Oon siis nyt 8lk oleva tyttö, mulla meni välit mun läheisimpien kavereitten kanssa ja suurin osa niistä on mun luokalla (1 on toisella) ja ku kaikki meijän luokan tytöt vaa puhuu niille siis ei se mua haittaa mut heti ku mä en oo niitten kanssa enään väleissä niin mulle ei puhuta yhtään. Tykkään puhuu paljon ihmisten kanssa joten tää tekee mulle tän koulunkäynnin henkisesti haastavaks. Nii mä mietin et onko se mahollista nyt talviloman aikana vaihtaa luokkaa toiselle luokalle mis mul nyt ois ees jotenki kavereita, miinus siinä luokassa on kyllä se et siel on se 1 toinen kuka myös veti välit mun kanssa mut ne muut tytöt siel on vielä mun kavereita ja mun poikaystäväki on siellä. Oon puhunu nyt jo asiasta äidin kanssa ja sille ois asia ihan fine. Mut miten mä otan tän aiheeks ja meenkö mä suoraan rehtorille vai kerronko eka luokanvalvojalle? Tai pitäiskö mun äidin pistää viestii vaa. Oisko se mahollista vaihtaa luokkaa tällee kesken lukukautta?
Luokan vaihto
Anonyymi-ap
0
265
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä811588Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2671516Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2661242Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691242- 56857
- 65834
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64817Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40811Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44771- 37767