Enpä ihmettele enään yhtään yhden Kemiläisen kirppikseen liittyviä ikäviä palautteita. Itse tässä olen vuosien aikana nähnyt et aika moni niistä on ollut pelkkää faktaa tilojen siisteydestä ylihinnotteluun ja vaatteiden huonosta kunnosta mutta varsinkin punapää myyjästä pitävät 100% paikkansa. Varsinkin jälkimmäinen on kyllä ihan vaaralla alalla mustamaalaa ihmisiä on syyttä soitta. Näin täs tapauksen et yhdellä pirahti hälytin soimaan ja vaikka mitään ei löytynyt niin tuli porttikielto varmuuden vuoksi. Ei taida olla kartalla että hälyttimet voi pirahtaa yllättävänkin arkisista asioista mitkä ei tulis edes mieleen. Lisäksi hänen asiakaspalvelutaitonsa on ihan kastiluokkaa vaan tietyillä jutellaan ja näytetään iloista naamaa mut muille mutristellaan ja näytetään hapanta naamaa tai ei olla huomaavinakaan.
Ei kyllä tule otettua tuolta pöytää tai käytyä enään asioillakaan samoin sanoo moni muukin paikallinen.
Näin Kemin kirppiksellä
Anonyymi-ap
0
214
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t947603- 374027
- 473586
- 2422983
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402702- 452542
Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212494- 1322471
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292409Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as262240