Westien trimmaus

marlo

Tietääkö kukaan kuinka paljon westien trimmaus suunnilleen maksaa pääkaupunkiseudulla?

13

2472

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sudenkorento75

      järvenpäässä 50€.

    • sudenkorento75

      järvenpäässä kasvattajan trimmaamana 50€.

    • Westietrules

      Otalammessa Vesa Lehtonen trimma 60eurolla kohtuullisen halpa loppu tulokseen nähden ja hän kasvattaa westejä joten on myös luotettava

      • AMMATTITRIMMAAJA

        Trimmauksessa käytetty aika ratkasee hinnan, kuinka paljon trimmaus maksaa. Sitä ei etukäteen pysy sanomaan tällä palstalla tai puhelimessa ,jos ei tunne tai näe koiraa. Toisen koiran tekee tunnissa toiseen menee kolme tai jopa viisi tuntia.
        Siitä voi laskea onko se 50e vai 100e.


      • porityttö

        Suosittelen myös Vesa Lehtosta. Hän on vuosia kasvattanut westejä ja hänen koiransa ovat näyttelyiden valioita. Osaa ainakin hommansa!


    • westie2009

      Kannattaa valita luotettava trimmaaja.Vein koirani uudelle trimmaajalle,koska koiran kasvattaja jolla käytän yleensä oli lomalla ja koiralta oli pakko saada paksu turkki pois. En suosittele Westikerhon sivuilla trimmaajat osiossa mainostavaa Pohjois haagassa trimmaavaa Marja Sillanpäätä.Hän oli todella hidas,operaatiossa meni 3h ja kalliit 70e huonosta työstä, hän nyppi koiran selästä aivan liikaa karvaa niin että joistain kohdista karvat olivat kokonaan pois ja jälki oli todella epätasainen,pää oli lituska vaikka westieillä kuuluu olla pyöreä pää,hännästä oli vedetty liikaa karvaa ja hännän päässä oli paljon karvaa (puudelin omainen) hän leikkasi vähän sieltä täältä,vaikka rodulta kuuluisi nyppiä kuollut karva pois. Trimmaus pöydän hirttosilmukka oli liian tiukalla,koira ei saanut kunnolla henkeä,hän veti koiran päästä niin että silmät olivat punaiset ja turvonneet.Koiramme on trimmauksen jälkeen pelännyt kovasti ja ollut erilainen,kuin ennen trimmausta. On sääli että on ihmisiä jotka eivät osaa hommaansa niin tekevät trimmaajan työtä.Kannattaa olla hyvin varovainen mihin vie koiransa ja tiedustella etukäteen kaikki mahdollinen miten trimmaaja tekee työnsä,hänen käsityksensä westien ulkonäöstä,kauan tehnyt trimmaajan töitä yms...

      • Tuuheaturkki

        Kyllä meidänkin westietä on trimmattu yli 3 tuntia joten ei se aivan mahdoton aika ole. Riippu varmaan kuinka pitkä ja tuuhea turkki koiralla on. Saattaa mennä pitenpäänkin westiessä, jos oikea oppisesti nyppimällä trimmaa. Trimmaajan taidoista kannattaa ottaa etukäteen selvää.


      • taitsi-

        Kannattaa viedä koira nypittäviksi useammin kuin kerran vuodessa, turha ihmetellä miksi on kalju jos harvaan käy. Melkeenpä parin kuukauden välein, ja koiraa saa siistiksi kun opettelee vähän pääkarvoja nyppimään. Kyseisen henkilön ammatti- ja koirankäsittelytaitoja en tunne, niitä en nyt tässä kommentoi.


      • Westin trimmaajaa etsivä

        Ihan pimee nainen joka trimmasi koiran , tosi hyvä tietää tollasii ihmisii kenelle ei kannata ees viedä , itsellä on kanss 2 westiä ja haeskelen täss kuumeisesti heille ammattitrimmaajaa joka oikeesti osaa oikein trimmata ammattitaidolla westien mut niitä on niin harvassa, minulla oli aikoinaan todella hyvä trimmaaja koiralleni ja olin tosi tyytyväinen mutta sitten hän sanoikin irti minun koirista kun siihen tulikin muuta ikävää sit väliin. Joudun täss kokeilemaan ja tarkkaa kyselemään trimmipaikoista et miten he trimmaa ja miettii et vienkö vai en heille .

        Jos joku täällä tietää todella westiammatti trimmaajan niin olisin iloinen kuulessa siitä.


    • Fräns

      Trimmaan itse westejä.Olen veloittanut trimmauksesta 40-70 €(olen käunyt trimmaamassa myös koira omassa kodissa,eli tämän vuoksi korkeampi hinta)

      • Anonyymi

        Hei, missäpäin trimmaat westejä?


    • '''terrieri'''

      Me ollaan käyty Ruskolla ja hinta on yleensä 60€. Viimeksi meni ~4 tuntia, kun oli talviturkki tullut tosi paksuksi ja meillä karva kasvaa muutenkin tosi nopeasti. Käydään trimmauksessa 3:n kk välein, kun ei olla näyttelykoiria.

    • juki3478

      Mukava trimmauspalvelu www.ainiku.fi Helsingin Pukinmäessä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4643
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      31
      1459
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe