Anteeksi mies

Anonyymi-ap

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin juosta karkuun. Muutun mykäksi vaikka normaalisti puhun paljon. Toivottavasti et ajattele etten pitäisi sinusta tai ignooraan tahalleen.

Mitenhän tästä pääsisi yli? Voisiko joku lukita meidät pariksi tunniksi vaikka johonkin, niin on pakko jutella. Muita ehdotuksia?

65

14015

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samaan hissiin, sitten luetaan kauhutarinoita kunnes hissin vaijeri katkeaa. 💥💫🤕

• Anonyymi

Ei olis kiva. Ap on jumittunut joskus ja paniikki iski.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumituin myös joskus hissiin uuden, miespuolisen duunikaverin kanssa. Meinasin mennä paniikkiin, mutten mennyt. Seura oli hyvää ja rauhoitti minut. Mutta pois pääsy kesti, kun vasta aamulla myöhemmin oli huoltoporukkaa tulossa. Mutta ei siinä lopulta niin kauhean kauaa mennyt kuitenkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä on pahoja epävarmuus ominaisuuksia, joita ei aina ymmärretä oikein, ennemminkin väärin jos on miehestä kyse, joka on naisesta saanut ensivaikutelman, et tunne voisi olla sama?

Miehestä tulee entistä uteliaampi toista kohtaan, haluaa varmistua toisesta ja sokeampi todellisuutta kohtaan, pahimmassa tapauksessa menee kiinnostuksen kohteella yli ymmärryksen ja syyttää pian miestä vainoamisesta, vaikka todellinen uhka puuttuu?

Toisen uhriutuminen tilanteessa onkin sitten se mahdollinen ikävä yllätys uteliaalle ja kaiken selvittäminen voi olla sitten haastava jokaiselle epävarmuudesta kärsivälle ihmiselle. Keneen voi lopulta luottaa? Kenelle uskaltaa uskoutua? Jollei ole heikkouttaan julki tuonut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä on pahoja epävarmuus ominaisuuksia, joita ei aina ymmärretä oikein, ennemminkin väärin jos on miehestä kyse, joka on naisesta saanut ensivaikutelman, et tunne voisi olla sama?

Miehestä tulee entistä uteliaampi toista kohtaan, haluaa varmistua toisesta ja sokeampi todellisuutta kohtaan, pahimmassa tapauksessa menee kiinnostuksen kohteella yli ymmärryksen ja syyttää pian miestä vainoamisesta, vaikka todellinen uhka puuttuu?

Toisen uhriutuminen tilanteessa onkin sitten se mahdollinen ikävä yllätys uteliaalle ja kaiken selvittäminen voi olla sitten haastava jokaiselle epävarmuudesta kärsivälle ihmiselle. Keneen voi lopulta luottaa? Kenelle uskaltaa uskoutua? Jollei ole heikkouttaan julki tuonut?

Tällainen voi olla todellisuutta ihmiselle, joka kokee riittämättömyyttä muiden seurassa. Epävarma ihminen, joka haluaa uskoa hyvään, mutta kokee pettymyksiä, kun halutaan mieluummin väärin ymmärtää asioita, puhumalla kaikki selviäisi, mutku ei ole uskoa ja luottamusta siihen, että hyvin kävisi, silloin on mieluummin etäinen ja odottaa enempi toiselta aloitteita.

• Anonyymi

Entäs jos etsitte molemmat rakastajat? Meillä toimii hyvin mun kohdalla😍 Kun käyn siis salaa nussimua.fi sivuston naisilla tyhjentämässä säkit.

• Anonyymi

Ei tarvitse pyytää anteeksi. Sinä olit jo tosi rohkea, kun tulit luokseni juttelemaan. Se lämmitti mieltäni. Minun on hankala siellä jutella. Haluaisin, että jutellaan jossain muualla rauhassa kahdestaan. Toivottavasti tykkäät, sillä minä tykkään sinusta ihan liikaa.

• Anonyymi

No ap ei ikävä kyllä uskaltanut ainakaan tänään tulla. Hyvä kun katsoa uskalsin.

• Anonyymi

Minä kävin juttelemassa hänelle tänään. En tiedä siitä rohkeasta, minulla oli asiaa. Onhan se jutteleminen siellä vaikeaa, liikaa silmiä ja korvia, olisi kiva jutella kahdestaan. Tykkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä kävin juttelemassa hänelle tänään. En tiedä siitä rohkeasta, minulla oli asiaa. Onhan se jutteleminen siellä vaikeaa, liikaa silmiä ja korvia, olisi kiva jutella kahdestaan. Tykkään.

Oli se rohkeaa ja reipasta toimintaa. Minä aina jäädyn ihan totaalisesti, kun pitäisi olla siinä hetkessä rohkea ja itsevarma. Toivottavasti saadaan vielä sovittua se tapaaminen kahdestaan muualla. 🤗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli se rohkeaa ja reipasta toimintaa. Minä aina jäädyn ihan totaalisesti, kun pitäisi olla siinä hetkessä rohkea ja itsevarma. Toivottavasti saadaan vielä sovittua se tapaaminen kahdestaan muualla. 🤗

Minä olenkin varsinainen naispuolinen Risto Reipas. 🤭 Jäätyminen on minullekin tullut tutuksi, ei sille oikein voi mitään. Toivottavasti sit, jos tavattaisiin kahdestaan, ei jäädyttäisi. ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olenkin varsinainen naispuolinen Risto Reipas. 🤭 Jäätyminen on minullekin tullut tutuksi, ei sille oikein voi mitään. Toivottavasti sit, jos tavattaisiin kahdestaan, ei jäädyttäisi. ❤️

Siinä käy tälleen. 🫠🫠❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä käy tälleen. 🫠🫠❤️

Ehkä. Voi se sulanakin olla vaikea jutella. Hyvää yötä, muru.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä. Voi se sulanakin olla vaikea jutella. Hyvää yötä, muru.

Hyvää yötä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ap ei ikävä kyllä uskaltanut ainakaan tänään tulla. Hyvä kun katsoa uskalsin.

Et kyllä tee asiaa yhtään helpommaksi, päin vastoin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jalat spagettia kun näkee sen hymyn.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jalat spagettia kun näkee sen hymyn.

Onko se hyvä vai huono? Pitäisikö olla hymyilemättä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko se hyvä vai huono? Pitäisikö olla hymyilemättä?

Ehdottomasti hyvä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehdottomasti hyvä.

Ajattelin vain, että jos tasapaino menee spagettijalkojen kanssa. Hänellä on myös ihana hymy. Kai tää viestittely toimii näinkin, jos olet hän. Parempi kuin savumerkit tai pulloposti.

• Anonyymi

Et ignooraa

• Anonyymi

Eikö voi ottaa mallia jostain Lemmen viemää -sarjasta. Siinähän ne kaksi ihmistä jotka halutaan yhteen kutsutaan samaan vuoristomökkiin. Tuijottavat toisiaan tiukasti. ”Nyt minä ainakin lähden”, toinen sanoo. ”Kuka on lukinnut mökin oven ulkopuolelta”. Takassa palaa tuli. Pöydällä on kukkia ja suuri suklaarasia. ”Minä ainakin otan suklaata, on nälkä, otatko sinäkin..?”.

• Anonyymi

Eli ensin kauheet kulissit pystyyn.... hmmm... Mitenhän saisi houkuteltua sen miehen kaksin johonkin mökkiin, varsinkin kun olen mykkänä 😅

No vitsit sikseen... Tämä on ihan hirveää. Olen oikeasti puhuva ihminen. Mikä hitto vaivaa? Sitten vielä vähän epäilen, että mies on jotenki suutahtanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli ensin kauheet kulissit pystyyn.... hmmm... Mitenhän saisi houkuteltua sen miehen kaksin johonkin mökkiin, varsinkin kun olen mykkänä 😅

No vitsit sikseen... Tämä on ihan hirveää. Olen oikeasti puhuva ihminen. Mikä hitto vaivaa? Sitten vielä vähän epäilen, että mies on jotenki suutahtanut.

Tarkoitin vaan tuollaista lievää ohjausta jos eivät itse tajua toimia oikeeseen suuntaan. Toinen ehdotus. Jos olet oikeasti puhelias, ole sitten ”puhelias” toisella tavalla. Esim. hirveesti eleitä ja viittomakieltä sekaisin, osoitat kurkkuusi jne. Voit saada miehen nauramaan ja vapautumaan. Yleensä tekemällä asiat toisin, ehkä yllättävästikin, voi saada myös erilaisia reaktioita aikaan ja turha pelätä naurun alaisuutta kun sellaista tulee todennäköisesti jossain vaiheessa elämässä kuitenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tuossa mökki-ajatuksessa oli ideana. Että muut kuin he kaksi järjestävät sen mökkiyllätyksen. Sitten nämä kaksi saapuvat mökkiin toisistaan tietämättä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitin vaan tuollaista lievää ohjausta jos eivät itse tajua toimia oikeeseen suuntaan. Toinen ehdotus. Jos olet oikeasti puhelias, ole sitten ”puhelias” toisella tavalla. Esim. hirveesti eleitä ja viittomakieltä sekaisin, osoitat kurkkuusi jne. Voit saada miehen nauramaan ja vapautumaan. Yleensä tekemällä asiat toisin, ehkä yllättävästikin, voi saada myös erilaisia reaktioita aikaan ja turha pelätä naurun alaisuutta kun sellaista tulee todennäköisesti jossain vaiheessa elämässä kuitenkin.

No ap sanoo nyt sulle: tykkään sun tyylistä. Tulisin varmaan toimeen sun kanssa. Olitpa sitten nainen tai mes, niin tunnut olevan järkevä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ap sanoo nyt sulle: tykkään sun tyylistä. Tulisin varmaan toimeen sun kanssa. Olitpa sitten nainen tai mes, niin tunnut olevan järkevä.

Valitettavasti olen mies, niin olen ehkä maalaisjärkevä cityläinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valitettavasti olen mies, niin olen ehkä maalaisjärkevä cityläinen.

Jatka kuule samaa rataa!

Ap

• Anonyymi

Ymmärrän hyvin. Minä oon samanlainen, vaikka oon kanssasi muutaman sanan saanut vaihtaa. Vaikeeta myös katsoa silmiin läheltä, kun oon tämmönen höntti.

• Anonyymi

Ei tarvitse miettiä, ei varmaankaan pidä sinua hönttinä. Tärkeintä on luonteva, aito vuorovaikutus.

• Anonyymi

Kyllä se käy kivaa nähää

• Anonyymi

Monikaan ei osaa olla normaali ihastuksen seurassa.
      Itse en pysty kohtaamaan ihastustani koska hänellä olikin jo miesystävä.

• Anonyymi

Menittekö jotenkin pidemmälle asioissa? Vai oletko ihaillut kaukaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menittekö jotenkin pidemmälle asioissa? Vai oletko ihaillut kaukaa?

Tiedät jos olet ollut tilanteessa osallisena!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei kai siinä jos lakanoilla ollaan oltu ni voi olla normaalisti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin tiedän kyllä itse.

• Anonyymi

Tule jutteleen ja pysy normaalina jooko

• Anonyymi

Tissit esiin ja aisasta kiinni siitä se lähtee

• Anonyymi

Nice story bro!

• Anonyymi

Sitähän se rakkaus on. Jännitettä kahden ihmisen välillä.

• Anonyymi

Ei se mitään. Aikani alkaakin olemaan lopussa täällä pallon päällä.

ikäloppumies.

• Anonyymi

Mul on ikävä sua..😪💔🤤🤧😥🤮😭

• Anonyymi

On sinulla joitakin keinoja. Itse olen tukossa. Päiväkin jo hämärtyy. Olen heteromies. Kasvatettu sellaiseksi. Kirjoita jotain vastaukseksi.

• Anonyymi

Voisitko opetella kohtaamaan? Voit olla oma itsesi.

• Anonyymi

Se tässä onkin outoa, kun pystyn muut kohtaamaan. Mikä sen aiheuttaa, että yksi ihminen saa näin lukkoon? Mien sitä voisi opetella?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se tässä onkin outoa, kun pystyn muut kohtaamaan. Mikä sen aiheuttaa, että yksi ihminen saa näin lukkoon? Mien sitä voisi opetella?

Jos jostain löytyis mahdollisimman saman näköinen ihminen, jonka kanssa voi opetella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos jostain löytyis mahdollisimman saman näköinen ihminen, jonka kanssa voi opetella.

Eli laitanko johonkin ilmoituksen: "etsitään harjoittelukappaleeksi hyväkuntoista raamikasta miestä. Väritykseltä saisit olka vaaleahko. Sopimus voimassa toistaiseksi" ??? Käviskö toi?

Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli laitanko johonkin ilmoituksen: "etsitään harjoittelukappaleeksi hyväkuntoista raamikasta miestä. Väritykseltä saisit olka vaaleahko. Sopimus voimassa toistaiseksi" ??? Käviskö toi?

Ap

Ai niin, noin pitkälle en ajatellut. Takuulla tulisi sellainen mies joka yrittää iskeä sinut. Pitäis löytää semmoinen ”kaappaus avaruusalukseen” -tyyppinen, jolla ei ole oma lehmä ojassa. Ei tuo ollutkaan hyvä idea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai niin, noin pitkälle en ajatellut. Takuulla tulisi sellainen mies joka yrittää iskeä sinut. Pitäis löytää semmoinen ”kaappaus avaruusalukseen” -tyyppinen, jolla ei ole oma lehmä ojassa. Ei tuo ollutkaan hyvä idea.

Niin ja onhan siinä vielä sekin riski, että rakastuisikin harjoituskappaleeseen.

Tästähän saisi jonkun novellin "kaappaus avaruusalukseen". 😅 Saisi sen Tukholma syndrooman vielä.
        Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja onhan siinä vielä sekin riski, että rakastuisikin harjoituskappaleeseen.

Tästähän saisi jonkun novellin "kaappaus avaruusalukseen". 😅 Saisi sen Tukholma syndrooman vielä.
        Ap

Kyllä se olisikin kaunista jos päätyisivät vielä kirkkohäihin ja pappi toteaisi kirkossa puheessaan: ”He tapasivat alun alkaen miesten palvelukodissa ja miehen oli tarkoitus toimia vain harjoituskappaleena, mutta niinhän siinä kävi, että morsian ja sulhanen eivät enää saa katsettaan irti toisistaan, vaan seuraavat toisiaan katseellaan jatkuvasti, yötä päivää. Rakkaus leimuaa ja roihuaa voimallisesti. Alussa naisen oli vaikea katsoa miestä silmiin, mutta nyt mies selvästi pehmenee kuin pupu konsanaan naisen kauniista katseesta. Kuinka kävi sitten tälle sankarimiehelle, jonka piti lopulta kerätä kuin makean hedelmän, tämän kauniin morsiamen. Hänelle ei käynyt yhtä hyvin. Siellä kotonaan tämä mies katsoo rusehtivilla silmillään kohti hämärtyvää tulevaisuutta, pimenevään metsään, jossa puiden latvat taipuvat taivasta vasten tuulen voimasta.”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se olisikin kaunista jos päätyisivät vielä kirkkohäihin ja pappi toteaisi kirkossa puheessaan: ”He tapasivat alun alkaen miesten palvelukodissa ja miehen oli tarkoitus toimia vain harjoituskappaleena, mutta niinhän siinä kävi, että morsian ja sulhanen eivät enää saa katsettaan irti toisistaan, vaan seuraavat toisiaan katseellaan jatkuvasti, yötä päivää. Rakkaus leimuaa ja roihuaa voimallisesti. Alussa naisen oli vaikea katsoa miestä silmiin, mutta nyt mies selvästi pehmenee kuin pupu konsanaan naisen kauniista katseesta. Kuinka kävi sitten tälle sankarimiehelle, jonka piti lopulta kerätä kuin makean hedelmän, tämän kauniin morsiamen. Hänelle ei käynyt yhtä hyvin. Siellä kotonaan tämä mies katsoo rusehtivilla silmillään kohti hämärtyvää tulevaisuutta, pimenevään metsään, jossa puiden latvat taipuvat taivasta vasten tuulen voimasta.”

No höh... Liian surullinen loppu toiselle miehelle. Jos hänen tarinaan kehittäisi jonkun pienen yllätyksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No höh... Liian surullinen loppu toiselle miehelle. Jos hänen tarinaan kehittäisi jonkun pienen yllätyksen.

Olen samaa mieltä. Oli kyllä vuosisadan surkein tarina toiselle. Positiivinen yllätys voisi olla kaunista.

• Anonyymi

Tiedän, että oikeasti olet puhelias.

• Anonyymi

Missä ollaan puhuttu kenties vaikka vähän.

• Anonyymi

Öitä

Hohohohohoo

• Anonyymi

Olisin halunnut saman kohtalon. Joku lukitsee jonnekin minut hänen kanssaan.

• Anonyymi

Mennään kahestaan lounaalle

• Anonyymi

Sign Up
      No Business On The Dancefloor
      Keira (FIN)
      Lyrics
      About
      Tracklist
      Comments
      1

5

See upcoming pop shows
      Get tickets for your favorite artists
      No Business On The Dancefloor Lyrics
      [Intro]
      Hey, just move your body like, like, you're somebody
      Shake it or you got no, business on the dance floor

[Verse 1]
      The crowd is goin' you've only started
      Don't shy away like it's not your party
      You better be bossy we ain't got all night, all night, all night

[Pre-Chorus]
      Baby, you just gotta try a little harder
      Pop it like champagne bottles, yeah (La-la-la-la)
      Swing it like Harry Potter, sweating that salty water
      Lookin' all supermodel, yeah

LOE Shimmy 'For Me' Official Lyrics And Meaning | Genius Verified

[Chorus]
      Shake it or you got no business on the dance floor
      Eh, just work your body, yeah, bring out your Cardi
      Show them that they got no business on the dance floor
      (Business on the dance floor)

[Verse 2]
      Hey, money maker, stop with the teasing
      Some bad behaviour, oh, lemme see it
      Outplay the players, roll with the feeling, feeling, feeling

[Chorus]
      Eh, just work your body, yeah, bring out your Cardi
      (Business on the dance floor)

[Pre-Chorus]
      Baby, you just gotta try a little harder
      Pop it like champagne bottles, yeah (La-la-la-la)
      Swing it like Harry Potter, sweating that salty water
      Lookin' all supermodel, yeah

[Chorus]
      Eh, just work your body (Just work it), yeah, bring out your Cardi
      (Yeah) Show them that they got no business on the dance floor
      (Just work it, ooh)

• Anonyymi

Kokeile löytää hänet sisimmässäsi. <3

• Anonyymi

Sisimmässäni löysin jo hänet elämäni valo ja kirkkaus kohta viimeiset 50 v. joten kuten mutta kumminkin yes.

• Anonyymi

Menkää saunaan, siellähän normaalisti kaikki ventovieraatkin alkavat juttelemaan

• Anonyymi

Ollaan oltu saunassa yhdessä harmi kun ei oltu vain kahdestaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ollaan oltu saunassa yhdessä harmi kun ei oltu vain kahdestaan

Et ole ap

• Anonyymi

Tule juttelemaan, sano vaikka että mua jännittää ihan kauheesti ja olisitko innostunut käymään kahvilla vaikka. Jos olen susta kiinnostunut huomaat sen kyllä ;)

• Anonyymi

Harmi kun ei ole enää kahden reijän hyysiköitä. kuin ennen.

• Anonyymi

Ei se mitään, muutun itsekin epänormaaliksi jos joudun keskustelemaan. Tarvitsen terapiaa heti kun joku tervehtii. Jutteleminen ei onnistu, vaikka se olisi onnistuessaan hienoa. Asialle ei mahda mitään, se on alunperin eräs autismin vuorovaikutusmuoto, äärimmäinen ujous jo lapsena. Kaikki myöhemmät vastoinkäymiseni, naimattomuus, työttömyys ja köyhyyteni johtuvat juuri siitä. Nämä muut kirjoittavat yksinäiset kohtalotoverit eivät tilannetta helpota. Muistaisivat harrastaa liikuntaa, sillä se tuo sen hyvän mitä vielä voi mikään tuoda. On parempi, jos edes suksi luistaa.

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haloo hallitus ! Millä eväillä rakennetaan oikeasti kaikille hyvinvointia ?

Maailman onnellisimmalla kansalla ei ole toivoa näköpiirissä. Moni suomalainen tuntee toivottomuutta. Tuoreen Sukupolvi
      Salo
      39
      5951
    2. Hyvää huomenta miehelle

Tähän ihan lähelle. Turhaa se on kai tänne kirjoittaa. Et sinä taida täällä kauheasti aikaasi kuluttaa, tai sitten et va
      Ikävä
      27
      3193
    3. Erika Vikman on kuin syöttöporsas

Mitä sen naamallekin on tapahtunut? Ihan kuin Tuksu Tukiainen pahimmillaan. Ja kiloja on karttunut mutta silti pukeutuu
      Maailman menoa
      187
      2018
    4. Miika Elamo kuoli

En tiedä kuka on mutta oli kuollut pariisi
      Maailman menoa
      52
      1838
    5. harrasterallit on syytä lopettaa

Lähes joka vuosi joku pääsee hengestään näissä harraste ja SM-sarjan ralleissa. Olen sivusta saanut seurata kuinka toin
      Ralliautoilu
      22
      1095
    6. Nainen, sinulla on uusi titteli

Oletkohan hoksannut vielä mikä se on🤣✝️
      Ikävä
      59
      1051
    7. Tällä palstalla liikkuu eräs vanhempi hullu

nainen, ei kannata jutella sen kanssa!!!!! Pilaa koko elämän
      Ikävä
      60
      998
    8. Katsotaan eteenpäin!

Menneitä on turha tonkia, maito kaatui ja sitä ei takaisin saa! Lainapäätökset on tehty demokraattisesti yhdessä parhaan
      Ähtäri
      32
      976
    9. Mitäs mieltä ootte UMK kipaleista?

Eerikan biisi on tehty persuille kai!
      Ikävä
      133
      911
    10. Sinuna tarkastaisin

Sen naispuolisen "ystävän" tarkoitusperät ja motiivit
      Ikävä
      40