaa laadun.
- Anonyymi
”Toyota antaakin akustoilleen 10v ja/tai 1 milj. km takuun.”
Helppo luvata kun ei Toyotalla ehdi ajamaan kymmenessä vuodessa noin paljoa. Hidas lataus ja onneton range😂 - Anonyymi
Amerikas miljardi euron takaisin kutsu Toijota on liian pieni patteri ei lähde käyntiin lainkaan alkuperäinen toyo vika
- Anonyymi
Mikä on Toyotan takuu Suomessa?
Takuuhan ei kerro mitään.
Muutenhan Toyotan takuu on vain 3v. /100tkm joka on huono nykyään. - Anonyymi
10 vuodessa miljoona kilometriä Tojolla, älkää naurattako.
- Anonyymi
Viimeiset 700-800 tkm akkua täytyy kuljettaa junalla tai rekalla.
- Anonyymi
Juu ja si varmaan kun akustossa ilmenee vikaa ni käyttäjä on ladannut väärin mitkähän erikois akut toyota on kehittäny kun perus polttomotori auton akun kestokin on vain noin viisi vuotta keskimäärin
- Anonyymi
Solid akku ja Toyota.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1181726
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371459Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221328Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641282- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511219- 521178
- 591117
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995