Oon siis nyt 8lk oleva tyttö, mulla meni välit mun läheisimpien kavereitten kanssa ja suurin osa niistä on mun luokalla (1 on toisella) ja ku kaikki meijän luokan tytöt vaa puhuu niille siis ei se mua haittaa mut heti ku mä en oo niitten kanssa enään väleissä niin mulle ei puhuta yhtään. Tykkään puhuu paljon ihmisten kanssa joten tää tekee mulle tän koulunkäynnin henkisesti haastavaks. Nii mä mietin et onko se mahollista nyt talviloman aikana vaihtaa luokkaa toiselle luokalle mis mul nyt ois ees jotenki kavereita, miinus siinä luokassa on kyllä se et siel on se 1 toinen kuka myös veti välit mun kanssa mut ne muut tytöt siel on vielä mun kavereita ja mun poikaystäväki on siellä. Oon puhunu nyt jo asiasta äidin kanssa ja sille ois asia ihan fine. Mut miten mä otan tän aiheeks ja meenkö mä suoraan rehtorille vai kerronko eka luokanvalvojalle? Tai pitäiskö mun äidin pistää viestii vaa. Oisko se mahollista vaihtaa luokkaa tällee kesken lukukautta?
Luokan vaihto
Anonyymi-ap
0
245
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863028
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232752Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1092354- 401734
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421581- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411505- 281300
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201266- 951181