Nem pullamössöt,jotka vaatii eläkkeitämme itselleen? Rapakuntosia.
Ennenvanhaan vetreät nuoret tanssi polkkaa! Nyky pullamössö tippus kanveesiin alle minuutin polkassa!
Pullamössöjen kunto?
27
282
Vastaukset
- Anonyymi
Niinpä, mutta ei meitä enää kauaa ole niin sekin ongelma ratkeaa.
- Anonyymi
Joo mutta pullamössöt jää tulevien polvien riesaksi!
- Anonyymi
Nem nem...
- Anonyymi
Kyllä on typerä aloitus, jonkun höperön, joka on muitten riesa.
- Anonyymi
Oletko nuori viherapina,joka kärkyt eläkkeitämme??
- Anonyymi
Karkasit korkeasaaresta?
- Anonyymi
Sääli huomat, että näillä alle 30 -vuotiailla on kyllä pa*ka kunto ja tyhjä pää. Miesaines on selvästi huonontunut niin fyysisen kunnon kuin oppimistulosten osalta. Eilenkin joku olevinaan armeijan käynyt nulikka hävisi minulle painissa ja ikää on itellä yli 50.
Nykynuorten kun ei tarvitse enää kotona tehdä mitään raskaita töitä kotona, niin lihaskunto on huono.
Kasvattakaa jälkikasvunne myös fyysisen työn tekemiseen, liikkumaan ja lukemaan kirjoja ja omaksumaan tietoa!
Tämä on nykyvanhemmilta unohtunut!- Anonyymi
Olen yli 70- vuotias enkä ole ikinä hävinnyt painissa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen yli 70- vuotias enkä ole ikinä hävinnyt painissa!
Edessä tulee!
- Anonyymi
Paini voitetaan osaamalla painia eikä iän tai lihasmassan mukaan.
- Anonyymi
On paljon nuoria, jotka ovat erittäin hyvässä kunnossa mm. joukkulajien harrastajat, fitness tyypit ja ulkoilmatyypit.
Pullamössöjä löytyy joka ikäluokasta, katseleppa vaikka ikäisiäsi möhömahamiehiä- Anonyymi
Millaisia mää pullamössöt sit siinä iässä?
- Anonyymi
Pahinta,kun nää läpi passatut vetelykset haluaa leikata eläkkeemme itselleen?
- Anonyymi
Suomen tulevaisuus nojaa löysään porukkaan!
- Anonyymi
Valitettavasti seniilit saavat äänestää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti seniilit saavat äänestää.
Märkä korva nyt lakia ajamaan,että vain vihreät ja alle 50 saa?
- Anonyymi
Oli kyllä hirveetä kuunnella,kun viherpomo Juuri telkassa vaati eläkkeiden leikkausta ja rahat nuorisolle#@%%^&%€
- Anonyymi
Niin, kyllä kaikki irtoraha kuuluu persumarakattien laumalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, kyllä kaikki irtoraha kuuluu persumarakattien laumalle.
Vihersaasta Kerro mitä ne on!?
- Anonyymi
12:27
Jos esittäjä on tämä kukonpoika, niin huomaa, miten surkea ajattelukyky hänellä on.
Liekkö järjestänyt kaksoiskättelyn juuri eteensä.
Beng
- Anonyymi
Mutta me pullamössösulupolvethan saamme jo eläkkeen ihan vaatimatta. Tarkoitan pullamössösukupolvilla ihmisiä, jotka tietävät mitä se on, ja joista toisille se on ollut jopa herkkua (ei tosin itselle)! Alle 65-vuotiaat tuskin tietävät, mitä pullamössö on.
- Anonyymi
Veteliä syöttiläitä,jotka vaatii lisää!
- Anonyymi
minä söin pullamössöä sunnuntaiaamuisin -60 luvulla ja en morkkkaa nykynuoria, miksi pitäs morkata
- Anonyymi
Sinun yksinkerytasen oma asia! Nyt ne vaateet mitä vihreet ajaa!
- Anonyymi
Olet itse yksinkertainen, katso peiliin!
- Anonyymi
Kun ihminen jo plus 70v. Luulisi on elämän viisautaa eikä enää puutu muiden ihmisten ulkoisin muotoihin.Ihan ilolla itse menisin diskoon joka viikon loppu ,Jos selainen disko olisi Itä-Helsingin lähiö mihin mennä,Ilman että käytäisin alkohoolia ja tupakkaa.Kyllä sitä olisi hyvä kuntolajina harastaa. Mitä tulee pullaan, en syö,Käyn ilmaisessa jumpassa senjori keskus.liikun paljon ulkona Helsingin lähiössä,Jossa löytyy metsää.Anetan kaiken ihmisten olla milaisia ovat koltaan,ymm. Pidetän vain itsestämme huolta.Hyvää vikonloppua terv.vanha nainen
- Anonyymi
Asiasta viidenteen. Sinä joka olet helsinkiläinen. Oli eilen liikuntatapaamisessa puhetta että teillä on ilmainen terveyskeskus. Meillä ei ole muttei paljon maksakaan. Mietin kotiin kävellessä, onko teillä siellä Hesassa myös kunnallinen hammaslääkäri ilmainen. Tiedätkö sinä. Tämä on pelkkää uteliaisuutta, joten kysyn vaan kun tässä tilaisuus tuli.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52902Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623