....Toyotan kahta merkkiä vastaan.
Toyotan Groupin liikevaihto (lähinnä kolme automerkkiä)
2021 255,817 miljardia dollaria
2022 279,278 miljardia dollaria
Volkswagen AG:n liikevaihto (11 automerkkiä)
2021 291,29 miljardia dollaria
2022 284,21 miljardia dollaria
Volkswageni AG:n liikevaihto vain aavistuksen suurempi kuin Toyotan, vaikka kertynyt 11 automerkistä
11
165
Vastaukset
- Anonyymi
Onko Volkswagen seuraava Nokia? ”Katto on tulessa”
Saksalaisjätti laittaa ihmisiä kilometritehtaalle ja yrittää säästää 10 miljardia euroa tilanteessa, joka on saanut talousviisaat pohtimaan Saksaa ilman vahvaa autoteollisuutta.
Iltalehti. - Anonyymi
"Toyotan Groupin liikevaihto (lähinnä kolme automerkkiä)"
Valehtelet!
Neljä omaa merkkiä ja osaomistuksia monessa muussa merkissä.- Anonyymi
Perehdypäs siihen mistä se Toyotan liikevaihto kertyy. Luuletko sinä , että siinä on mm. osa Subarun liikevaihtoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perehdypäs siihen mistä se Toyotan liikevaihto kertyy. Luuletko sinä , että siinä on mm. osa Subarun liikevaihtoa.
Missä ne kymmenet luvatut Tojo Groupin täyssähköautot viipyvät? Kello käy, mitään ei näy.
- Anonyymi
Kohta tulloo helemat paukkuen!🌠
- Anonyymi
Määrä ei korvaa laatua ! Laskeppa yhteen 11 merkin tyyppiviat .... melko pitkä lista.
- Anonyymi
Toyota vie voiton tuossa kategoriassa. Trafin takaisinkutsujen listaus antaa jo hieman osviittaa asiaan, hihii!
- Anonyymi
VW tekee suurempaa liikevaihtoa vähemmällä määrällä autoja, eikö olekin jännää.
- Anonyymi
Nyt alkaa Toyotan omapojalla olla paniikin hetket kun kaikissa asiaoissa tulee lunta tupaan. Hän yrittää keksiä vaikka millaisia juttuja ja "syitä" miten Toyota olisi parempi, no kun ei vaan ole. Tämä viimeisin on jo ehkä naurettavin yritys ja perustelu.
- Anonyymi
Toyotan omapoika ei itse varmaankaan tajunnut kuin typerän avauksen teki ajatellen kun hän on Toyotan kunnian puolustaja ja sokeasti rakastunut haperoiseen peltiin.
- Anonyymi
Volkkarin omapoika ei itse varmaankaan tajunnut kuin typerän avauksen teki ajatellen kun hän on Volkkarin kunnian puolustaja ja sokeasti rakastunut haperoiseen päästöhuijaustuotteen peltiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1171709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381448Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1201286Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1451236
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1491201- 521175
- 571101
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46989