Vaikkapa uudenvuodentoive, tai uuden vuoden toive.

Olisiko millään mahdollista sellainen, että terveys-sairausaiheiset niin itsestään kuin toisista siirtyy julkaistavaksi niille varatuille saiteille?

On paljon mukavampi lueskella ja joskus kantaakin ottaen pääartistin ja klooniensa, sekä faniensa juttuihin.

Kiitos.

15

359

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Katsotaan mitä voimme tehdä asialle, terkkuja,

      • Anonyymi

        Numpälli teki aloituksen ja vastasi siihen itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Numpälli teki aloituksen ja vastasi siihen itse.

        Oletko huomannut sellaista ilmiötä, että rakkaat ei lainkaan vaihda sanaa keskenään, vaan oireilevat ainoastaan samaa asiaa.

        Ymmärrän että on sinulle vieras asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko huomannut sellaista ilmiötä, että rakkaat ei lainkaan vaihda sanaa keskenään, vaan oireilevat ainoastaan samaa asiaa.

        Ymmärrän että on sinulle vieras asia.

        Silloin kun joku kirjoittaa asian siten kuin se on, ei sitä tarvitse kommentoida. Mutta silloin kun joku kirjoittaa täyttä paskaa kuten sinä, se täytyy oikaista.


    • Anonyymi

      Itsehän niistä päivittäin jauhat. Voitaisiin myös siirtää vakuutuksista kertovat jutut niille kuuluville osastoille. Myös kambotzan jutut sille kuuluvaan paikkaan, ei pattayan matkailupalstalle.

      • Anonyymi

        Niinkö eikö tämä ole keskustelupalsta, ja eikö vakuutukset ja mistä hankit lääkkeesi, samoin thaimaan ongelmat juuri kuulu tälle palstalle, voitko kertoa mitä olet tänne itse laittanut matkailuasiaa, väitänpä ettet koskaan mitään, laiffila palstan heikoin lenkki.
        ja todellakin liikenteen vaarallisuus kuuluu nimenomaan tälle palstalle.


      • Itsehän ........ ? Sitä nimenomaan tarkoitin myös että sinun harhasi siitä kuka kulloinkin jotain lausuu, kuuluisi mainitsemiini toisille saiteille, mutta ....

        Kiitos kuitenkin ja ...

        Tosiaan marinadi, laitoinkin eilen jo kolme fileetä muhimaan.
        Konjakkia, chiliä pieninä paloina, valkosipulia murskattuna, ei muuta.
        Päädyin myös hankkimaan varalle mikäli aamutunteina vielä tarvetta, kaksi lohta loimutettavaksi, ja isoja pataatteja jotka siinä ohessa alumiinikääröissä mausteineen kypsyy samalla.
        Toivotan mukavia oireiluja sinulle ja huomaankin muutaman idiotismialoituksesi jotka ei ole saanut tuulta purjeisiin tuut tuut. muilta “lukuisilta” Pattayan rakkailtasi.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Itsehän ........ ? Sitä nimenomaan tarkoitin myös että sinun harhasi siitä kuka kulloinkin jotain lausuu, kuuluisi mainitsemiini toisille saiteille, mutta ....

        Kiitos kuitenkin ja ...

        Tosiaan marinadi, laitoinkin eilen jo kolme fileetä muhimaan.
        Konjakkia, chiliä pieninä paloina, valkosipulia murskattuna, ei muuta.
        Päädyin myös hankkimaan varalle mikäli aamutunteina vielä tarvetta, kaksi lohta loimutettavaksi, ja isoja pataatteja jotka siinä ohessa alumiinikääröissä mausteineen kypsyy samalla.
        Toivotan mukavia oireiluja sinulle ja huomaankin muutaman idiotismialoituksesi jotka ei ole saanut tuulta purjeisiin tuut tuut. muilta “lukuisilta” Pattayan rakkailtasi.

        Ja kamerasi on edelleen rikki, kuten on ollut vuosia.


    • Anonyymi

      Senssu aloittaa:
      "Olisiko millään mahdollista sellainen, että terveys-sairausaiheiset niin itsestään kuin toisista siirtyy julkaistavaksi niille varatuille saiteille?"

      Bumba vastaa kumoten Senssun aloituksen: "Niinkö eikö tämä ole keskustelupalsta, ja eikö vakuutukset ja mistä hankit lääkkeesi, samoin thaimaan ongelmat juuri kuulu tälle palstalle"

      Senssu vaihtaa riitakumppaniinsa ja aiheen laiffiin, koska ei haluakaan uhmata itsensä Bumban mahtia. Vaan enpä ole mitään tänne vähään aikaan kirjoittanut, koska olen koko joulukuun lomalla. Nyt satuin vilkaisemaan.

      laiffila

      • Anonyymi

        Pasanen ja Tapsa paasaavat keskieläkkeistä ja suomalaisten rahavaikeuksista. Sihteeripoika ei ole oikein niissä mukana.
        Nyt tapahtui virkavirhe kun Senssu teki aloituksen vahingossa Numbaa vastaan, jolla ei muuta asiaa olekaan kuin sairaskassan kautta valittamaan sairaaloiden ja hoitojen kalleutta. Tapsalle lääkkeet ja sairaalat ovat halpoja, mutta Numballe ei. Ne maksavat hänelle uskomattomiakin summia.

        Tapsa näkee Suomessa vain uusnatseja, köyhiä, kurjuutta ja hoitovirheitä, mutta Pasanen on juurikin matkaamassa Suomeen korkealaatuisen sairaalahoidon vuoksi koska se on niin paljon halvempaa kuin Thaimaassa ja Thaimaassa ei edes vakuutukset korvaa ikämiesten perussairauksia ja sehän on aivan totta.

        Jokainen perussairashan ottaisi edullisen vakuutuksen ja sitten leikkelyttäisi itsensä kuntoon ulkomailla, jos vakuutusyhtiöt niin huonoon bisnekseen mukaan lähtisi. Suomen ongelma on lääkäripula ja hoitajapula ja rahapula. Julkisen puolenkin hinnat nousee koko ajan ja jonot venyy.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pasanen ja Tapsa paasaavat keskieläkkeistä ja suomalaisten rahavaikeuksista. Sihteeripoika ei ole oikein niissä mukana.
        Nyt tapahtui virkavirhe kun Senssu teki aloituksen vahingossa Numbaa vastaan, jolla ei muuta asiaa olekaan kuin sairaskassan kautta valittamaan sairaaloiden ja hoitojen kalleutta. Tapsalle lääkkeet ja sairaalat ovat halpoja, mutta Numballe ei. Ne maksavat hänelle uskomattomiakin summia.

        Tapsa näkee Suomessa vain uusnatseja, köyhiä, kurjuutta ja hoitovirheitä, mutta Pasanen on juurikin matkaamassa Suomeen korkealaatuisen sairaalahoidon vuoksi koska se on niin paljon halvempaa kuin Thaimaassa ja Thaimaassa ei edes vakuutukset korvaa ikämiesten perussairauksia ja sehän on aivan totta.

        Jokainen perussairashan ottaisi edullisen vakuutuksen ja sitten leikkelyttäisi itsensä kuntoon ulkomailla, jos vakuutusyhtiöt niin huonoon bisnekseen mukaan lähtisi. Suomen ongelma on lääkäripula ja hoitajapula ja rahapula. Julkisen puolenkin hinnat nousee koko ajan ja jonot venyy.

        Bing ...
        Sorry rakas, en minä aloitusta hyvänen aika vahingossa tehnyt, on sulla kans ihmeellinen järjenjuoksu oireiluissas.
        Oletko selvittänyt onko sut tehty vahingossa ja kuka todellisuudessa äidilles maksoi kyseisestä?


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Bing ...
        Sorry rakas, en minä aloitusta hyvänen aika vahingossa tehnyt, on sulla kans ihmeellinen järjenjuoksu oireiluissas.
        Oletko selvittänyt onko sut tehty vahingossa ja kuka todellisuudessa äidilles maksoi kyseisestä?

        Olet siis tietoisesti alkanut riitelemään itsesi kanssa? Wau!


    • Anonyymi

      Toivon hartaasti kirjoitusrauhaa palstalaisille, jotka kirjoittavat matkailupalstalle matkailu aiheesta. Jokainen häirikkö katsokoon peiliin ja miettiköön mielessään, miksi olen häirikkö ja riidan haastaja.

      • Anonyymi

        Aasian travel pariinkin kertaan yrittänyt asiaa kirjoittaa kunnes tämä yhteiskunnan pohjasakka sotkenut asialliset asiat. Kukapa tänne viitsii asiaa kirjoittaa.


    • Anonyymi

      Jälleen uusi vuosi Pattayalla, taitaa olla jo kymmenes kerta

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1050
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      928
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      797
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      703
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      590
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      35
      511
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      495
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      46
      486
    Aihe