Mistä meille kaikille

Anonyymi-ap

nuorille naisille riittäisi vanha mies? Missä vanhat miehet liikkuvat?

78

607

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilmiselvä provo on ilmiselvä provo.

      • Anonyymi

        Älä ole muori hyvä kateellinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä ole muori hyvä kateellinen.

        Mä en ole vielä muori-iässä. Täytän kohtsillään 35.


      • Anonyymi
        Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        Mä en ole vielä muori-iässä. Täytän kohtsillään 35.

        Eli muori.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli muori.

        35 on oikeasti naisella hänen paras ikänsä.
        (eivätkä ne muutkaan iät ole paljon huonompia)


      • Anonyymi
        Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        Mä en ole vielä muori-iässä. Täytän kohtsillään 35.

        Ihan pian löytyy sinullekin joku sopiva 70-vuotias, tuolla kommenttikentän alalaidassa huutelee jo untuvikko-nimimerkkiä käyttävä herra.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan pian löytyy sinullekin joku sopiva 70-vuotias, tuolla kommenttikentän alalaidassa huutelee jo untuvikko-nimimerkkiä käyttävä herra.

        Lienen liian vanha hänelle, kun hän kerran "nuoria naisia" huhuilee. Vaikken ole vielä vanha tai edes keski-ikäinen, niin en kyllä enää nuorikaan.


      • Anonyymi
        Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        Lienen liian vanha hänelle, kun hän kerran "nuoria naisia" huhuilee. Vaikken ole vielä vanha tai edes keski-ikäinen, niin en kyllä enää nuorikaan.

        Älä huoli. Mä en ole ollut nuori edes teininä. 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä ole muori hyvä kateellinen.

        Kateellinen mistä? Siitä, että itselle jäävät ne nuoret miehet? Juu, en todellakaan ole kateellinen. 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kateellinen mistä? Siitä, että itselle jäävät ne nuoret miehet? Juu, en todellakaan ole kateellinen. 😀

        Toihan kuulostaa oikeastaan aika hyvältä. Sitten kun musta aika jättää, niin se nyt mukaani koppaamani nuori mies on sopivassa iässä seuraaville vanhaa miestä etsiville nuorille naisille. Kaikki voittavat. 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toihan kuulostaa oikeastaan aika hyvältä. Sitten kun musta aika jättää, niin se nyt mukaani koppaamani nuori mies on sopivassa iässä seuraaville vanhaa miestä etsiville nuorille naisille. Kaikki voittavat. 👍

        😃😃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli muori.

        Voi hyvänen aika 35v on vielä vaippapöksy.


      • Anonyymi
        Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        Mä en ole vielä muori-iässä. Täytän kohtsillään 35.

        Tuostakin olen joskus sanonu että nainen joka pystyy valehtelemaan ikänsä pystyy valehtelemaan ihan mistä tahansa ja si taas ihminen joka pystyy valehtelemaan lapselleen lapsilleen pystyy valehtelemaan kenelle tahansa


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        35 on oikeasti naisella hänen paras ikänsä.
        (eivätkä ne muutkaan iät ole paljon huonompia)

        Seitsemäntoista on kuulemma se ikä jolloin nainen on kauneimmillaan mä tiedän miksi ja mitä tällä tarkoitetaan tänkin on ihmiset halunnu liittää ulkonäköön liittyväksi mu ei pidä kaikkien naisten kohdalla ulkonäköön liitettynä eikä todellakaan siihen liitettynä mitä sillä on alkujaan tarkoitettu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä huoli. Mä en ole ollut nuori edes teininä. 😀

        Jaa kyl mää ainakin olen vie eräänlainen kakara vaikka jo yli neljänkymmenen olenkin henkisesti ainakin ja jestas on elämä pal kivempaa näi kun itseensä vittuuntuneena eläkeläisenä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kateellinen mistä? Siitä, että itselle jäävät ne nuoret miehet? Juu, en todellakaan ole kateellinen. 😀

        Ne ettii monasti sitä seuraavaa äitiä tai opettajaa seksissä mu onnea sul kumpi rooli se si ikinä onkin kummasta tykkäät sen tiedän et yllättävän monella vähänkään luonnetta omavaalla naisella menee hemmo jo siin jos joutuu opettamaan sen klitoriksen sijainnin et se on monasti se missä si nous seinä pystyyn siksi sitä kutsutaan kakkospesäksi kun saa laittaa käden naisen housujen sisään ossaako kuinka moni pojista arvata kuinka pal on haastetta sokkona tiukkojen farkkujen alta löytää sormillaan se klitoris


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi hyvänen aika 35v on vielä vaippapöksy.

        Olen joskus tavannu fiksumpia viis vuotiaitakin kun mitä jotkut keski-ikäset on et ikä on suhteellista lähinnä kertoo sen kuinka vanha vähintään pitäs ol mu eikö ihminen ole just niin vanha kui miltä itsestä tuntuu eli mistä ikä kertoo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seitsemäntoista on kuulemma se ikä jolloin nainen on kauneimmillaan mä tiedän miksi ja mitä tällä tarkoitetaan tänkin on ihmiset halunnu liittää ulkonäköön liittyväksi mu ei pidä kaikkien naisten kohdalla ulkonäköön liitettynä eikä todellakaan siihen liitettynä mitä sillä on alkujaan tarkoitettu

        Ei pidä paikkansa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä paikkansa

        Korjaus oli unohtunu tuo sana paikkansa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seitsemäntoista on kuulemma se ikä jolloin nainen on kauneimmillaan mä tiedän miksi ja mitä tällä tarkoitetaan tänkin on ihmiset halunnu liittää ulkonäköön liittyväksi mu ei pidä kaikkien naisten kohdalla ulkonäköön liitettynä eikä todellakaan siihen liitettynä mitä sillä on alkujaan tarkoitettu

        Pitää varmasti paikkansa monen naisen kohdalla. Itsestäni täytyy todeta, että en todellakaan ollut kauneimmillani 17-vuotiaana. Kaukana siitä 🤣.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa kyl mää ainakin olen vie eräänlainen kakara vaikka jo yli neljänkymmenen olenkin henkisesti ainakin ja jestas on elämä pal kivempaa näi kun itseensä vittuuntuneena eläkeläisenä

        Kakara ja nuori ei oikeastaan liity mitenkään toisiinsa. Mä tuskin tulen koskaan kasvamaan aikuiseksia tai ainakin olen jo yli siitä iästä, kun moni koki, että on niin pirun tärkeää olla "aikuinen". En ajatellut olla koskaan erityisen aikuinen, mutta nuori mä en ole koskaan ollut siinä mielessä kuin "nuori nainen" yleensä tarkottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne ettii monasti sitä seuraavaa äitiä tai opettajaa seksissä mu onnea sul kumpi rooli se si ikinä onkin kummasta tykkäät sen tiedän et yllättävän monella vähänkään luonnetta omavaalla naisella menee hemmo jo siin jos joutuu opettamaan sen klitoriksen sijainnin et se on monasti se missä si nous seinä pystyyn siksi sitä kutsutaan kakkospesäksi kun saa laittaa käden naisen housujen sisään ossaako kuinka moni pojista arvata kuinka pal on haastetta sokkona tiukkojen farkkujen alta löytää sormillaan se klitoris

        Tuokin varmasti pitää paikkansa monen kanssa. Itselläni tosin on se kokemus, että vanhemmat miehet ovat täyttä skeidaa petipuuhissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuostakin olen joskus sanonu että nainen joka pystyy valehtelemaan ikänsä pystyy valehtelemaan ihan mistä tahansa ja si taas ihminen joka pystyy valehtelemaan lapselleen lapsilleen pystyy valehtelemaan kenelle tahansa

        Voi ollakin, mutta mä en ole missään ikääni valehdellut. En ole edes koskaan suuttunut, jos joku on sitä multa kysynyt - vaikka niin vaan pokkana väitetään että naisilta ei koskaan saa kysyä ikää. Päinvastoin mulla on sellainen kokemus, että joku juttusille tullut saksalainen mies loukkaantui siitä että kysyin hänen ikäänsä, eli kyllä ne miehetkin voivat potea ikäkriisiä tai jopa loukkaantua verisesti siitä että heidän ikäänsä tiedustellaan.


    • Anonyymi

      Olen vasta 70-keväinen untuvikko. Löytyykö kiinnostuneita nuoria naisia?

      • Anonyymi

        Kohta on vino jono!


      • Anonyymi

        Untuvikot taitaa olla söpöjä.

        Hjallis, vaikka on jo iso kukko, näyttää yhä siltä, kuin olisi vastakuoriutunut kananmunasta.
        Hölmistynyt ilme ja harvassa harottava peite vetoaa naisiin.


      • Anonyymi

        Ui, ihana pieni untuvikko!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Untuvikot taitaa olla söpöjä.

        Hjallis, vaikka on jo iso kukko, näyttää yhä siltä, kuin olisi vastakuoriutunut kananmunasta.
        Hölmistynyt ilme ja harvassa harottava peite vetoaa naisiin.

        Nyt kun noin häntä kuvailit, niin onkin oikeastaan aika söpö herra. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Untuvikot taitaa olla söpöjä.

        Hjallis, vaikka on jo iso kukko, näyttää yhä siltä, kuin olisi vastakuoriutunut kananmunasta.
        Hölmistynyt ilme ja harvassa harottava peite vetoaa naisiin.

        Söpöä! :)


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Nyt kun noin häntä kuvailit, niin onkin oikeastaan aika söpö herra. 😊

        Jotain pupumaista myös. Söpösti juputtaa pienestä suustaan :)

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jotain pupumaista myös. Söpösti juputtaa pienestä suustaan :)

        -keinovaginamies-

        Puput onkin kovin söpöjä, että ilmankos😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotain pupumaista myös. Söpösti juputtaa pienestä suustaan :)

        -keinovaginamies-

        Awww! Söpöä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Awww! Söpöä!

        No sitähän minäkin, että kyllä terveellä naisella kuola valuu suupielestä, kun tuollaisen miehen bongaa.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitähän minäkin, että kyllä terveellä naisella kuola valuu suupielestä, kun tuollaisen miehen bongaa.

        -keinovaginamies-

        Siis täh? Terve nainen on joku metsästäjä haulikko kädessä jahtaamassa verenhimoisena pupuja vai? PUPUPAISTIA!!! 😋😋😋


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Nyt kun noin häntä kuvailit, niin onkin oikeastaan aika söpö herra. 😊

        Kai tuota sarkasmiakin on kaiken näkköist


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis täh? Terve nainen on joku metsästäjä haulikko kädessä jahtaamassa verenhimoisena pupuja vai? PUPUPAISTIA!!! 😋😋😋

        Kaipa ne hjalliksesta yrittää hyötyä joko sitä rahaa tai mainetta si kun joku kertoo mitä ammattitaitoa maine tuo tullessaan saati osaamista


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kai tuota sarkasmiakin on kaiken näkköist

        Ei kyllä mä ihan tosissani sen sanoin. Siinä miehessä on vaan jotain sellaista tosi söpöä.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      yodissn kun VCsmsto on LWfws...ö niin joku urh4ilu wsu Co4ve66 bögöb jyub ikuwu aqva4yys4qjewtyi kyydissä

    • Anonyymi

      Ei siinä mee ku pari vuotta ni hjallikselle saa pukee vaatteet päälle ku se lähtee ulos ja korjaa kuset keittiön nurkasta. Mieti veilä jos aiot lapsiakin tehdä. Ei ole kiva olla oman isoisän kanssa liikkeelle kun ikäisesi saa kuitenkin nuorta adonista.
      Sinulla ei taida naama siihen riittää.
      Itse en toivoisi lapselleni sellasita puolisoa, saisin hävetä

      • Anonyymi

        Siis sitä viinalla kyllästettyä sikaa vai eikö se ny siinä kohti ole sama kumpaa sitä hoitaa


    • Anonyymi

      Ei vanhoja miehiä ole olemassakaan. He kuolevat jo nuorina markkina-arvonsa huippuvuosina kun puukottavat toisensa kuoliaiksi ja loput alkavat Viinamiehiksi.

    • Anonyymi

      Luulisi nuorella ihmisellä olevan suht hyvänäkö. Tuollahan noita vanhempia miehiä pyörii kaikkialla. Riippuu tietysti myös siitä kuinka vanhaa etsit. Miesten elin-iänodotehan on 79 vuotta, nyt syntyneillä ja vanhemmilla vähemmän., että jos etsit sellaista seitsenkymppistä niin heitä on selkeästi vähemmän tarjolla, kun osa on jo kuollut pois.

    • Anonyymi

      H

      Nihuu
      Ta
      Eskausjothaa
      Enal
      Mikeila
      Apassrika

    • Anonyymi

      Japanilaisissa puutarhoissa.

      • Anonyymi

        Aijaa? Suomessa se on kyllä autotalli.


    • Anonyymi

      Vanhat miehet olivat edustettuina linnanjuhlissa. Presidentti, Hjallis ja Teuvo nuorikkojensa kanssa. Ota äkkiä, uusi trendi, loppuvat vielä kesken.

    • Anonyymi

      83 on uusi 33. :D

    • 😂 kyselyn perimmäinen tarkoitus on hiukan hämärän peitossa, mutta täältä löytyis yksi kpl dinoja, jo valmiiksi ikäloppu rähjä toinen jalka haudassa 😁. Massi on kyllä laihanpuoleinen....mutta kyllä halvimmalla mahdollisella tehty maahanpano perinnönjakoon jotain jättänee...

      • Anonyymi

        Onko järki missä kunnossa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko järki missä kunnossa?

        Sehän on ihan sivuseikka, kunhan kroppa vain happanee nopsasti 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko järki missä kunnossa?

        Mikä ihmeellinen miesten ”huutokauppa” täällä on menossa? Kysynnän ja tarjonnan lakejako tässä testataan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ihmeellinen miesten ”huutokauppa” täällä on menossa? Kysynnän ja tarjonnan lakejako tässä testataan?

        Noh, mitäs siinä ihmettelet, tarjouksia tekemään hopi hopi...tavara on jo valmiiksi päiväysvanhaa, pidä kiirettä 🙂


      • Anonyymi
        E-Lukka kirjoitti:

        Noh, mitäs siinä ihmettelet, tarjouksia tekemään hopi hopi...tavara on jo valmiiksi päiväysvanhaa, pidä kiirettä 🙂

        😄😄


      • Anonyymi

        Piti yrittää parhaansa kun toinen jalka ollu haudassa jo syntymästä ast kun keuhkot vittuillu lähes koko ikäni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko järki missä kunnossa?

        Ei o pelannu koskaan kun joutunu ruumillista työtä tekeen viisas mies jos oisin daigul diigul diigul daigul tarvitsis ei raataa on se vaan niin kaunista tuo itse ironia mä osaan itsekin mollata itseäni paremmin kun yksikään teistä vai onko se teidän A game vielä tuloillaan koittakaas ny pistää parastanne josko vaikka oppisitte pitään huolen omista asioistanne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ihmeellinen miesten ”huutokauppa” täällä on menossa? Kysynnän ja tarjonnan lakejako tässä testataan?

        Kysynnän ja tarjonnan laki määrää hinnan jos kysyntää on enemmän kun mitä on tarjontaa on silloin kalliimpaa miksi autot maksaa niin perkeleesti kun tehtaiden pihat oli jossai kohti täynnä uusia autoja miksi talot ja osakehuoneistot maksaa niin perkeleesti kun niitä on nytkin tyhjillään myymättä jopa uusiakin näitä kysymyksiäkin voisi laatia vitun pitkän listan


    • Anonyymi

      Nuorille nuoria,koska vanhojen nuoruus
      on mennyt.

      • Anonyymi

        Nuoret sekoilevat keskenään. Vanhempi puolisko tasoittaa.


    • Nuori nainen saa varmasti vanhemman miehen halutessaan.

      • Anonyymi

        Jos halua vain ylipäänsä vanhemman miehen, niin varmasti. Sen sijaan ketä tahansa vanhempaa miestä ei kukaan saa.


      • Anonyymi

        Isäsuhdeongelmaisia on kyllä PALJON.


      • Anonyymi

        Ei välttämättä vanhemmista miehistä kilpailee kaikki naiset eli parhaimmat naiset vie vanhemmat miehet ja moni vanhempi ja vanhamies on varattu ja ottajia on naiset tappelee heistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos halua vain ylipäänsä vanhemman miehen, niin varmasti. Sen sijaan ketä tahansa vanhempaa miestä ei kukaan saa.

        ”Ketä tahansa vanhempi mies” voi suostua kyllä nuorelle naiselle ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Ketä tahansa vanhempi mies” voi suostua kyllä nuorelle naiselle ;)

        Ei ole hyväksi nuoren naisen haaskata
        nuoruuttaan,jonkun vanhan miehen kanssa,vaikka hänellä olisikin rahaa.
        On vain yksi elämä ja se kannattaa elää
        niin hyvin kuin pystyy.


      • Anonyymi

        Helpostikin taitanee olla useimpien meitin vanhempien miesten märkä päiväuni mu si taas näi vanhempana miehenä kai pitäs vähintäänkin jotain osata jos ei muutoin sillai taloudellista turvaa pysty takaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isäsuhdeongelmaisia on kyllä PALJON.

        Eipä ne kaikilla johdu noista isäsuhde ongelmistakaan mu toki on varmaan melko paljon niitäkin tyttöjä kellä on huono isä tytär suhde


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Ketä tahansa vanhempi mies” voi suostua kyllä nuorelle naiselle ;)

        Voi ja voi, voihan kaikkea aina kuvitella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Ketä tahansa vanhempi mies” voi suostua kyllä nuorelle naiselle ;)

        50 vuoden jälkeen saa nuorta etsimättäkin,


    • Anonyymi

      Kyllä todellakin Tosimiehen löydät " Lennosta "

    • Anonyymi

      Mitä te heistä ajattelitte hyötyä riippuu siittä jos seksinsuhteen ni siinä joudutten olemaan todella tarkkana on nii pal niittä vanhempia miehiä joilla on syystä tai toisesta tottumuksena se kerran pari vuoteen si on ne jotka ei pysty siihi ollenkaan enään syystä tai toisesta si on se ryhmä jolla on jonkin asteisia itsetunto ongelmia tähän pystys kirjottaa vaikka kuinka pitkän listan ja suurin osa syistä ei lopulta liity ikään mitenkään eikä sukulaissuhteetkaan liityy siihen miehen staminaan mitenkään stamina useimmiten tarkoittanee sitä kestävyyttä ja oli se jonkin näköin bändinkin kai jossai kohti

    • Anonyymi

      Kautta häntäni!

    • Anonyymi

      painoin nappulaa vää4in, y4i6in sanoa että jännä tuo VBr4nus-tytyöjrn plaqnrrtys näkyy, loidyss kitkkkssns jodkud... ja joku niin qalfr4bss5wnf-yähyijuyyu kswuksns ri när kuin möddönä drllswidis ysi joysin Coma-yähyijätjrdyrlmää

      Venukse4n näkrr kyllä hybinkin jodxkud

    • Anonyymi

      Eduskuntatalon kahvilassa istuvat

    • Anonyymi

      Lol. Tykkään kyllä vanhemmista, mut joku maltillinen ikäero riittää. Tyyliin +3 vuotta olis aika hyvä vielä.
      N30+

    • Anonyymi

      Ihana Naiseni... Olet kaikkeni... Annat niin paljon voimaa jota todella tarvitsen. Ota kädestäni kiinni ja ja näytetään todella niille, että olemme pari jota ei ulkopuoliset ohjaile...Rakkaani olet todella minulle sopiva M >E...

    • Anonyymi

      Harmaat pantteri hiipivät huomaamattomasti, kunnes.....

    • Anonyymi

      ehkä nuodet etsii vanhanpaa kun ovat lähteneet omasta kodistaan tuttua turvallista seuraa,,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      179
      4079
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2626
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2224
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2185
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      53
      1896
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      107
      1361
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1051
    Aihe