Eli onko tuota Burmillaa suomessa..?
Burmilla..?
8
2433
Vastaukset
- mamma40
mutta ei mitenkään kovin paljon, ei edes jokaisessa näyttelyssä taida burmilloja olla nähtävillä.
- Polpetta
on niitä koska mulla on sellainen. on maailman ihanin ja ihmisystävällisin kissa. ja kaunis. orimattilassa on kissala. rurokin taloudenhoitaja sinikka laine kasvattaa. suosittelen.
- KissaHullu
Kiitos.. On kehuttu hyväluonteiseksi :) Niistä olen todella kiinnostunut..
- ....
Minkähän näköisiä nämä BurMillat oikein ovat? Lienevätköhän ihan kaikki niin valtavan ihania?
- Antero..
.... kirjoitti:
Minkähän näköisiä nämä BurMillat oikein ovat? Lienevätköhän ihan kaikki niin valtavan ihania?
Kissan näkösiä ovat burmillat. Katso:
>http://www.turok.fi/bml.html
linkistä rotuesittely - ....
Antero.. kirjoitti:
Kissan näkösiä ovat burmillat. Katso:
>http://www.turok.fi/bml.html
linkistä rotuesittelySiis kun tossa mainoksessa luvattiin, että ovat puheliasta porukkaa? Ei kai ne ole kokoajan lörpöttelemässä?.
- Antero..
.... kirjoitti:
Siis kun tossa mainoksessa luvattiin, että ovat puheliasta porukkaa? Ei kai ne ole kokoajan lörpöttelemässä?.
Kissakohtaisia eroja tietenkin on tässä juttelussakin, mutta näin mutu tuntumalta sanoisin kissan olevan hieman siamilaista hiljaisempi eikä juttele aivan yhtä kovalla äänellä.
- silvercat
Antero.. kirjoitti:
Kissakohtaisia eroja tietenkin on tässä juttelussakin, mutta näin mutu tuntumalta sanoisin kissan olevan hieman siamilaista hiljaisempi eikä juttele aivan yhtä kovalla äänellä.
Burmillat ovat äärettömän ihmisrakkaita ja uteliaita, myös vieraita kohtaan. Itselläni on kaksi burmillaa ja perusluonne on kummallakin sama. Eivät kokoajan juttele, mutta jos mainitset kissan nimen ja puhut sille takuulla vastaa sinulle. Tyttö keveämpänä on tosi hyvä kiipeämään ja avaa ovet joissa on alaspainuvat kahvat ja kolli melkein puolta raskaampana ei kiipeile niinkään paljon, saati avaa ovia. Tulevat mielellään syliin istumaan kun istuu tai makaa sohvalla. Tervehtiivät innokkaasti kun tulee kotiin kuin olisi viikon ollut poissa! Ovat täysin sisäkissoja. Mökillä ollessa eivät viihdy ulkona vaan haluavat takaisin sisälle ja katselevat mielellään luontoa ikkunan läpi. Terve rotu joka ei aina rotukissoista puheenollen ole itsestään selvyys!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6516973Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414694HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2982676- 1381954
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321569Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3961512- 161429
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101293Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki191155mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k101079