Metsästys videot, miten helvetin lailla kukaan ei puutu näihin räikeisiin rikoksiin jossa ajellaan autolla saaliin. Perässä ja sitten ammutaan autosta otetulla aseella joka on kuvsusvalmiina penkillä ladattuna? Näitä videoita on todella paljon jiutuupissa
Laiton metsästys
8
290
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä te metsästyksen vastustajat edes metsästys videoita katsotte, kun ette harrastusta siedä muutenkaan. Toisekseen kumma että te vastustajat näette metsästysrikoksia kaikkialla, mutta itse en sellaista ole videoissakaan nähnyt.
Ette te metsästystä saa piilotettua, vaikka kuinka trollaat tätä palstaa 24/7.
Päinvastoin paljastat teidän vastustajien idiotismin joka päivä aina uudelleen.- Anonyymi
autola ajellaa ei viititä yhtää askeltas ottaa, ei ihme että perse leviää ja kaljamahaki kasvaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
autola ajellaa ei viititä yhtää askeltas ottaa, ei ihme että perse leviää ja kaljamahaki kasvaa
Ja siinä metsästystä vastustavan viherideologistin onneton "keskustelun" räpellys ja puolustautuminen avaamaansa trolliin.🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja siinä metsästystä vastustavan viherideologistin onneton "keskustelun" räpellys ja puolustautuminen avaamaansa trolliin.🤣
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Joskus kauan sitten oli youtubessa videoita joissa ammuttiin häkkiin pyydystettyä sikaa metrin päästä kalloon. Kyllä ne oli aikoja ne.
Nykyään ei uskalleta näyttää muuta kuin rottia joita ammutaan navetassa ilmakiväärillä.- Anonyymi
Minun aikana siat tapettiin suoraan syöttöaltaalle.
Kirves kamaralla otsaan haltuunotettu pisteetiin saman tien ja veret otettiin talteen .
Samoin tehtiin myös sonneille.Hevosille tehtiin sitten jotain muuta. Kaikki otettiin talteen.
Eivä taida näyttää ilmakivääri jolla olisi rauhoitamatonkin eläin ammuttu.
Mitä mieltä on "Äidinkieltä" opettaja trolli asiasta.? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun aikana siat tapettiin suoraan syöttöaltaalle.
Kirves kamaralla otsaan haltuunotettu pisteetiin saman tien ja veret otettiin talteen .
Samoin tehtiin myös sonneille.Hevosille tehtiin sitten jotain muuta. Kaikki otettiin talteen.
Eivä taida näyttää ilmakivääri jolla olisi rauhoitamatonkin eläin ammuttu.
Mitä mieltä on "Äidinkieltä" opettaja trolli asiasta.?Mene sinnen äidinkielen tunnille, että mongerruksestasi saisi edes osasta selvää.
- Anonyymi
Aloittaja voit kirjoitella tuonne teidänlaisten aivan omalle metsästyksen vastustajat palstalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305617
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus112601- 1862199
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631693Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan721486Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike321394Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141354En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.721263- 941175
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2191157