Nyt olis tarjolla naiselle kaloripitoista jälkiruokaa

Anonyymi-ap

No niin, nyt tehtiin sitten litran kermaan ja 4dl kookoskermaa suklaakiisseliä.
Maistusko naiselle kermainen suklaakiisseli, on takuulla kaloreita!
Päälle vielä kermavaahtoa.

23

183

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Kuva tai ei ole totta"

      • Anonyymi

        Sanoo ”budding-love”.


      • Anonyymi

        Ei siinä mitään kuvia tarvita, unohtu, että lisäsin vielä 400g fazer sinistä maitosuklaata.
        On niin hyvää, että sukat pyörii jaloissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sanoo ”budding-love”.

        Noh, kyllä tuollaisetkin sörsselit kelpaavat, mutta varsinaisesti olen keskittynyt täytekakkuihin ja leivoksiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei siinä mitään kuvia tarvita, unohtu, että lisäsin vielä 400g fazer sinistä maitosuklaata.
        On niin hyvää, että sukat pyörii jaloissa.

        On huijausta jos ei ole kuvaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siinä mitään kuvia tarvita, unohtu, että lisäsin vielä 400g fazer sinistä maitosuklaata.
        On niin hyvää, että sukat pyörii jaloissa.

        Juksaat meitä.


      • Voisitko joskus ottaa kuvaa itse tekemistäsi kakuista?🤗 jostain luin, että haluat sen olevan täydellinen.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Voisitko joskus ottaa kuvaa itse tekemistäsi kakuista?🤗 jostain luin, että haluat sen olevan täydellinen.

        Aivan liian harvoin tulee nykyään leivottua (leivon vain Helsingissä, sillä siellä minulla on kaikki tarvittava).
        Leivon lähinnä vain silloin kun joku tulee kylään ja sitäkin on nykyään harvoin (erään koulukaverini kanssa pelaamme toisinaan kehnosti shakkia ja silloin leivon yleensä mustikkapiirakan).

        Tässä kuitenkin ensimmäinen porkkanakakun testiyksilö, jonka leivoin todella kauan sitten.

        https://aijaa.com/MPeFjV


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Voisitko joskus ottaa kuvaa itse tekemistäsi kakuista?🤗 jostain luin, että haluat sen olevan täydellinen.

        Löysin vielä muinaisemman suklaakakun (tuo on jo melko lopullinen resepti).

        https://aijaa.com/E69xit


      • buddy-love kirjoitti:

        Löysin vielä muinaisemman suklaakakun (tuo on jo melko lopullinen resepti).

        https://aijaa.com/E69xit

        Ai niin, noissa suklaakakuissani minulla on vielä säätämättä pintasuklaan oikea seos, sillä nykyisin se on vielä suoraan jääkaaapista otettuna turhan kovaa ja paloja on siksi hankaala leikata siististi. Säätämistä on hankaloittanut se, että suklaassa vaikuttaa olevan vaihtelua ja tarvittava manteliöljyn määrä ei siksi ole aina sama (tosin manteliöljyä minulla ei nykyään ole ja pitää etsiä seos jollekin muulle öljylle).


      • buddy-love kirjoitti:

        Aivan liian harvoin tulee nykyään leivottua (leivon vain Helsingissä, sillä siellä minulla on kaikki tarvittava).
        Leivon lähinnä vain silloin kun joku tulee kylään ja sitäkin on nykyään harvoin (erään koulukaverini kanssa pelaamme toisinaan kehnosti shakkia ja silloin leivon yleensä mustikkapiirakan).

        Tässä kuitenkin ensimmäinen porkkanakakun testiyksilö, jonka leivoin todella kauan sitten.

        https://aijaa.com/MPeFjV

        Siis vaude mikä kakku? Tosi upee!!!

        Mustikkapiirakasta tykkään myös, niin ja shakkia on tullut pelattua viimeksi lapsena. Voisi tehdä ihan hyvää näille ”aikuisille” aivoille (shakkimainen aivojumppa) 😊 onko teillä siis niin, että häviäjä leipoo😉


      • buddy-love kirjoitti:

        Löysin vielä muinaisemman suklaakakun (tuo on jo melko lopullinen resepti).

        https://aijaa.com/E69xit

        En itse harrasta kakkujen tekoa.. ei jotenkin omat aivot jaksa keskittyä ohjeiden lukuun.. siksi siis ostan lähinnä kakkuni kaupasta😁

        Olen kyllä hakenut nuoruudessani leipuri kouluun.. enemmän kiinnostaa tuo ulkoinen koristelu, kuin itse se työ noin muuten.

        Susta löytyy vaikka mitä lahjakkuuksia😮👍🏼


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Siis vaude mikä kakku? Tosi upee!!!

        Mustikkapiirakasta tykkään myös, niin ja shakkia on tullut pelattua viimeksi lapsena. Voisi tehdä ihan hyvää näille ”aikuisille” aivoille (shakkimainen aivojumppa) 😊 onko teillä siis niin, että häviäjä leipoo😉

        Shakissa on parempi, että minä häviän, sillä kaveriani rasittaa jos hän ei pärjää.
        Pelaamme molemmat tavattoman kehnosti, sillä shakki ei varsinaisesti ole lajini.
        Othello on ja juuri siitä syystä emme voi pelata sitä, sillä kaverini häviää aina.


      • buddy-love
        Haaveilija39 kirjoitti:

        En itse harrasta kakkujen tekoa.. ei jotenkin omat aivot jaksa keskittyä ohjeiden lukuun.. siksi siis ostan lähinnä kakkuni kaupasta😁

        Olen kyllä hakenut nuoruudessani leipuri kouluun.. enemmän kiinnostaa tuo ulkoinen koristelu, kuin itse se työ noin muuten.

        Susta löytyy vaikka mitä lahjakkuuksia😮👍🏼

        Lahjakkuuksista viis. Jos jotain pitää tehdä, niin sitten vain tekee ja se onnistuu kun miettii mitä tekee ja miksi.


      • buddy-love kirjoitti:

        Shakissa on parempi, että minä häviän, sillä kaveriani rasittaa jos hän ei pärjää.
        Pelaamme molemmat tavattoman kehnosti, sillä shakki ei varsinaisesti ole lajini.
        Othello on ja juuri siitä syystä emme voi pelata sitä, sillä kaverini häviää aina.

        En muista pelanneeni. Etkö voisi olla siinä vähän huonompi, niin kaverille tulisi parempi mieli, edes joskus😁


      • buddy-love kirjoitti:

        Lahjakkuuksista viis. Jos jotain pitää tehdä, niin sitten vain tekee ja se onnistuu kun miettii mitä tekee ja miksi.

        No totta tuokin. Itselläni ei sitten vaan riitä kärsivällisyys.. tai oikeastaan olen vähän ajatellut että se on siitä syystä, kun mielisti olisin pullahiiri🤭


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        En muista pelanneeni. Etkö voisi olla siinä vähän huonompi, niin kaverille tulisi parempi mieli, edes joskus😁

        Othellossa en jaksa olla tarpeeksi huono. Siinä voi jopa ärsyttää vastapuolta pelaamalla muka kehnosti ja antaa sille toisella kaikki parhaat ruudut ja silti voittaa ylivoimaisesti. Nettipeleissä olen tehnyt sitä tuntemattomien vastustajien kanssa usein ja sen pelin jälkeisen raivon tuntee, vaikka siinä pelisysteemissä voi vastapuolelle lähettäää vain ennaltamäräättyjä kohteliaita viestejä.
        En silti ole tuossa huippupelaaja ja niitä kehnompia on vain niin paljon.
        (ne huippupelaajat sanovat kyllä, että pelitaktiikkani on epätavallinen ja ilmeisesti siksi pärjään joskus myös niitä parhaita vastaan (tosin pelaan netissä nykyään vain harvoin)).


      • buddy-love kirjoitti:

        Othellossa en jaksa olla tarpeeksi huono. Siinä voi jopa ärsyttää vastapuolta pelaamalla muka kehnosti ja antaa sille toisella kaikki parhaat ruudut ja silti voittaa ylivoimaisesti. Nettipeleissä olen tehnyt sitä tuntemattomien vastustajien kanssa usein ja sen pelin jälkeisen raivon tuntee, vaikka siinä pelisysteemissä voi vastapuolelle lähettäää vain ennaltamäräättyjä kohteliaita viestejä.
        En silti ole tuossa huippupelaaja ja niitä kehnompia on vain niin paljon.
        (ne huippupelaajat sanovat kyllä, että pelitaktiikkani on epätavallinen ja ilmeisesti siksi pärjään joskus myös niitä parhaita vastaan (tosin pelaan netissä nykyään vain harvoin)).

        Niin varmasti on jos annat mukamas toisen voittaa.. sit kumminkin päihität, kun toinen luulee, että nyt tulee helppo voitto🥳


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Niin varmasti on jos annat mukamas toisen voittaa.. sit kumminkin päihität, kun toinen luulee, että nyt tulee helppo voitto🥳

        :)
        Kiero taktiikkani on juuri tuo.


      • buddy-love kirjoitti:

        :)
        Kiero taktiikkani on juuri tuo.

        Ei paha. Oikeastaan mainio😁


    • Kuulostaa kyllä täyteläiseltä ja täyttävältä. Minä en oikein tuosta kookoskermasta tykkää. Muuten varmaan herkkua😊

    • Mielestäni otsikko on harhaanjohtava😝

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      179
      4079
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2626
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2224
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2185
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      53
      1896
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      107
      1361
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1051
    Aihe