Kokemuksia kennel Poppamiehen?

Anonyymi-ap

Saisko kokemuksia täst kennelist?
Koiranetin mukaan näyttää kasvattavan muutamaa rotua. Pomerania kiinnostaa. Ei vaa oo hirveesti tuloksia koirilla ja katoinko et jokaisen pentueen vanhemmat venäjältä.

10

3042

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Soita rotuyhdistykseen.

• Anonyymi

Koirien kasvattamisessa ei kiinnosta rodut tai rotuominaisuudet eikä terveys, vaan raha.
      Monessa rodussa ihmetellään hänen toimintaansa.

• Anonyymi

Näyttää ennemmin vain monistavan koiria, ei kasvattavan, jos koiranet katsoo.

• Anonyymi

Poppis soittelee kännipäissään ja juoruaa omat ja muiden jutut.Kasvattajat jotka eivät mielistele häntä on laittanut 'lopetuslistalle'.
      Poppiksella itsellään ei mitään taustaa koirien kanssa, kehuskelee tuttujen kasvattajien saavutuksilla ja pitää niitä omina ansioinaan.
      Vuosia sitten sano mulle,että tekee rakeilla vaan rahaa.Joo puhuu koirista rakkeina

• Anonyymi

Sen lisäksi että tehtailee kavereidensa kanssa useita rotuja, teettää myös rotumixejä joita sitten hänen kaverinsa myyvät.

• Anonyymi

Popparin kaverikennelit on East dream, Arnica Montana jne. Se sijoittelee koiria jopa 5 pentueesta, ilman kirjallisia sopimuksia.
      Ei tee rehellisiä töitä, elää muiden nurkissa ja kehuu juurikin muiden saavutuksia ominaan. Osaa leperrellö ostajille. Trokas koiria Venäjältä ennen Kenneliiton boikottia.

• Anonyymi

tähän listaan voi lisätä chihumaailmasta venäläisperäsen Dasmiron Satulandian joka myös t e h t a i l e e

• Anonyymi

Nykyään saa shiba pentujen mukana myös S-ryhmän lahjakortin ja yhtäkkiä alvit hypänneet mukaan kuvioon ja Arnicalla saa luotolla/osarilla pennut. Joko shiba kysyntä romahti kun annetaan mukana jo bonuksia 😂😂😂😂👍👍👍👍👍

• Anonyymi

Poppamiehellä ja montanalla käyny verotarkastajat, ennen ahkerat harmaan talouden harrastajat kehuvat maksavan alvia 25,5pinnaa! Silmän lumetta koko touhu!

• Anonyymi

Popparin kaveri lumberg kauppailee sen mix pentuja ! Pimeät eurot virtaa kassaan vaikka hanakasti ilmottaa harmaan talouden vastustamisesta!

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 537
      8797
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      7
      3758
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      2252
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      175
      1322
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      976
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      814
    7. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      51
      797
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      72
      764
    9. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      762
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      37
      672
    Aihe