Tutustuin hieman aiheeseen pakastetut viinirypäleet.

Kuten olen todennut, tältä palstalta toki voi myös jotain oppia.

https://www.google.com/search?q=%E0%B8%AD%E0%B8%87%E0%B8%B8%E0%B9%88%E0%B8%99%E0%B9%81%E0%B8%8A%E0%B9%88%E0%B9%81%E0%B8%82%E0%B9%87%E0%B8%87&rlz=1C1ASVC_fiFI996FI996&oq=%E0%B8%AD%E0%B8%87%E0%B8%B8%E0%B9%88%E0%B8%99%E0%B9%81%E0%B8%8A%E0%B9%88%E0%B9%81%E0%B8%82%E0%B9%87%E0%B8%87&gs_lcrp=EgZjaHJvbWUyCwgAEEUYExg5GIAEMgkIARAAGBMYgAQyCQgCEAAYExiABNIBCTYwNzVqMGoxNagCALACAA&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Hakusanalla องุ่นแช่แข็ง myös löytyy aiheesta, joten maikkarin uutiset ei ole ainoa tietolähde.

Kiitän Numbaa vinkistä ja taidan huomenna mennä ostamaan ja laitan pakkaseen.
Täytyy vähän neuvotella kitaranmuotoisen kanssa mitä lisukkeita ja miten tarjoillaan jälkkäri.

24

380

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi kopioit käännösohjelmalla thaikielen pätkiä kun sanaakaan et siitä ymmärrä jos vastaus on thaikielinen? Ihan riittää sinulle että googlaat pakastetut rypäleet siellä perämetsässä Paraisilla.

• Käännösohjelmat on tarkoitettu käytettäväksi kun ei sanaakaan siitä ymmärrä, tosin kyllä minä jonkun verran ymmärrän, vaan kirjoitusta en lainkaan, mutta onhan se hienoa että sinä osaat.

Puheena kuitenkin pakastetut viinirypäleet.

Ai onko Paraisilla perämetsää, no lienee olevan koska sinä senkin tiedät.

Mukavaa viikonloppua harrastukseesi toivotan.

• SENSSU kirjoitti:

Käännösohjelmat on tarkoitettu käytettäväksi kun ei sanaakaan siitä ymmärrä, tosin kyllä minä jonkun verran ymmärrän, vaan kirjoitusta en lainkaan, mutta onhan se hienoa että sinä osaat.

Puheena kuitenkin pakastetut viinirypäleet.

Ai onko Paraisilla perämetsää, no lienee olevan koska sinä senkin tiedät.

Mukavaa viikonloppua harrastukseesi toivotan.

Tuossa myös aiheesta suomeksi, joten ongelmasi ei liene ylitsepääsemätön.

https://www.mtvuutiset.fi/makuja/artikkeli/6-herkkua-jotka-maistuvat-viela-paremmilta-pakastettuina-kokeile/4263420#gs.1bzivz

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo oli minulle melkoinen yllätys miten herkullisia ne on, ja hyvin vähällä vaivalla, en ole muuta kokeillut kun isoja vihreitä, pienen luumunkokoisia, hieman mattapintaisia, välillä saa täältä torilta.

Minä poistan aina ennen pakastamista rypäleistä siemenet. Nytkin niitä on pari pussilista. Parempia kuin popparit. Vaimoke ei tykkää niistä. Sylkee ne aina suustaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä poistan aina ennen pakastamista rypäleistä siemenet. Nytkin niitä on pari pussilista. Parempia kuin popparit. Vaimoke ei tykkää niistä. Sylkee ne aina suustaan.

Minulla kasvaa täällä puutarhassani sellaisia rypäleitä missä ei ole kiveksiä.

'*'

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pallikka-Pasasen kitaranmuotoinen ei tykkää pakastetuista rypäleistä, ja siis sylkee ne aina lattialle... aika huonoa käytöstä lippalakki päältä.

• Anonyymi

Kiitos aloituksestasi NumBall.

Nuohan voisivat olla hyviä... mutta onnistuuko noiden syönti tekohampailla?

Niin ja meinasitko millä lisukkeilla syödä... kapi waan, mitä tuo on, onko sulla reseptiä laittaa?

• Anonyymi

Kiitos kiitoksesta, mutta avaus ei ole minulta. minä vedän ne sellaisenaan, vaimoni chilitahnan kanssa, tekohampaista en tiedä kun omilla kumpikin menee, mutta kokeile, ei maksa paljon ja voithan odottaa kunnes sulavat jos tekarit haittaavat...
        By NumBall HHN 63v.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos kiitoksesta, mutta avaus ei ole minulta. minä vedän ne sellaisenaan, vaimoni chilitahnan kanssa, tekohampaista en tiedä kun omilla kumpikin menee, mutta kokeile, ei maksa paljon ja voithan odottaa kunnes sulavat jos tekarit haittaavat...
        By NumBall HHN 63v.

Mistä vaimosi ostaa tätä chilitahnaa? Minä teen tätä itse oman puutarhani antimista.

'*'

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä vaimosi ostaa tätä chilitahnaa? Minä teen tätä itse oman puutarhani antimista.

'*'

Oletko NumBall suuttunut minulle jostakin kun et vastaa?

'*'

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

'*'

Lumppusen chilitahnaa, tarina ei kerro mistä lävestä tuota tulee!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

'*'

No en ole asiaa kauheasti havainnoinut mistä ostaa, luulen kuitenkin että markkinoilta, osasellaisesta keosta, chilitahnaa, siellä on paljon erilaisia kekoja, curryä, chiliä.. ja paljon mite en tiedä mitä olevan, curryjakin on ainakin punaista, vihreää sekä keltaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en ole asiaa kauheasti havainnoinut mistä ostaa, luulen kuitenkin että markkinoilta, osasellaisesta keosta, chilitahnaa, siellä on paljon erilaisia kekoja, curryä, chiliä.. ja paljon mite en tiedä mitä olevan, curryjakin on ainakin punaista, vihreää sekä keltaista.

Sinulla on taas puurot ja vellit sekaisin etkä mitään siitä mistä kirjoitat.
        Kerro miten tämä voi olla mahdollista?

• Anonyymi

Ei sentään ลูกบอลแช่แข็ง

• Anonyymi

Kävitkö Senssu... ostamasa vihreitä viini rypäleitä, ja onnistuko valmistus, mitä lisukeita kaunis vaimosi valitsi?
      By NumBall HHN 63v.

• Anonyymi

Älä ihmeessä osta jackfruit hedelmiä., voit jopa kuolla niihin. Viestissäsi ole todennut tämän.
      Älä myöskään mene kookopalmun alle, sillä putoava kookospähkinä tappaa sinut varmasti, jos se osuu päähäsi. Putoavn kookospähkinän nopeus on 80km/h.
      Mites muuten syöt jäisiä viinirypäleitä kun suussasi ainoastaan yksi hammas?
      Oravaakin vitu**aa kun käpy on jäässä eikä ole hampaita.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

• Anonyymi

Mode ylijumala on asialla. Mahtaako mode olla tämä palstahäirikkö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mode ylijumala on asialla. Mahtaako mode olla tämä palstahäirikkö.

Pasanenhan se.

• Anonyymi

Täällä on riidelty näemmä pitkä päivä. Tuon sensein mielikuvitus on rajaton, mutta toteutus on sitten aivan toinen juttu. Tänään vähän eksotiikkaa burmalaisessa halparavintolassa, sammakkoa! Ohessa niin epämääräisiä äyriäisiä hemmetin vahvassa liemessä että alkoi maha kuplia jo ravintolassa. Ostin varmuuden vuoksi pullon vodkaa huoneeseen, desinfiointiin.
      https://aijaa.com/qL4i6w Sammakko on kuin kanan ja kalan välimaastosta.

Sairaspohkeinen mies

• Anonyymi

Ohoh! Joku on viitsinyt laittaa tänne matkailuun liittyvän kommentin.
        Hieno tuo https://aijaa.com/qL4i6w kuva. Tarkka ja ilmeisesti itse otettu.
        Missä päin tuo burmalainen halparavintola sijaitsee?
        Kuvassa oikealla oikealla ylhäällä, mitä ruskeat nuo ruskeat ovat, tietääkö kukaan?

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

💋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pienimäki ei anna haastatteluja

medialle Ähtärin kunnan velka sotkuista, kertovat luotettavat lähteet.
      Ähtäri
      18
      4001
    2. Sinuun ei tehoa mikään

Annan periksi. En vain jaksa tuulimyllyä vastaan taistella. Miehelle
      Ikävä
      37
      3791
    3. Onko Kuhmolaiset tyytyväisiä?

Kun pääsivät eroon huijari Polvisesta?
      Kuhmo
      22
      3290
    4. voitaisiinko unohtaa se sotku?

Olisiko mahdollista aloittaa puhtaalta pöydältä vielä? Ikävä sua ****
      Ikävä
      18
      2179
    5. Huomenta ja hyvää tiistaita

Huomenta ja hyvää tiistaita. ❄️🐺☕❄️
      Ikävä
      88
      1991
    6. En tiedä mitä ajatella

Petaatko perjantaille jotain. Ei meidän kannata minun sydän on viety. Se joka sen vei ei ole mieheni, etkä se ole sinä.
      Tunteet
      36
      1882
    7. Naisten ulkonäkö, jos miehiä ei olisi?

Mä meinasin ensiksi, että en aloittaisi tätä keskustelua, ainan nyt, mutta huomasin tossa toisessa ketjussa, että tämä s
      Sinkut
      249
      1708
    8. Hyviä vinkkejä täällä

Eli kaivattua vain kädestä kiinni ja jos vastustelee niin sanoo, että hei beibi beibi nyt mennään vaan. Näin he elivät e
      Ikävä
      17
      1677
    9. Myös lähellä keskustaa oleva Marttaliitto jättää lihan pois tilaisuuksistaan ja suosituksistaan.

Marttaliitossa siirrytään terveellisempään ruokavalioon ja ihmiselle tarpeeton liha jätetään pois, ympäristö ja luonto k
      Suomen Keskusta
      201
      1226
    10. Jee! Palsta toimii jälleen!

Viestiarkisto näkyy ja kaikki pelittää. Tätä on odotettu, vaikka ei tässä mitään odotettavaa ole ollut.
      Sinkut
      21
      1140
    Aihe

Tarvitsemme suostumuksesi tarjotaksemme personoitua palvelua

Palvelu ja sen kolmannen osapuolen toimittajat (72) keräävät henkilötietoja (esim. IP-osoite tai laitetunniste) käyttäen evästeitä ja muita teknisiä keinoja tietojen tallentamiseen ja lukemiseen laitteellasi tarjotakseen sinulle tarkoituksenmukaisia mainoksia ja parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen.

Palvelu ja sen kumppanit tarvitsevat suostumuksesi seuraaviin:

Tarkoitukset

Tarkkoja sijaintitietoja ja laiteominaisuuksia koskevia tietoja voidaan käyttää.

Mainonta voidaan yksilöidä profiilin perusteella. Toimintaasi tässä palvelussa voidaan käyttää sinua koskevan profiilin luomiseen tai parantamiseen yksilöityä mainontaa varten. Mainonnan suorituskykyä voidaan mitata.

Sisältö voidaan yksilöidä profiilisi perusteella. Toimintaasi tässä palvelussa voidaan käyttää sinua koskevan profiilin luomiseen tai parantamiseen yksilöityä sisältöä varten. Sisällön tehokkuutta voidaan mitata. Raportit voidaan luoda oman ja muiden toiminnan perusteella. Toimintasi tässä palvelussa voi auttaa kehittämään ja parantamaan tuotteita ja palveluita.

Evästeet, laitteet tai vastaavat verkkotunnisteet (esimerkiksi kirjautumisperusteiset tunnisteet, satunnaisesti määritetyt tunnisteet, verkkopohjaiset tunnisteet) sekä muut tiedot (esimerkiksi selaimen tyyppi ja tiedot, kieli, näytön koko, tuetut tekniikat jne.) voidaan tallentaa laitteellesi tai lukea laitteellasi laitteen tunnistamiseksi joka kerta, kun se muodostaa yhteyden sovellukseen tai verkkosivustoon yhdessä tai useammassa tässä esitetyssä tarkoituksessa.

Erityisominaisuudet

Hyväksynnälläsi tarkkaa sijaintiasi (alle 500 metrin säteellä) voidaan käyttää tässä ilmoituksessa kuvattujen tarkoitusten tueksi.

Hyväksynnälläsi tiettyjä laitettasi koskevia ominaisuuksia saatetaan pyytää ja käyttää erottamaan se muista laitteista (kuten asennetut fontit tai laajennukset, näyttösi resoluutio) tässä ilmoituksessa kuvattujen tarkoitusten tueksi.

Hyväksymällä sallit tietojesi käsittelyn. Suostumuksesi koskee tätä palvelua, hyväksymättä jättäminen voi vaikuttaa asiakaskokemukseesi. Jotkut teknologiat saattavat perustella tietojen käsittelyä oikeutetulla edulla, voit vastustaa tätä tai muuttaa muita asetuksia klikkaamalla Asetukset linkkiä.

Tietosuoja