Nuoruuden ystävä

Anonyymi-ap

Olen ollut aika hyvä ystävä nuoresta lähtien yhden mua 2v nuoremman naisen kanssa ja olin häneen vähän ihastunutkin jossain vaiheessa, kun hän oli vielä yläasteella ja mä lukion ekalla.
Mutta ei meillä ollut mitään sutinaa tuolloin, mahtoiko häntä edes kiinnostaa tuolloin ja sitten meillä meni asia usein niin, että meistä oli aina vähintään toinen varattukin sen 3 vuoden aikana, kun kävimme kouluja samaan aikaan. Ja sitten menikin muutama vuosi, ettemme nähneet kertaakaan, kunnes päädyimme sattumalta samaan työpaikkaan.
No, hän oli taas siinä vaiheessa suhteessa ja sitten mä löysin itselleni uuden kumppanin vähän ennen, kuin he erosivat. Syynä siihen oli kaverini raskaus.
SItten mä erosin omastani ja olin laittanut haun muutamaan opiskelupaikkaan, mihin pääsinkin yhteen ja mikä oli aika kaukana kaiken muun lisäksi. Ihan sillä, kun ajattelin että nyt mua ei pidättele mikään kotiseudulla enää, joten voin nostaa kytkintä.
Siinä menikin sitten yli puoli vuotta, ennen kuin näimme seuraavan kerran ja hän oli saanut muksunsakin jo, vaikka pidimme yhteyttä muuten.
No hän sitten erään kerran kysyi ihan suoraan, että voitaisko me aloittaa seksisuhde tai ylipäätään harrastaa seksiä edes silloin tällöin?
Mä säpsähdin vähän ja jotenkin ensireaktio oli että ei nyt hitto sentäs nyt tässä vaiheessa voi mitään alkaa. Tietty olin päättänyt opiskella opiskelut loppuun sinkkuna ja jatkaa sitten matkaa jonnekin päin Suomea ja tietty pelästyin vähän, että jos pitäisikin sitten alkaa kunnon suhteeseen hänen kanssaan ym. Vaikka pidin nyt hänestä edelleenkin, mutta ei sopinut nyt mun silloiseen elämäntilanteeseen.
Mutta asia jäi kypsymään ja kävin myöhemminkin vierailulla hänen luonaan ja erään kerran sitten asiat lähtikin käsistä. Molemmat oltiin tympäännytty lähinnä sinkkuelämästä johtuvaan epäsäännölliseen seksielämään ja eipä ne yhden yön jutut ventovieraan kanssa ole mitään hyviä.
Joten eräänä iltana olimme käyneet suihkussa(erikseen) ja kuivattelimme itseämme kuitenkin olkkarissa, kun hän sitten pudotti pyyhkeen pois päältään,esitteli itseään ja kysyi, että oletko nyt ihan varma, ettei seksi mun kanssa kelpaa. Taisi istahtaa vielä sohvalle hieman eroottiseen tai ainakin todella paljastavaan asentoon.
Ja siinä vaiheessa mulle tuli ihan julmettu seisokki ja muuta ei tarvittu.
Painelin salamana sohvalle, kellistin hänet makuulle ja aloin nuolemaan hänen pilluaan ja siitä siirryin pikkuhiljaa ylöspäin, kunnes olinkin jo hänen sylissään ja työnnyin sisään ja aloimme naimaan.
Oli aika himokasta rynkytystä ja eka tilanne olikin kyllä aika nopeasti ohitse, eli hänelläkin oli pitkä aika ilman seksiä, joten hänkään ei tarvinnut paljoa omaan orkkuunsa.
Panimmekin sen viikonlopun aika aktiivisesti, melkeinpä koko ajan ja siitä se suht säännöllinen seksisuhde sai alkunsa, mitä kesti parisen vuotta. Eli kävin hänen luonaan aina mahdollisuuksien mukaan ja hän kävi joskus mun luonani opiskelupaikkakunnallani.
Vähän kyllä ensin hirvitti, jos siihen tuleekin tunteet mukaan tai että hän tulee nyt mullekin raskaaksi, mutta ei siinä nyt käynyt kumpaakaan. Ja ystävyys on säilynyt näihin päiviin asti, vaikka seksisuhde loppuikin sitten tosiaan parin vuoden päästä.

8

4024

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      aikuis iällä tapasin nuoruuden ihastukseni kutsui bileisiin oli kuulemma tyttöjen ilta sain nussia ja lopuksi minua nussittiin erikokoisilla sauvoilla sain uuden kutsun viikon päästä ihanaa

    • Anonyymi

      mun nuoruuden ystävä kertoi olevansa homo halusin heti kokeilla miltä tuntuu panee nykyisin mua aina kun tulee paikalle

      • Anonyymi

        Kahohan niät homoilla on jo pääsiäinen täydessä vauhdissa. Ettekö tuuleta siellä ollenkaan tykkäätte olla paskanne hajussa.


      • Anonyymi

        Mitäs panette ja haisette oma on vikanne hinurit buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kahohan niät homoilla on jo pääsiäinen täydessä vauhdissa. Ettekö tuuleta siellä ollenkaan tykkäätte olla paskanne hajussa.

        Piilopuppeli kilahti buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piilopuppeli kilahti buaahaa

        Mitäs kilahdit hähähähähähhää


    • Anonyymi

      Kyllä spedellä taas kehittää buaahaa

      • Anonyymi

        No mitäs sulla nyt on työn alla


    Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8356
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe