Sytytin nyt pöydälle yhden juhlakynttilän.
Illalla klo 18 syttyy ikkunalle 2 kynttilää. 🕯🕯
Suomen lippu vierellään:
https://www.is.fi/asuminen/art-2000010025734.html
Meillä kotona on aina ollut tämä perinne. Ne niinkuin kuuluvat iltaohjelmaan. Niillä julistetaan myös naapureille tätä itsenäisyytemme ilosanomaa. Pressan juhlat, tuo valtiollinen cat walk, ei ole niin tärkeä.
Koen, että olisi epäkunnioittavaa olla sytyttämättä kynttilöitä. Niillä on jokin isänmaallinen merkitys. Mikään esim. nimenomaan kovin jääkäri-intoinen en silti ole.
Lippulaulu:
https://www.youtube.com/watch?v=jFU7YVFrZbw
*
Hyvää Itsenäisyyspäivää!
8
125
Vastaukset
- Anonyymi
Vedin lipun puolitankoon itsenäisen Suomen muistoksi?
- Anonyymi
No, onhan tuokin isänmaallista.
Sillä me suomalaiset todellakin olemme valtavan, kansallisen rikoksen uhreja.
Rikoksella on aina myös tekijänsä. "Me kaikki" emme ole olleet rikoksessa mukana.
Pian Suoni ei ole entisenkään vertaa suomalainen.
- Anonyymi
Samoin, kiitos, hyvää itsenäisyyspäivää.
radion sinfoniaorkesteria kuuntelen. Nyt on nättiä Sibeliusta.
Beng- Anonyymi
Kuuntele se itsenäisen Suomen hautausvirtenä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuuntele se itsenäisen Suomen hautausvirtenä!
16:43
Ei se ole mikään hautausvirsi. Trolli? Venemaalt?
Miten itse vietät tätä itsenäisyyspäivää?
Beng
Kaunista on....daadaadappappa dapadapadaadaa....
- Anonyymi
Mie en juhli enkä kupita ittenäisyyspäivän kunniaks. En piä jouluukaan juhlinnan arvosena.
Ostin sikakalliin porsaspalasen, Melki 7 € kilo. Mitä häntä 5 kilosen painoltaan. Sahhaan sen pokasahalla puoliks. Sillai saan 2 hyyvää lihapalaa ja itte sen syyä märssyän.
On sii köyhän vanhan jätkän mökissä hienot haisut valhoillaan Tamhikuussa sen toisen puolen paistan jos elossa säilyn.
Yrittiit pitää hyyvää musikkii etes meille kutsumattomille rariossa.- Anonyymi
Mikset paista kokonaisena ja sitten vasta kypsänä veitsellä paloittele muutamiin pienempiin osiin ja laita palaset pakastimeen? Et tarvii mitään sahaa.
Näin tein itse tänään. Operaatio Joulukinkku suoritettu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset paista kokonaisena ja sitten vasta kypsänä veitsellä paloittele muutamiin pienempiin osiin ja laita palaset pakastimeen? Et tarvii mitään sahaa.
Näin tein itse tänään. Operaatio Joulukinkku suoritettu.Ei paistettua possua ole hyvä pakastaa. Sen rakenne muuttuu pakkasessa.
Beng
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623