Tutustuin hieman aiheeseen pakastetut viinirypäleet.

Kuten olen todennut, tältä palstalta toki voi myös jotain oppia.

https://www.google.com/search?q=%E0%B8%AD%E0%B8%87%E0%B8%B8%E0%B9%88%E0%B8%99%E0%B9%81%E0%B8%8A%E0%B9%88%E0%B9%81%E0%B8%82%E0%B9%87%E0%B8%87&rlz=1C1ASVC_fiFI996FI996&oq=%E0%B8%AD%E0%B8%87%E0%B8%B8%E0%B9%88%E0%B8%99%E0%B9%81%E0%B8%8A%E0%B9%88%E0%B9%81%E0%B8%82%E0%B9%87%E0%B8%87&gs_lcrp=EgZjaHJvbWUyCwgAEEUYExg5GIAEMgkIARAAGBMYgAQyCQgCEAAYExiABNIBCTYwNzVqMGoxNagCALACAA&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Hakusanalla องุ่นแช่แข็ง myös löytyy aiheesta, joten maikkarin uutiset ei ole ainoa tietolähde.

Kiitän Numbaa vinkistä ja taidan huomenna mennä ostamaan ja laitan pakkaseen.
Täytyy vähän neuvotella kitaranmuotoisen kanssa mitä lisukkeita ja miten tarjoillaan jälkkäri.

24

476

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi kopioit käännösohjelmalla thaikielen pätkiä kun sanaakaan et siitä ymmärrä jos vastaus on thaikielinen? Ihan riittää sinulle että googlaat pakastetut rypäleet siellä perämetsässä Paraisilla.

      • Käännösohjelmat on tarkoitettu käytettäväksi kun ei sanaakaan siitä ymmärrä, tosin kyllä minä jonkun verran ymmärrän, vaan kirjoitusta en lainkaan, mutta onhan se hienoa että sinä osaat.

        Puheena kuitenkin pakastetut viinirypäleet.

        Ai onko Paraisilla perämetsää, no lienee olevan koska sinä senkin tiedät.

        Mukavaa viikonloppua harrastukseesi toivotan.


      • SENSSU kirjoitti:

        Käännösohjelmat on tarkoitettu käytettäväksi kun ei sanaakaan siitä ymmärrä, tosin kyllä minä jonkun verran ymmärrän, vaan kirjoitusta en lainkaan, mutta onhan se hienoa että sinä osaat.

        Puheena kuitenkin pakastetut viinirypäleet.

        Ai onko Paraisilla perämetsää, no lienee olevan koska sinä senkin tiedät.

        Mukavaa viikonloppua harrastukseesi toivotan.

        Tuossa myös aiheesta suomeksi, joten ongelmasi ei liene ylitsepääsemätön.

        https://www.mtvuutiset.fi/makuja/artikkeli/6-herkkua-jotka-maistuvat-viela-paremmilta-pakastettuina-kokeile/4263420#gs.1bzivz


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo oli minulle melkoinen yllätys miten herkullisia ne on, ja hyvin vähällä vaivalla, en ole muuta kokeillut kun isoja vihreitä, pienen luumunkokoisia, hieman mattapintaisia, välillä saa täältä torilta.

        Minä poistan aina ennen pakastamista rypäleistä siemenet. Nytkin niitä on pari pussilista. Parempia kuin popparit. Vaimoke ei tykkää niistä. Sylkee ne aina suustaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä poistan aina ennen pakastamista rypäleistä siemenet. Nytkin niitä on pari pussilista. Parempia kuin popparit. Vaimoke ei tykkää niistä. Sylkee ne aina suustaan.

        Minulla kasvaa täällä puutarhassani sellaisia rypäleitä missä ei ole kiveksiä.

        '*'


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä poistan aina ennen pakastamista rypäleistä siemenet. Nytkin niitä on pari pussilista. Parempia kuin popparit. Vaimoke ei tykkää niistä. Sylkee ne aina suustaan.

        Pallikka-Pasasen kitaranmuotoinen ei tykkää pakastetuista rypäleistä, ja siis sylkee ne aina lattialle... aika huonoa käytöstä lippalakki päältä.


    • Anonyymi

      Kiitos aloituksestasi NumBall.

      Nuohan voisivat olla hyviä... mutta onnistuuko noiden syönti tekohampailla?

      Niin ja meinasitko millä lisukkeilla syödä... kapi waan, mitä tuo on, onko sulla reseptiä laittaa?

      • Anonyymi

        Kiitos kiitoksesta, mutta avaus ei ole minulta. minä vedän ne sellaisenaan, vaimoni chilitahnan kanssa, tekohampaista en tiedä kun omilla kumpikin menee, mutta kokeile, ei maksa paljon ja voithan odottaa kunnes sulavat jos tekarit haittaavat...
        By NumBall HHN 63v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kiitoksesta, mutta avaus ei ole minulta. minä vedän ne sellaisenaan, vaimoni chilitahnan kanssa, tekohampaista en tiedä kun omilla kumpikin menee, mutta kokeile, ei maksa paljon ja voithan odottaa kunnes sulavat jos tekarit haittaavat...
        By NumBall HHN 63v.

        Mistä vaimosi ostaa tätä chilitahnaa? Minä teen tätä itse oman puutarhani antimista.

        '*'


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä vaimosi ostaa tätä chilitahnaa? Minä teen tätä itse oman puutarhani antimista.

        '*'

        Oletko NumBall suuttunut minulle jostakin kun et vastaa?

        '*'


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä vaimosi ostaa tätä chilitahnaa? Minä teen tätä itse oman puutarhani antimista.

        '*'

        Lumppusen chilitahnaa, tarina ei kerro mistä lävestä tuota tulee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä vaimosi ostaa tätä chilitahnaa? Minä teen tätä itse oman puutarhani antimista.

        '*'

        No en ole asiaa kauheasti havainnoinut mistä ostaa, luulen kuitenkin että markkinoilta, osasellaisesta keosta, chilitahnaa, siellä on paljon erilaisia kekoja, curryä, chiliä.. ja paljon mite en tiedä mitä olevan, curryjakin on ainakin punaista, vihreää sekä keltaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en ole asiaa kauheasti havainnoinut mistä ostaa, luulen kuitenkin että markkinoilta, osasellaisesta keosta, chilitahnaa, siellä on paljon erilaisia kekoja, curryä, chiliä.. ja paljon mite en tiedä mitä olevan, curryjakin on ainakin punaista, vihreää sekä keltaista.

        Sinulla on taas puurot ja vellit sekaisin etkä mitään siitä mistä kirjoitat.
        Kerro miten tämä voi olla mahdollista?


    • Anonyymi

      Ei sentään ลูกบอลแช่แข็ง

    • Anonyymi

      Kävitkö Senssu... ostamasa vihreitä viini rypäleitä, ja onnistuko valmistus, mitä lisukeita kaunis vaimosi valitsi?
      By NumBall HHN 63v.

    • Anonyymi

      Älä ihmeessä osta jackfruit hedelmiä., voit jopa kuolla niihin. Viestissäsi ole todennut tämän.
      Älä myöskään mene kookopalmun alle, sillä putoava kookospähkinä tappaa sinut varmasti, jos se osuu päähäsi. Putoavn kookospähkinän nopeus on 80km/h.
      Mites muuten syöt jäisiä viinirypäleitä kun suussasi ainoastaan yksi hammas?
      Oravaakin vitu**aa kun käpy on jäässä eikä ole hampaita.

    • Anonyymi

      Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

      • Anonyymi

        Mode ylijumala on asialla. Mahtaako mode olla tämä palstahäirikkö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mode ylijumala on asialla. Mahtaako mode olla tämä palstahäirikkö.

        Pasanenhan se.


    • Anonyymi

      Täällä on riidelty näemmä pitkä päivä. Tuon sensein mielikuvitus on rajaton, mutta toteutus on sitten aivan toinen juttu. Tänään vähän eksotiikkaa burmalaisessa halparavintolassa, sammakkoa! Ohessa niin epämääräisiä äyriäisiä hemmetin vahvassa liemessä että alkoi maha kuplia jo ravintolassa. Ostin varmuuden vuoksi pullon vodkaa huoneeseen, desinfiointiin.
      https://aijaa.com/qL4i6w Sammakko on kuin kanan ja kalan välimaastosta.

      Sairaspohkeinen mies

      • Anonyymi

        Ohoh! Joku on viitsinyt laittaa tänne matkailuun liittyvän kommentin.
        Hieno tuo https://aijaa.com/qL4i6w kuva. Tarkka ja ilmeisesti itse otettu.
        Missä päin tuo burmalainen halparavintola sijaitsee?
        Kuvassa oikealla oikealla ylhäällä, mitä ruskeat nuo ruskeat ovat, tietääkö kukaan?


    • Anonyymi

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

      💋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1050
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      928
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      797
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      703
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      590
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      35
      511
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      495
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      46
      486
    Aihe