Anopin kanssa

Janne

Mun anoppi on 55v rehevä isorintainen ihana nainen. Mä aloin flirttaileen sille jo pari vuotta sitten ja reilu vuosi sitten hyväilin sen rintoja niskahieronnan jälkeen. Se vetäytyi tilanteesta eikä siitä puhuttu mitään. Mutta anoppi ymmärsi että mä haluun sitä. Meni muutama kuukausi ja se alkoi pyydellä mua kylään tekosyillä kun sen mies ei ollut kotona. Yleensä se oli aamutakissa tai alusvaatteillaan ja paljasteli se rintojaankin "vahingossa". Mutta ei tehnyt aloitetta. Viime kesänä me mentiin mökille paria päivää ennen appiukkoa ja tyttöystävääni, kun he olivat töissä. No lämmitettiin sauna ja sain ehdotettua että mennään yhdessä. Menin edeltä ja kun anoppi tuli hän laittoi puita pesään ja pyllisti minua kohti. Sen jälkeen hän kasteli itsensä ja hieraisi isoja rintojaan. Muuta ei tarvittu, minulla oli täysi seisokki kun hän istui viereeni.Yritin peitellä sitä,mutta minulla on juhlakunnossa n.20 cm joten hän huomasi sen. Hetken päästä anoppi sanoi että "onhan sille jotain tehtävä kun täällä yhdessä ollaan" ja tarttui kädellä munaani runkaten sitä varovasti. Sitten hän otti sen suuhunsa ja ei mennyt minuuttiakaan kun tulin hänen suuhunsa. Sen jälkeen menimme saunankuistille, jossa nuolin hänet orkkuun ja nain häntä pitkään.Pari päivää oltiin kuin kanit ja sitä on jatkunut vieläkin.

12

30485

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lukijalta

      "Janne"-hyvä, tarinasi on aivan surkea. Noista aineksista olisi voinut kirjoittaa kiinnostavan novellin, mutta tekeleesi on ala-arvoinen. Tarkoitus on kirjoittaa nimenomaan tarinoita - ei lyhyitä tiedotusluonteisia viestejä "omista kokemuksista".

      • Janneltakohan

        Sinä puolestasi tunnut saavan nautintoa mollaamalla toisten hengentuotteita :)

        Ai niin Kajavasta aika jätti :(

        Hakeudu hoitoon


      • Riideri
        Janneltakohan kirjoitti:

        Sinä puolestasi tunnut saavan nautintoa mollaamalla toisten hengentuotteita :)

        Ai niin Kajavasta aika jätti :(

        Hakeudu hoitoon

        "Lukijalta" on ihan oikeassa. Ei ole aiheettomasta mollauksesta kyse. Näiden pitäisi olla NOVELLEJA, ei mitään puolen minuutin mittaisia ilmoituksia.


    • appiukko

      silläaikaa kun te nussitte siellä saunamökillä, minä nussin tytärtä eli vaimoasi perseeseen.. kumpi voitti?

      • molemmat

        vai?


    • Pantsu

      Aivan oikein. Naiselle on annettava sitä mitä se haluaa.Jos omalta ei saa, niin olet tuttu turvallinen vaihtoehto.

    • 24cm

      Mulla on myös suhde anoppiini. Anoppi teki aloitteen etelänmatkalla viime kesänä. Olimme jääneet päiväksi hotellille kaksin. Menin suihkuun juoksulenkin jälkeen ja pyyhe oli tietysti parvekkeella kuivumassa ja anoppi siellä ottamassa aurinkoa. Ajattelin antaa anopille hieman silmäniloa ja hakea pyyhkeen alasti. Parvekkeella huomasin että hänellä oli pyyhkeeni tuolinsa päällä, joten sanoin antavani auringon kuivata. Olin selkä anoppiin päin kaidetta vasten ja tunsin hänen katseensa takapuolessani. Hetken päästä käännyin ja huomasin anopin kasvojen punottavan ja se ei johtunut auringosta. Hänellä oli päällään vain pikkuhousut, joten huomasin hänen suurten rintojensa nännien kovettuneen. Se oli todella kiihoittava näky ja minun oli käännyttävä takaisin selin. Anoppi pyysi minua kääntymään kuitenkin itseensä päin. Tein työtä käskettyä ja hän katseli minun lepotilassakin suhteellisen suurta kalua. Hän totesi että ei ollut moista ennen nähnyt. Hän jatkoi kehumalla sitä kauniiksi ja suureksi. Kuunnellessani ja katsellessani anoppia alkoi kaluni paisua hyvää vauhtia. Anoppi oli jo tulipunainen ja nännit todella paisuneena kun hän kysyi haluaisinko hyväillä hänen rintojaan. Sanoin ettei minun kyllä pitäisi ja hän pyysi minua lähemmäksi ja kysyi saisiko hän koskea kaluuni. Nyökkäsin ja hän otti kiinni siitä toisella kädellä ja toisella hän hieroi kiveksiäni. Kaluni paisui hetkessä koko mittaansa. Menimme sisälle sänkyyn ja anoppi otti kaluni suuhunsa ja antoi minulle elämäni imutuksen. Laukesin hänen suuhunsa, sitten oli minun vuoroni. Suutelin hänen rintojansa ja vedin pikkuhousut alas. Laskeuduin hänen jalkojen väliin ja nuolin häntä pitkään ja hellästi hänen saadessa usean orgasmin. Olin taas taistelukunnossa joten aloin työntyä hänen sisäänsä sentti sentiltä. Pidin hetken ison kaluni pohjassa ja anoppi oli laueta heti. Naimme kauan aikaa eri asennoissa, lopulta suihkutin anopin pillun täyteen lemmennesteitä. Kävimme vielä yhdessä suihkussa jonka jälkeen jatkoimme auringonottoa nakuina. Se onkin sitten eri tarina... Uskokaa tai älkää mutta tämä tarina on totisinta totta

      • uskoa

        kun noin vakuuttelet


      • Yhtä iso

        Hei iso,

        kyllä minä tuon juttusi voisin jopa uskoa, vaikka noin komealla varustelulla kehuminen hieman epäilyttää

        minullakin on ollut “suhde“ anoppiini, ei tosin ihan noin pitkälle menevä, vaikkakin pitkä ja monipolvinen. Minä siitä kerran kirjoitin pikku tarinan ja lähetin sen erääseen maamme johtavaan miestenlehteen. Sieltä se kohteliaasti palautettiin ja sanottiin, että tämä on lähinnä henkilökohtaista seksikokemushistoriaa, ei niinkään kuvausta eheästä eroottisesta seikkailusta. Niinpä lopetin semmoisten historioitten lähettelemisen. Omaksi ilokseni olen joskus jotain pientä “paperille pannut“

        mutta kyllä tällaisia anoppeja on, ja vävyjä

        tämä minun anoppini antoi aikanaan vaivihkaa ymmärtää, ettei hänellä olisi mitään sitä vastaan, että vapaasti olisin ilkosillani sillai kotioloissa. Pari, kolme kertaa semmoinen mahdollisuus on tullut. Kerran kesällä mökillä, kun vaimo oli nukuttamassa lapsia päiväunille. Toinen kerta tuli kun vaimo oli toisen lapsemme kanssa “telakalla“. Anoppi tuli auttamaan huushollissa. Saunottiin illalla kolmisin: anoppi, vanhempi tyttäristäni ja minä. Voin vakuuttaa, että minulla oli se yksi lihas siellä hellänä ja kuumana kuin hellakoukku. Iholle kun en ollut vähään aikaan päässyt. Ja se isäksi tulemisen riemu siihen päälle vielä. Uskaltaisikohan sanoa, että tuskin olen koskaan niin hekumoissani ollut kuin sinä iltana. Kerta kaikkiaan räjähdyspisteessä. Tytär pantiin nukkumaan ja anopin kanssa katsottiin televisiota. Hiirenhiljaa siinä oltiin kumpikin, ja luulen että yhtä lailla molempien elimissä paisuvaiset tykytti. Omiin huoneisiimme mentiin kumminkin, mutta ei siinä olisi tarvittu kuin yksi horjahdus tai arka katse niin oltaisiin hypätty yhteiseen sänkyyn. Kyllä sen kumpikin tiesi, mutta ei kumminkaan haluttu sitä rajaa ylittää. Olen minä sellaisenkin mahdollisuuden mielessäni kuvitellut - myöhemmin - että mitä siinä tapauksessa olisi puolin ja toisin tehty ja sanottu

        mutta jääköön se minun yksityiseksi fantasiakseni


      • onneani

        Minulla on anoppi jota himoitsen, mutta en uskalla tehdä aloitetta. Minä olen nähnyt hänet usein alasti ja hän myös minut. Ja kyllä se niin vain on että anoppikin samalla mittailee varustustani kun olen rivosti katsellut hänen rintojaan ja hänen tuuhea karvaista pilluaan. Ehkä jonain päivänä himomme kohtaavat...


      • 24cm
        onneani kirjoitti:

        Minulla on anoppi jota himoitsen, mutta en uskalla tehdä aloitetta. Minä olen nähnyt hänet usein alasti ja hän myös minut. Ja kyllä se niin vain on että anoppikin samalla mittailee varustustani kun olen rivosti katsellut hänen rintojaan ja hänen tuuhea karvaista pilluaan. Ehkä jonain päivänä himomme kohtaavat...

        Tässä asiassa leikitään aina tulella. Minun tilanteeni on hieman helpompi koska anoppi on eronnut eikä hänellä ole sen jälkeen ollut miesystävää. Erosta on kolme vuotta enkä ole kuullut edes irtosuhteista. Kyllä vanhempi nainenkin, myös anoppi kaipaa seksiä. Ja lisäksi anoppini ei ollut harrastanut seksiä kuin miehensä kanssa. Ja kai jokainen nainen joskus haluaa kokeilla isoa.


    • myös

      Haluaisin nussia anoppiani. Hän on 56 v rehevä isorintainen nainen. Sen verran olen nähnyt että se on posliini ja turpea huulinen. Tissit d-kupin ja alushousut l tai xl kokoa. Olen niin himoissani että kohta aion tehdä aloitteen, ehkä jo tänään...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2092
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1644
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1331
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe