Yritän tarkistaa Google play järjestelmäpäivitystä, mutta sinä lukee vaan etsitään päivityksiä eikä tuo "etsitään päivityksiä" lopu vaikka kuin kauan olen odottanut. Laitoin välillä kännyn kiinni ja avasin uudelleen ja yritin taas, mutta sama juttu.
Yleensä se on tarkistanut tuon hyvin nopeaa.
Joskus on pitänyt käynnistää känny uudelleen että uudet järjestelmäpäivityksrt on tulleet voimaan.
Mutta nyt vaan junnaa
Google play järjestelmäpäivitys
8
434
Vastaukset
- Anonyymi
Huhuuuu. Eikö kukaan tiedä/osaa neuvoa ????
- Anonyymi
Kertokaa nyt jos tiiätte
- Anonyymi
Huhuuuu. Vastatkaa !!!!
- Anonyymi
Järjestelmäpäivitykset ei tule Google Playstä..
- Anonyymi
Järjestelmä päivitys Androitiin tulee Asetuksista ihan allimaisista yleensä.
Laiteen valmistajalta.
- Anonyymi
Etsivä löytää kyllä kaikki..
- Anonyymi
Olisitte heti sanonu!
Tein näin :
Asetukset
Järjestelmä
Lisäasetukset
Järjestelmä päivitykset
Ja siellä luki: kaikki kunnossa, käytät uusinta ohjelmaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisitte heti sanonu!
Tein näin :
Asetukset
Järjestelmä
Lisäasetukset
Järjestelmä päivitykset
Ja siellä luki: kaikki kunnossa, käytät uusinta ohjelmaaPuhelimen toimintaan liittyvät ohjelmistot päivitetään sieltä puhelimen asetuksista ja sitten ne omat muiden ohjelmien päivitykset sieltä Play-tavaratalosta.
Puhelin on niin pieni että se mahtuu pieneen taskuun, mutta sisältää silti monta ulottuvuutta ja sen myötä asioita tehdään tilanteesta riippuen eri tavoin. 😍
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1079033
- 936860
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon666615Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345561Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665213- 553561
- 503395
- 513172
- 562952
Mikko "Peltsi" Peltola teki tv-sarjan Osmo-poikansa kanssa - Downin syndrooma tuo lisäväriä
Mikko "Peltsi" Peltola ja hänen 12-vuotias poikansa Osmo karistavat kaupungin pölyt jaloistaan ja suunnistavat tv:ssä ko552937