Mistä saisi näppäimistön näppäimiin liimattavat pimeässä näkyvät tarrat? Amazonista saisi, mutta en ala sieltä asti tilaileen. Kai kotimaastikin sellaisia löytyy. Millaisella nimikkeellä pitäisi haeskella, en löytänyt hakukoneella, kuin tavallisia tarroja?
Mistä saisi näppäimistön näppäimiin liimattavat pimeässä näkyvät tarrat?
9
154
Vastaukset
- Anonyymi
Helpommalla pääset, kun ostat kokonaan sellaisen näppäimistön, missä on valot näppäimissä.
- Anonyymi
Jaa tohon läppäriin vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa tohon läppäriin vai?
Mistä vastaaja olisi voinut tietää että koneesi on raahattavaa mallia kun et sitä sanonut.
- Anonyymi
Voi kai kannettavassakin käyttää näppäimistöä, mutta kannettavakin kannattaisi ostaa valaistuilla näppäimistöillä. Kummasti se (hämärä)näkö heikkenee vanhemmiten, ennen ei ollut mitään ongelmaa, nyt toivotonta ellei ole valaistu.
Mikä estää tilaamasta ulkomailta, nopeasti ja vaivattomasti tulee, epäilen vaan kestävätkö kovinkaan hyvin. Valaisimiakin on siihen tarkoitukseen, mutta minulla kului ne kirjaimet ja numerot. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa tohon läppäriin vai?
Hanki läppäri jossa on valo, jos pimeessä tarvii tupeltaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hanki läppäri jossa on valo, jos pimeessä tarvii tupeltaa.
Tai hanki USB-Valo jolla valaiset näppistä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kai kannettavassakin käyttää näppäimistöä, mutta kannettavakin kannattaisi ostaa valaistuilla näppäimistöillä. Kummasti se (hämärä)näkö heikkenee vanhemmiten, ennen ei ollut mitään ongelmaa, nyt toivotonta ellei ole valaistu.
Mikä estää tilaamasta ulkomailta, nopeasti ja vaivattomasti tulee, epäilen vaan kestävätkö kovinkaan hyvin. Valaisimiakin on siihen tarkoitukseen, mutta minulla kului ne kirjaimet ja numerot.Ei se haittaa jos valaisimen tekstit kuluu, pääasia että se valaisee.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
💋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Netistä voi tilata mukavia Aku Ankan kuvia missä on tarratausta. Ei ollut Amatsooni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1078993
- 936840
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon666605Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345541Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665173- 553561
- 503395
- 513162
- 562952
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512936