maistuvaa oli kiitos.ps hyvä palvelu.
bistro tango&matto
44
643
Vastaukset
- Anonyymi
Finnish Malt pork schnitzel, malt butter with funnel chanterelle & parsnip pyree with lemon. very good !
- Anonyymi
the food was excellent
- Anonyymi
Ollaan Suomessa niin suomeksi, kiitos
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollaan Suomessa niin suomeksi, kiitos
OBVIOUSLY AN IDIOT
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
OBVIOUSLY AN IDIOT
Tuo juurikin kertoo itsestäsi kaiken. Kirjoita vain suomeksi kun Suomessa ollaan. Päteä voi kyllä muuallakin, täällä sitä ei kaivata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo juurikin kertoo itsestäsi kaiken. Kirjoita vain suomeksi kun Suomessa ollaan. Päteä voi kyllä muuallakin, täällä sitä ei kaivata.
😄😄😄😄😄🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😄😄😄😄😄🤣🤣
Peliitat voittoon!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
OBVIOUSLY AN IDIOT
Mikäs annos se tällainen on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko "heinolalainen"
Vähän niinkus porilainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viitosmoottori annos ala PELIITAT!🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko "heinolalainen"
Vähän niinkus porilainenAikanaan oli hönöläinen listalta valittavissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😄😄😄😄😄🤣🤣
Juu se naurattaa, kun muut nauraa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😄😄😄😄😄🤣🤣
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Hyvä Peliitat.
- Anonyymi
yes peliitat is a good team
- Anonyymi
Peliitat!!
- Anonyymi
hyvä ruoka mukava palvelu .
- Anonyymi
Bisto Tango & Matto, historiallisella paikalla, Kymijoen rannalla Heinolassa. Tarjoamme upean ympäristön maustamana skandinaavisia herkkuja ripauksella ranskalaista keittiötä.
Juomassa ja ruoassa näkyy voimakkaasti sesonkien vaihtelut.- Anonyymi
Ei jatkoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei jatkoon.
Peliitat todellakin jatkoon!👍💪💪
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei jatkoon.
Todellakin jatkoon. Voisi olla yksi peliitta ravintoloista tämäkin
- Anonyymi
skandinaavisia herkkuja ripauksella ranskalaista keittiötä. hyvää ruokaa.
- Anonyymi
Peliitat.
- Anonyymi
Omakehu haisoo..
- Anonyymi
Pyäseekö siit rannalt suoraan pyytää lohen jonka saa omana pyytämänä sit keittiömestarin grillaamaan? Tuollaisen palvelun sai kiinassakin 90 luvulla, Hotellin ala-aulassa allas josta sai vonkaleen pyytää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyäseekö siit rannalt suoraan pyytää lohen jonka saa omana pyytämänä sit keittiömestarin grillaamaan? Tuollaisen palvelun sai kiinassakin 90 luvulla, Hotellin ala-aulassa allas josta sai vonkaleen pyytää!
Ei valitettavasti näy listoilla. No mutta kannattaa matkustaa uudelleen Kiinaan herkun perässä
- Anonyymi
😂😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂😂
Käyheä tilanne!
- Anonyymi
Peliitat!!
- Anonyymi
Hyvä Peliitat!!
- Anonyymi
Peliitat!!
- Anonyymi
käykää maistamassa !
- Anonyymi
On käyty kahdesti, ei Hyvää ruokaa.
- Anonyymi
makuasia minun mielestäni oli hyvää ruokaa ja hyvä palvelu . iso kiitos.
- Anonyymi
No mikä tuli vuosien jälkeen?😄😄
- Anonyymi
Tajuaminen
- Anonyymi
Joku on oppinut uuden sanan
- Anonyymi
Tosi pettynyt oli meidän seurue ruokaan. Ei uudestaan kyllä mennä!
- Anonyymi
oli hyvää ruokaa kiitos !
- Anonyymi
Ylihintainen ja ahdas paikka. Alkuinnostuksen jälkeen ei huvita enää mennä. Heinolaan ei vaan saada hyvää ravintolaa, ei sitten millään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylihintainen ja ahdas paikka. Alkuinnostuksen jälkeen ei huvita enää mennä. Heinolaan ei vaan saada hyvää ravintolaa, ei sitten millään.
hyvin oli meille tilaa, ruoka oli hyvää .
- Anonyymi
hyvä ruoka .mukava paikka.
- Anonyymi
Paahdettua Kanan Rintafilettä Piimässä Kypsytettynä, Sipuleilla Maustettua Perunaa & Omenasiiderikastiketta
Roasted Chicken Fillet Braised In Buttermilk, Potatoes With Onions & Apple Cider Sauce
15,00 € | 28,00 € olipa hyvää 1- Anonyymi
hyvää ruokaa kiitos !
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569