bistro tango&matto

Anonyymi-ap

maistuvaa oli kiitos.ps hyvä palvelu.

55

1288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Finnish Malt pork schnitzel, malt butter with funnel chanterelle & parsnip pyree with lemon. very good !

      • Anonyymi

        the food was excellent


      • Anonyymi

        Ollaan Suomessa niin suomeksi, kiitos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan Suomessa niin suomeksi, kiitos

        OBVIOUSLY AN IDIOT


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        OBVIOUSLY AN IDIOT

        Tuo juurikin kertoo itsestäsi kaiken. Kirjoita vain suomeksi kun Suomessa ollaan. Päteä voi kyllä muuallakin, täällä sitä ei kaivata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        OBVIOUSLY AN IDIOT

        Mikäs annos se tällainen on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs annos se tällainen on?

        Onko "heinolalainen"
        Vähän niinkus porilainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs annos se tällainen on?

        Viitosmoottori annos ala PELIITAT!🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko "heinolalainen"
        Vähän niinkus porilainen

        Aikanaan oli hönöläinen listalta valittavissa


      • Anonyymi

        hyvä ruoka parempi mieli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan Suomessa niin suomeksi, kiitos

        jeps hyvä ruoka 😍😍


      • Anonyymi00076
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan Suomessa niin suomeksi, kiitos

        hyvä ruoka tosin aika erikoista🥰


      • Anonyymi00077
        Anonyymi kirjoitti:

        Viitosmoottori annos ala PELIITAT!🥰

        hyi hitto


    • Anonyymi

      Hyvä Peliitat.

      • Anonyymi

        yes peliitat is a good team


      • Anonyymi

        Peliitat!!


    • Anonyymi

      hyvä ruoka mukava palvelu .

      • Anonyymi

        hmm hieman erikoista mutta syötävissä ja mukavia ihmisiä


    • Anonyymi

      Bisto Tango & Matto, historiallisella paikalla, Kymijoen rannalla Heinolassa. Tarjoamme upean ympäristön maustamana skandinaavisia herkkuja ripauksella ranskalaista keittiötä.

      Juomassa ja ruoassa näkyy voimakkaasti sesonkien vaihtelut.

      • Anonyymi

        Ei jatkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei jatkoon.

        Peliitat todellakin jatkoon!👍💪💪


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei jatkoon.

        Todellakin jatkoon. Voisi olla yksi peliitta ravintoloista tämäkin


    • Anonyymi

      skandinaavisia herkkuja ripauksella ranskalaista keittiötä. hyvää ruokaa.

      • Anonyymi

        Peliitat.


    • Anonyymi

      Omakehu haisoo..

      • Anonyymi

        Pyäseekö siit rannalt suoraan pyytää lohen jonka saa omana pyytämänä sit keittiömestarin grillaamaan? Tuollaisen palvelun sai kiinassakin 90 luvulla, Hotellin ala-aulassa allas josta sai vonkaleen pyytää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyäseekö siit rannalt suoraan pyytää lohen jonka saa omana pyytämänä sit keittiömestarin grillaamaan? Tuollaisen palvelun sai kiinassakin 90 luvulla, Hotellin ala-aulassa allas josta sai vonkaleen pyytää!

        Ei valitettavasti näy listoilla. No mutta kannattaa matkustaa uudelleen Kiinaan herkun perässä


      • Anonyymi

        Käyheä tilanne!


      • Anonyymi

        Peliitat!!


      • Anonyymi

        Hyvä Peliitat!!


      • Anonyymi

        Peliitat!!


      • Anonyymi

        mutta maistuva ruoka.


    • Anonyymi

      käykää maistamassa !

      • Anonyymi

        On käyty kahdesti, ei Hyvää ruokaa.


    • Anonyymi

      makuasia minun mielestäni oli hyvää ruokaa ja hyvä palvelu . iso kiitos.

    • Anonyymi

      Tosi pettynyt oli meidän seurue ruokaan. Ei uudestaan kyllä mennä!

      • Anonyymi

        oli hyvää ruokaa kiitos !


      • Anonyymi

        Ylihintainen ja ahdas paikka. Alkuinnostuksen jälkeen ei huvita enää mennä. Heinolaan ei vaan saada hyvää ravintolaa, ei sitten millään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylihintainen ja ahdas paikka. Alkuinnostuksen jälkeen ei huvita enää mennä. Heinolaan ei vaan saada hyvää ravintolaa, ei sitten millään.

        hyvin oli meille tilaa, ruoka oli hyvää .


    • Anonyymi

      hyvä ruoka .mukava paikka.

    • Anonyymi

      Paahdettua Kanan Rintafilettä Piimässä Kypsytettynä, Sipuleilla Maustettua Perunaa & Omenasiiderikastiketta
      Roasted Chicken Fillet Braised In Buttermilk, Potatoes With Onions & Apple Cider Sauce
      15,00 € | 28,00 € olipa hyvää 1

      • Anonyymi

        hyvää ruokaa kiitos !


    • Anonyymi

      kiitokset kokille hyvää oli 🥰🥰🥰

    • Anonyymi

      Heinolassa ei ole yhtäkään hinta-laatusuhteeltaan hyvää ravintolaa.

      • Anonyymi

        hyvää oli ja hintakin sopiva kiitos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hyvää oli ja hintakin sopiva kiitos

        Ei kovin erikoista. Mieluummin Lahteen syömään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kovin erikoista. Mieluummin Lahteen syömään.

        erikoista mutta maistuvaa ,kiitos henkilökunnalle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kovin erikoista. Mieluummin Lahteen syömään.

        mitä söit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mitä söit

        piimä kanaa 😘😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        piimä kanaa 😘😘

        pisteet sille oli oikein maistuva annos ❤️❤️❤️


    • Anonyymi

      Ylihintaista. Pakko lähteä Lahteen.

    • Anonyymi

      turvallista matkaa vaan.

    • Anonyymi

      👍🏻👍🏻

    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      141
      1359
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      966
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      641
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      633
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      597
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      528
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      498
    Aihe