Olen 35vuotias nainen.
Olen käynyt lääkärillä ja saanut ohjeeksi aloittaa makrogoli-valmisteen ummetuksen hoitoon. Makrogoli pehmentää ulosteen, mutta pukamiakin on ehtinyt tulla.
Nyt ongelma on pehmeä uloste, mikä ei kuitenkaan kaikki tule ulos peräsuolesta. Joudun kaivamaan sen ulos. Miten saisin kaiken kauan tulemaan ulos itsestään?
Vatsa/ulostamis vaivat
3
401
Vastaukset
- Anonyymi
Syo aamulla kauralesepuuroa, aamupäivällä pala porkkanaa ja omenaa, rahkaa, täysjyväleipää. Joka päivä iso salaatti, kaalisalaatti.
- Anonyymi
Itsellä myös ummetusta. Hoidan vaivaani niin, että otan lääkkeen ja lähden rivakalle
kävelylenkille jotta aineenvaihdunnan saa liikkeelle. Hyvin monesti tunnin lenkki
riittää niin pääsee tai on jo kiirekin vessaan. Tosin muutaman kerran on tullut jopa
housuunkin joten laitan Tenan inkohousut jalkaan jottei lenkkivaatteet sotkeennu. - Anonyymi
Pierukävely auttaa ummetukseen. Hernerokka tai kunnon liharuoka saa kaasua
muodostumaan ja sitten kun rivakka lenkki niin on ihme jos ei aineenvaihdunta saa
vauhtia. Itse saan jopa varoa ettei tule housuun kakat kun kävellessä paukuttelen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621198- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 51628
- 99613
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56564