En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin juosta karkuun. Muutun mykäksi vaikka normaalisti puhun paljon. Toivottavasti et ajattele etten pitäisi sinusta tai ignooraan tahalleen.
Mitenhän tästä pääsisi yli? Voisiko joku lukita meidät pariksi tunniksi vaikka johonkin, niin on pakko jutella. Muita ehdotuksia?
Anteeksi mies
25
2171
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Samaan hissiin, sitten luetaan kauhutarinoita kunnes hissin vaijeri katkeaa. 💥💫🤕
- AnonyymiUUSI
Ei olis kiva. Ap on jumittunut joskus ja paniikki iski.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jumituin myös joskus hissiin uuden, miespuolisen duunikaverin kanssa. Meinasin mennä paniikkiin, mutten mennyt. Seura oli hyvää ja rauhoitti minut. Mutta pois pääsy kesti, kun vasta aamulla myöhemmin oli huoltoporukkaa tulossa. Mutta ei siinä lopulta niin kauhean kauaa mennyt kuitenkaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nämä on pahoja epävarmuus ominaisuuksia, joita ei aina ymmärretä oikein, ennemminkin väärin jos on miehestä kyse, joka on naisesta saanut ensivaikutelman, et tunne voisi olla sama?
Miehestä tulee entistä uteliaampi toista kohtaan, haluaa varmistua toisesta ja sokeampi todellisuutta kohtaan, pahimmassa tapauksessa menee kiinnostuksen kohteella yli ymmärryksen ja syyttää pian miestä vainoamisesta, vaikka todellinen uhka puuttuu?
Toisen uhriutuminen tilanteessa onkin sitten se mahdollinen ikävä yllätys uteliaalle ja kaiken selvittäminen voi olla sitten haastava jokaiselle epävarmuudesta kärsivälle ihmiselle. Keneen voi lopulta luottaa? Kenelle uskaltaa uskoutua? Jollei ole heikkouttaan julki tuonut? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nämä on pahoja epävarmuus ominaisuuksia, joita ei aina ymmärretä oikein, ennemminkin väärin jos on miehestä kyse, joka on naisesta saanut ensivaikutelman, et tunne voisi olla sama?
Miehestä tulee entistä uteliaampi toista kohtaan, haluaa varmistua toisesta ja sokeampi todellisuutta kohtaan, pahimmassa tapauksessa menee kiinnostuksen kohteella yli ymmärryksen ja syyttää pian miestä vainoamisesta, vaikka todellinen uhka puuttuu?
Toisen uhriutuminen tilanteessa onkin sitten se mahdollinen ikävä yllätys uteliaalle ja kaiken selvittäminen voi olla sitten haastava jokaiselle epävarmuudesta kärsivälle ihmiselle. Keneen voi lopulta luottaa? Kenelle uskaltaa uskoutua? Jollei ole heikkouttaan julki tuonut?Tällainen voi olla todellisuutta ihmiselle, joka kokee riittämättömyyttä muiden seurassa. Epävarma ihminen, joka haluaa uskoa hyvään, mutta kokee pettymyksiä, kun halutaan mieluummin väärin ymmärtää asioita, puhumalla kaikki selviäisi, mutku ei ole uskoa ja luottamusta siihen, että hyvin kävisi, silloin on mieluummin etäinen ja odottaa enempi toiselta aloitteita.
- AnonyymiUUSI
Ei tarvitse pyytää anteeksi. Sinä olit jo tosi rohkea, kun tulit luokseni juttelemaan. Se lämmitti mieltäni. Minun on hankala siellä jutella. Haluaisin, että jutellaan jossain muualla rauhassa kahdestaan. Toivottavasti tykkäät, sillä minä tykkään sinusta ihan liikaa.
- AnonyymiUUSI
No ap ei ikävä kyllä uskaltanut ainakaan tänään tulla. Hyvä kun katsoa uskalsin.
- AnonyymiUUSI
Minä kävin juttelemassa hänelle tänään. En tiedä siitä rohkeasta, minulla oli asiaa. Onhan se jutteleminen siellä vaikeaa, liikaa silmiä ja korvia, olisi kiva jutella kahdestaan. Tykkään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä kävin juttelemassa hänelle tänään. En tiedä siitä rohkeasta, minulla oli asiaa. Onhan se jutteleminen siellä vaikeaa, liikaa silmiä ja korvia, olisi kiva jutella kahdestaan. Tykkään.
Oli se rohkeaa ja reipasta toimintaa. Minä aina jäädyn ihan totaalisesti, kun pitäisi olla siinä hetkessä rohkea ja itsevarma. Toivottavasti saadaan vielä sovittua se tapaaminen kahdestaan muualla. 🤗
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oli se rohkeaa ja reipasta toimintaa. Minä aina jäädyn ihan totaalisesti, kun pitäisi olla siinä hetkessä rohkea ja itsevarma. Toivottavasti saadaan vielä sovittua se tapaaminen kahdestaan muualla. 🤗
Minä olenkin varsinainen naispuolinen Risto Reipas. 🤭 Jäätyminen on minullekin tullut tutuksi, ei sille oikein voi mitään. Toivottavasti sit, jos tavattaisiin kahdestaan, ei jäädyttäisi. ❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä olenkin varsinainen naispuolinen Risto Reipas. 🤭 Jäätyminen on minullekin tullut tutuksi, ei sille oikein voi mitään. Toivottavasti sit, jos tavattaisiin kahdestaan, ei jäädyttäisi. ❤️
Siinä käy tälleen. 🫠🫠❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siinä käy tälleen. 🫠🫠❤️
Ehkä. Voi se sulanakin olla vaikea jutella. Hyvää yötä, muru.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä. Voi se sulanakin olla vaikea jutella. Hyvää yötä, muru.
Hyvää yötä!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No ap ei ikävä kyllä uskaltanut ainakaan tänään tulla. Hyvä kun katsoa uskalsin.
Et kyllä tee asiaa yhtään helpommaksi, päin vastoin!
- AnonyymiUUSI
Et ignooraa
- AnonyymiUUSI
Eikö voi ottaa mallia jostain Lemmen viemää -sarjasta. Siinähän ne kaksi ihmistä jotka halutaan yhteen kutsutaan samaan vuoristomökkiin. Tuijottavat toisiaan tiukasti. ”Nyt minä ainakin lähden”, toinen sanoo. ”Kuka on lukinnut mökin oven ulkopuolelta”. Takassa palaa tuli. Pöydällä on kukkia ja suuri suklaarasia. ”Minä ainakin otan suklaata, on nälkä, otatko sinäkin..?”.
- AnonyymiUUSI
Eli ensin kauheet kulissit pystyyn.... hmmm... Mitenhän saisi houkuteltua sen miehen kaksin johonkin mökkiin, varsinkin kun olen mykkänä 😅
No vitsit sikseen... Tämä on ihan hirveää. Olen oikeasti puhuva ihminen. Mikä hitto vaivaa? Sitten vielä vähän epäilen, että mies on jotenki suutahtanut. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli ensin kauheet kulissit pystyyn.... hmmm... Mitenhän saisi houkuteltua sen miehen kaksin johonkin mökkiin, varsinkin kun olen mykkänä 😅
No vitsit sikseen... Tämä on ihan hirveää. Olen oikeasti puhuva ihminen. Mikä hitto vaivaa? Sitten vielä vähän epäilen, että mies on jotenki suutahtanut.Tarkoitin vaan tuollaista lievää ohjausta jos eivät itse tajua toimia oikeeseen suuntaan. Toinen ehdotus. Jos olet oikeasti puhelias, ole sitten ”puhelias” toisella tavalla. Esim. hirveesti eleitä ja viittomakieltä sekaisin, osoitat kurkkuusi jne. Voit saada miehen nauramaan ja vapautumaan. Yleensä tekemällä asiat toisin, ehkä yllättävästikin, voi saada myös erilaisia reaktioita aikaan ja turha pelätä naurun alaisuutta kun sellaista tulee todennäköisesti jossain vaiheessa elämässä kuitenkin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No vitsit sikseen... Tämä on ihan hirveää. Olen oikeasti puhuva ihminen. Mikä hitto vaivaa? Sitten vielä vähän epäilen, että mies on jotenki suutahtanut.Ja tuossa mökki-ajatuksessa oli ideana. Että muut kuin he kaksi järjestävät sen mökkiyllätyksen. Sitten nämä kaksi saapuvat mökkiin toisistaan tietämättä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin vaan tuollaista lievää ohjausta jos eivät itse tajua toimia oikeeseen suuntaan. Toinen ehdotus. Jos olet oikeasti puhelias, ole sitten ”puhelias” toisella tavalla. Esim. hirveesti eleitä ja viittomakieltä sekaisin, osoitat kurkkuusi jne. Voit saada miehen nauramaan ja vapautumaan. Yleensä tekemällä asiat toisin, ehkä yllättävästikin, voi saada myös erilaisia reaktioita aikaan ja turha pelätä naurun alaisuutta kun sellaista tulee todennäköisesti jossain vaiheessa elämässä kuitenkin.
No ap sanoo nyt sulle: tykkään sun tyylistä. Tulisin varmaan toimeen sun kanssa. Olitpa sitten nainen tai mes, niin tunnut olevan järkevä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No ap sanoo nyt sulle: tykkään sun tyylistä. Tulisin varmaan toimeen sun kanssa. Olitpa sitten nainen tai mes, niin tunnut olevan järkevä.
Valitettavasti olen mies, niin olen ehkä maalaisjärkevä cityläinen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti olen mies, niin olen ehkä maalaisjärkevä cityläinen.
Jatka kuule samaa rataa!
Ap
- AnonyymiUUSI
Ymmärrän hyvin. Minä oon samanlainen, vaikka oon kanssasi muutaman sanan saanut vaihtaa. Vaikeeta myös katsoa silmiin läheltä, kun oon tämmönen höntti.
- AnonyymiUUSI
Ei tarvitse miettiä, ei varmaankaan pidä sinua hönttinä. Tärkeintä on luonteva, aito vuorovaikutus.
- AnonyymiUUSI
Kyllä se käy kivaa nähää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1193086
- 1162401
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin252141Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee231996Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41975Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2411964Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen1001616Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1051404- 711222
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1351116