Apua jaloittelijalle F-Secure Totalin suhteen

Anonyymi-ap

F-Securen Total 3 laitteelle käytössä, nyt yksi niistä 3:sta laitteesta on mennyt rikki ja uusi laite sen rikkoutuneen sijalle ostettu.

Joten kohden F-Securea sen Total ohjelman kautta ja avula. Siinä ohjelmassa on kohta jossa voi päättää F-Secure totalin käytön yhdessä tai useammassa laitteessa, joten sinne sitten valiten poistettavaksi tietenkin sen rikki menneen laitteen.

F-Secure pyysi varmistaakseen että minä olen minä minua kirjautumaan gmail tililleni. Jonka aluksi F-Secure antoi ihan oikean osoitteen tuolle gmail tililleni ja minä annoin ihan oikean salasanan sille tililleni johon tili tai F-secure vastasi että salasana on väärä. Niinpä uusi yritys ja sama lopputulos siis että salasana muka väärä, joten menin selaimen kautta suoraan gmailiin ja yritin päästä samalle tilille, ja samaa salasanaa samalle tilille käyttäen myös pääsin sille gmail tililleni täysin normaalisti sisään.

Joten takaisin F-Secure ohjelman kautta yrittämään uudestaan sen rikkinäisen laitteen poistamista mutta lopputulos taas sama eli tarjottu mukamas väärää salasanaa tuolle gmailin tilille.

Että mites tuosta pulmasta selviäisi kun se tunnussana jota sinne F-Securelle sen gmailtilin suhteen tarjosin on oikea ja voimassa.

Tietenkin nyt on mahdollisuus että olen jossain vaiheessa vaihtanut salasanaa sen jälkeen kun otin yli vuosi sitten tuon F-Secure total ohjelman tai ohjelmiston käyttöön. Mutta en yhtään muista että olisin niin tehnyt.

Tietenkin on mahdollista että voisin ATK:sta käsin käydä F-Securella tarkistamassa että minkä he ovat merkanneet minun salasanaksi, mutta jos moista tekee pitää tietää salasanansa sinne F-Securelle eikä minulla ole aavistustakaan enää siitä että mikä se voisi olla.

Joo, on siinä totalissa joku salasana holvi mutta joku rajahan sitä jonnekkin pitää vetää noihin nykyajan kotkotuksiin. Joten ei ole tullut sitä holvia käytettyä, ja joo oli niitä salasanoja sen rikkimenneen laitteen sisäisessä muistissa säilössä mutta siihen muistiinkaan ei enää ole pääsyä.

2

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Unohda moiset turhakkeet. Ei näillä maksullisilla tee nykypäivänä yhtään mitään! Nyhtäävät vain rahaa asiakkaiden kukkarosta tuomatta mitään hyötyä..

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        💋 ­­­N­­y­­m­f­­o­m­a­­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1325
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      906
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe