Oon siis nyt 8lk oleva tyttö, mulla meni välit mun läheisimpien kavereitten kanssa ja suurin osa niistä on mun luokalla (1 on toisella) ja ku kaikki meijän luokan tytöt vaa puhuu niille siis ei se mua haittaa mut heti ku mä en oo niitten kanssa enään väleissä niin mulle ei puhuta yhtään. Tykkään puhuu paljon ihmisten kanssa joten tää tekee mulle tän koulunkäynnin henkisesti haastavaks. Nii mä mietin et onko se mahollista nyt talviloman aikana vaihtaa luokkaa toiselle luokalle mis mul nyt ois ees jotenki kavereita, miinus siinä luokassa on kyllä se et siel on se 1 toinen kuka myös veti välit mun kanssa mut ne muut tytöt siel on vielä mun kavereita ja mun poikaystäväki on siellä. Oon puhunu nyt jo asiasta äidin kanssa ja sille ois asia ihan fine. Mut miten mä otan tän aiheeks ja meenkö mä suoraan rehtorille vai kerronko eka luokanvalvojalle? Tai pitäiskö mun äidin pistää viestii vaa. Oisko se mahollista vaihtaa luokkaa tällee kesken lukukautta?
Luokan vaihto
Anonyymi-ap
0
145
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379