Burmilla..?

KissaHullu

Eli onko tuota Burmillaa suomessa..?

9

2742

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mamma40

mutta ei mitenkään kovin paljon, ei edes jokaisessa näyttelyssä taida burmilloja olla nähtävillä.

• Polpetta

on niitä koska mulla on sellainen. on maailman ihanin ja ihmisystävällisin kissa. ja kaunis. orimattilassa on kissala. rurokin taloudenhoitaja sinikka laine kasvattaa. suosittelen.

• KissaHullu

Kiitos.. On kehuttu hyväluonteiseksi :) Niistä olen todella kiinnostunut..

• ....

Minkähän näköisiä nämä BurMillat oikein ovat? Lienevätköhän ihan kaikki niin valtavan ihania?

• Antero..
        .... kirjoitti:

Minkähän näköisiä nämä BurMillat oikein ovat? Lienevätköhän ihan kaikki niin valtavan ihania?

Kissan näkösiä ovat burmillat. Katso:

>http://www.turok.fi/bml.html

linkistä rotuesittely

• ....
        Antero.. kirjoitti:

Kissan näkösiä ovat burmillat. Katso:

>http://www.turok.fi/bml.html

linkistä rotuesittely

Siis kun tossa mainoksessa luvattiin, että ovat puheliasta porukkaa? Ei kai ne ole kokoajan lörpöttelemässä?.

• Antero..
        .... kirjoitti:

Siis kun tossa mainoksessa luvattiin, että ovat puheliasta porukkaa? Ei kai ne ole kokoajan lörpöttelemässä?.

Kissakohtaisia eroja tietenkin on tässä juttelussakin, mutta näin mutu tuntumalta sanoisin kissan olevan hieman siamilaista hiljaisempi eikä juttele aivan yhtä kovalla äänellä.

• silvercat
        Antero.. kirjoitti:

Kissakohtaisia eroja tietenkin on tässä juttelussakin, mutta näin mutu tuntumalta sanoisin kissan olevan hieman siamilaista hiljaisempi eikä juttele aivan yhtä kovalla äänellä.

Burmillat ovat äärettömän ihmisrakkaita ja uteliaita, myös vieraita kohtaan. Itselläni on kaksi burmillaa ja perusluonne on kummallakin sama. Eivät kokoajan juttele, mutta jos mainitset kissan nimen ja puhut sille takuulla vastaa sinulle. Tyttö keveämpänä on tosi hyvä kiipeämään ja avaa ovet joissa on alaspainuvat kahvat ja kolli melkein puolta raskaampana ei kiipeile niinkään paljon, saati avaa ovia. Tulevat mielellään syliin istumaan kun istuu tai makaa sohvalla. Tervehtiivät innokkaasti kun tulee kotiin kuin olisi viikon ollut poissa! Ovat täysin sisäkissoja. Mökillä ollessa eivät viihdy ulkona vaan haluavat takaisin sisälle ja katselevat mielellään luontoa ikkunan läpi. Terve rotu joka ei aina rotukissoista puheenollen ole itsestään selvyys!

• Anonyymi00014

Mulla on sellanen ihan sika kiva on päällä:)

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      149
      2013
    2. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      305
      1707
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      93
      1557
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1190
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      76
      1172
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1140
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      22
      1027
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      997
    9. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      946
    10. Minkä näköinen

On kaipaamasi henkilö🤔
      Ikävä
      45
      927
    Aihe