Tänään seiskan vuoro on. 🍬Onnen numero verraton. Torstai toivoa täynnä jälleen. Hyvää huomenta ja silleen... ☕❄️🫶😌
Seitsemäs luukku
97
642
Vastaukset
- Anonyymi
Taidat olla mustasusi yli 70vuotias jo?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mitä selität? Vasta viiskybänen nuori sälli.
Ai,erehdyin, sää olitkin se kettumies.
- Anonyymi
Seiska ei ole mielestäni onnen numero🤔
- Anonyymi
Omaani en paljasta:)
Anonyymi kirjoitti:
Omaani en paljasta:)
Ok. Minä voin kertoa, että minun onnen numerot ovat 1 ja 7. 🙂
- Anonyymi
Hyvää yötä
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Hyvää yötä sinne. Oletko maailman toisella puolen?
Älä viitti sun "työkaveri "ilmoitti heränneensä ja jatkaakseen duunia kytätä seksikästä naista niin sinä pääset ehkä taas asioilla käymään sun spugusakin kanssa.
Muista ajaa rekkaan pahki. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä viitti sun "työkaveri "ilmoitti heränneensä ja jatkaakseen duunia kytätä seksikästä naista niin sinä pääset ehkä taas asioilla käymään sun spugusakin kanssa.
Muista ajaa rekkaan pahki.Jatkan ja tiedä tasan tarkkaan kuka tää sun "työkaveri" on.
Anonyymi kirjoitti:
Jatkan ja tiedä tasan tarkkaan kuka tää sun "työkaveri" on.
Aha. No laitas vähän vinkkiä, niin katsotaan miten metsään menee.
- Anonyymi
Hei tämäkin tieto on varmasti löydettävissä toisten ihmisten sosiaalisen median sivulta
- Anonyymi
On fanaattinen pösilö ja minä uskon itseeni ja pakkomielteeseeni t kaimaaninen
Miksi näin referoit? Kyllä tämä oli ihan omaa tuostostani ja eksklusiivisesti vain tälle palstalle luotuna.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Miksi näin referoit? Kyllä tämä oli ihan omaa tuostostani ja eksklusiivisesti vain tälle palstalle luotuna.
No koska kaikki sinun kirjoittamat palstahourert löytyy somesta, nuuskin pulveria ja tilejä
Anonyymi kirjoitti:
No koska kaikki sinun kirjoittamat palstahourert löytyy somesta, nuuskin pulveria ja tilejä
Jahas, ja taas joku luulee tietävänsä kuka olen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On fanaattinen pösilö ja minä uskon itseeni ja pakkomielteeseeni t kaimaaninen
Skalkkers lähtee nyt laittaa asiontivaatteet niskaan niin pääset isolle kirkolle kirppikselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Skalkkers lähtee nyt laittaa asiontivaatteet niskaan niin pääset isolle kirkolle kirppikselle.
Mitä on asiontivaatteet ja miten ne eroaa esim oleskeluvaatteista? Taitaa olla olla🦄 kova meno taas päällä haaremihousut ja kukkatunika hulmuten, kaikki slurrit on taas sulle ja yrität vihjailla jotain tiedonmurusta/hippusta/hilusta
- Anonyymi
Hyvää päivää olen asioilla triplassa 👌☕️
Hyvää päivää. Minä olen täällä Keski-Suomen sydämessä. Katselen lumista maisemaa olohuoneen ikkunasta. ☕️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Hyvää päivää. Minä olen täällä Keski-Suomen sydämessä. Katselen lumista maisemaa olohuoneen ikkunasta. ☕️
Luetko tiilenpäitä?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Onneksi pääsen tästä betoniviidakosta pois vähäksi aikaa, mulla näkyy olohuoneesta naapuritalon seinä👩☕️
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi pääsen tästä betoniviidakosta pois vähäksi aikaa, mulla näkyy olohuoneesta naapuritalon seinä👩☕️
No se on todella terveellistä, päästä ulos tuulettumaan ja nauttia hyvässä seurassa.
Minä olen todella kiitollinen, että kämpästäni näkyy kahteen eri suuntaan ja saan katsella metsää toisella puolella ja urbaania näkymää toisella. Asun ylimmässä kerroksessa, joten näen kauas, kattojen yli. Ja täällä on rauhallista. 😊- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No se on todella terveellistä, päästä ulos tuulettumaan ja nauttia hyvässä seurassa.
Minä olen todella kiitollinen, että kämpästäni näkyy kahteen eri suuntaan ja saan katsella metsää toisella puolella ja urbaania näkymää toisella. Asun ylimmässä kerroksessa, joten näen kauas, kattojen yli. Ja täällä on rauhallista. 😊Lucky you👩☕️
Jam And Spoon - Right In The Night (Remix)
https://www.youtube.com/watch?v=n9bwr5x8UPA- Anonyymi
Valkoinen AlfSusi sanoo:
MURRRRRR! - Anonyymi
Huomenta ☕️👩 nyt siis torstai
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Huomentaa. Juu, taas on torjantai. Ja työilta odottaa... ☕️
Mulla on huomenna tyttöjen ilta 👩☕️
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on huomenna tyttöjen ilta 👩☕️
Voi kuinka kivaa! Ollapa itsellänikin joskus... ☕️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Voi kuinka kivaa! Ollapa itsellänikin joskus... ☕️
Tyttöjen ilta?🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyttöjen ilta?🤣
Voi apua, ethän sä voi olla nykyaikana noin tahditon. Hän saa kokea itsensä tytöksi jos haluaa.
Anonyymi kirjoitti:
Tyttöjen ilta?🤣
Kyllä, olemme nimittäneet tyttöjen illaksi näitä yhteisiä huvittelureissuja eräässä porukassa. En vaan ole onnistunut kertaakaan pääsemään mukaan...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kyllä, olemme nimittäneet tyttöjen illaksi näitä yhteisiä huvittelureissuja eräässä porukassa. En vaan ole onnistunut kertaakaan pääsemään mukaan...
Ei taida palstapedarilla ystäviä olla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi apua, ethän sä voi olla nykyaikana noin tahditon. Hän saa kokea itsensä tytöksi jos haluaa.
Joo,joo sorry.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Oletko liian miehekäs?
Anonyymi kirjoitti:
Oletko liian miehekäs?
Ei se siitä johdu, vaan olen ollut tähän saakka joka kerta töissä, kun olisi ollut meininkiä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei se siitä johdu, vaan olen ollut tähän saakka joka kerta töissä, kun olisi ollut meininkiä.
miten sattukin pomo määrää sellaset työvuorot sulle että olet yksin aina ollut töissä kun muut juhlii
Anonyymi kirjoitti:
miten sattukin pomo määrää sellaset työvuorot sulle että olet yksin aina ollut töissä kun muut juhlii
No siinäpä se kysymys onkin.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Olet se pomo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida palstapedarilla ystäviä olla
On liuta 40 - vuotiaita pikkupoikia, nam!
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
onko sama pomo joka siirsi sut pois samasta talosta netan taki?
Anonyymi kirjoitti:
onko sama pomo joka siirsi sut pois samasta talosta netan taki?
On täysin samat pomot minulla on edelleen.
mustasusi kirjoitti:
Ja kyllä ne minusta työntekijänä pitävät edelleen.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
ne ei halua sua nuorten naisten lähelle joten pitävät sut töissä
Anonyymi kirjoitti:
ne ei halua sua nuorten naisten lähelle joten pitävät sut töissä
Ja töissä on nuoria naisia. 😘
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
siinä syy miksi olet aina töissä kun muut juhlii
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mut siel saat kenkää jos kosket niihin.
Anonyymi kirjoitti:
Mut siel saat kenkää jos kosket niihin.
En ole koskaan koskenut kehenkään töissä, siis niihin tyttöihin.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En ole koskaan koskenut kehenkään töissä, siis niihin tyttöihin.
mutta ethän sä ole juhlinut niiden kanssa. en usko että tykkäävät jos humalassa meet käpälöimään tyttöjä
Anonyymi kirjoitti:
mutta ethän sä ole juhlinut niiden kanssa. en usko että tykkäävät jos humalassa meet käpälöimään tyttöjä
Osaan käyttäytyä vähän maistaneenakin. Missään kunnon humalassa en välitä edes olla.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Osaan käyttäytyä vähän maistaneenakin. Missään kunnon humalassa en välitä edes olla.
Sä nyt et Jani osaa käyttäytyä selvinpäinkään 😂!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
toi on totta
Anonyymi kirjoitti:
Ai niinkö? Kyllä minä olen ihan herrasmies. 🎩
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ai niinkö? Kyllä minä olen ihan herrasmies. 🎩
herrasmiehet ei kerro työpaikallaan ihastumisestaan alaikäiseen tyttöön
Anonyymi kirjoitti:
herrasmiehet ei kerro työpaikallaan ihastumisestaan alaikäiseen tyttöön
Ja se oli sitten niin kamalaa? Siis ihan oikeasti nyt taas...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kuinka yksinkertainen voikaan ihminen olla.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
sä et osaa myöntää virheitä. Sä varmaan sanoit netan poikakaverille että netta lähesty sua töissä
Anonyymi kirjoitti:
sä et osaa myöntää virheitä. Sä varmaan sanoit netan poikakaverille että netta lähesty sua töissä
Emme keskustelleet asiasta.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Emme keskustelleet asiasta.
Pyysi varmaan ettet enää puhu netasta täällä palstoilla
Anonyymi kirjoitti:
Pyysi varmaan ettet enää puhu netasta täällä palstoilla
No jotain sellaista...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No jotain sellaista...
Toivottavasti noudatat tätä pyyntöä. Vaikka et nimellä puhuis niin minä kyllä tunnista ja jos sielä puhut netasta tai kaivatustasi niin mä aion netalle facebookissa siitä kertoa. Et varmaan enää halua että oikeassa maailmassa saat kuulla siitä.
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti noudatat tätä pyyntöä. Vaikka et nimellä puhuis niin minä kyllä tunnista ja jos sielä puhut netasta tai kaivatustasi niin mä aion netalle facebookissa siitä kertoa. Et varmaan enää halua että oikeassa maailmassa saat kuulla siitä.
Ei kiinnosta yhtään mitä teet. Mikä vahtikoira kuvittelet olevasi?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
eli tykkäät että netan poikaystävä tulee juttelee sulle. En ole vahtikoira. Jos sä haluat puhua netalle niin kerron siitä kyllä netalle. Hän kertoo varmasti poikaystävälleen susta.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
no sua ei näköjään haittaa vaikka netan poikaystävä ja läheiset ei tykkää että puhut netasta täällä. Voin toki heti lattaa netalle faceen viestiä ettet lopeta hänestä kirjoittelua
Anonyymi kirjoitti:
no sua ei näköjään haittaa vaikka netan poikaystävä ja läheiset ei tykkää että puhut netasta täällä. Voin toki heti lattaa netalle faceen viestiä ettet lopeta hänestä kirjoittelua
Voisit itse lopettaa...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Voisit itse lopettaa...
jos sä jatkat niin jatkan minäkin.
Anonyymi kirjoitti:
jos sä jatkat niin jatkan minäkin.
Sinähän hänestä tulit taas puhumattakaan, vaikka en maininnut sanallakaan. Kiusata vain haluat.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sinähän hänestä tulit taas puhumattakaan, vaikka en maininnut sanallakaan. Kiusata vain haluat.
Mähän sanoin että toivottavasti noudatat netan poikaystävän pyyntöä mutta et pysty lupamaan päästää sun pakkomielteestä irti.
- Anonyymi
☕️👩 iltakaffet sitten onkin kiintiö täysi sen osalta.
- Anonyymi
arvaan että susikin juo nyt kahvia.
Anonyymi kirjoitti:
arvaan että susikin juo nyt kahvia.
Oikein. Minä myös juon nyt kahvia. 😄☕
- Anonyymi
mä en mene vessaan jos kukaan muu ei mene samaan aikaan.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kyllä varmaan kohta käyn vessassakin. 🚽
sanotko kun meet niin haluun olla samis sun kaa
Hei Susi 😃
- Anonyymi
eikö jani meinaa vastata
- Anonyymi
Se pyörty sinne vessaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se pyörty sinne vessaan.
niin varmasti teki
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Hän vastasi mulle kyllä😅
ja pyörtyi dsen takia vessanpönttöön. jani kuoli kun pöntön vettä hengitti
Anonyymi kirjoitti:
ja pyörtyi dsen takia vessanpönttöön. jani kuoli kun pöntön vettä hengitti
Kuka hengittää pöntön vettä?
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Kuka hengittää pöntön vettä?
jani kun se meni vessaan ja eikä palannut sieltä niin se hukku sinne
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä olen edelleen teidän riesananne täällä. 🐸
Anonyymi kirjoitti:
Vessanpönttöön hukkuminen kuulostaa siltä että se ei tapahdu vahingossa. Joka siinä onnistuu, on kyllä huipputalentti.
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Vessanpönttöön hukkuminen kuulostaa siltä että se ei tapahdu vahingossa. Joka siinä onnistuu, on kyllä huipputalentti.
mutta jani on itsetuhoinen niin ei sitä tiiä vaikka olis työntänyt päänsä pönttöö ja samalla vetänyt pöntön
Anonyymi kirjoitti:
mutta jani on itsetuhoinen niin ei sitä tiiä vaikka olis työntänyt päänsä pönttöö ja samalla vetänyt pöntön
Huoh.
mustasusi kirjoitti:
Hei, mitä sinun iltaan kuuluu tänään? 😊
Eipä tässä nyt mitään ihmeellistä, telkkarista katoin Salkkarit äskön ja kunhan hengailen😆
Mitä Susi puuhaa?Prinsessasi kirjoitti:
Eipä tässä nyt mitään ihmeellistä, telkkarista katoin Salkkarit äskön ja kunhan hengailen😆
Mitä Susi puuhaa?Susihukkanen vain töissä istuu nyt. 😊🐺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rats know how to swim and dive...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Susihukkanen vain töissä istuu nyt. 😊🐺
no niin täällä olosta sulle se palkka maksetaankin
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1064928Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631413259Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4192306Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2371422Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121251- 761217
- 731180
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311148Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1221059