Narkkari edelleen jatkaa huijauksiaan netissä. On se ihmeellistä, että näille huijareille ei voi mitään tehdä. Tietäjät tietää kenestä tässä puhutaan.
Kersantin kujan kusettaja
19
459
Vastaukset
- Anonyymi
mitä se nyt on huijannut, tori.fi huijauspaikka?
- Anonyymi
Joo tori. Fi palvelussa minulta keväällä 2023 ja joku muukin oli laittanut ilmoituksen hänestä marraskuussa 2023 kuka soitti. Fi palveluun, että myös tori. Fi huijari. Ja muitakin huijannut netin kautta.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#181524080
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
kannattaa ilmoittaa poliisille. Huijarit on saatava edesvastuuseen.
- Anonyymi
Ei auttanut rikosilmoitus. Näillä niin paljon rötöksiä että heille ei vaan tule mitään. Hauska, että Suomessa mitä enemmän petoksia, niin sitä helpommalla pääset.
- Anonyymi
Riittääkö poliisiresurssit? Kyllä nuo ihan parin kaverin kanssa kannattaa hoitaa.
- Anonyymi
Ei poliisit tee mitään, muutakuin ottavat ilmoituksen ja syyttäjä katsoo sitten että niin pienistä summista kyse, että ei kannata viedä eteenpäin. Ihan perseestä. Joo ovelle vaan.
- Anonyymi
onpas outoa ettei syyttäjä ota rikosta asiakseen. Valtakunnan syyttäjä kuitenkin on vienyt hovioikeuteen asti Päivi Räsäsen kun Räsänen siteerasi Raamattua, kirjoittamalla että avioliitto on miehen ja naisen välinen, ei homojen.
Luulisi varastamisen ja petoksen olevan syytteeseen johtava rikos.- Anonyymi
Eikait niillä ole aikaa tämmöisille "pienille" summille liittyviin ruveta, kun ei niillä syyllisillä sitten kuitenkaan ole mitään millä maksaa sakkoja, saatikaan takaisin huijaamalle henkilölle.
Eivät vaan tajua, että huijatulle ei summa todellakaan ole pieni, voi olla isokin summa tuloihin nähden ja sitten sanotaan vaan suoraan, että älä odota rahojasi takaisin ja hyväksy asia. Kyllä oli ärsyttävää kuulle tuollaista poliisin suusta.
- Anonyymi
asiat on menneet nykyisin rikollisten paapomiseksi ja rehelliset joutuvat kuulusteluihin.
- Anonyymi
Niin ovat menneet. Sitten kun on itse menossa rikollisen ovelle itse hakemaan rahoja takaisin, niin poliisi sanoo että et sinä voi mennä toisten ovelle noin vaan 😵 mua saa kusettaa, mutta en saa itse sitten tehdä mitään koska joudun itse vaikeuksiin?? Reilu kerhosta päivää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ovat menneet. Sitten kun on itse menossa rikollisen ovelle itse hakemaan rahoja takaisin, niin poliisi sanoo että et sinä voi mennä toisten ovelle noin vaan 😵 mua saa kusettaa, mutta en saa itse sitten tehdä mitään koska joudun itse vaikeuksiin?? Reilu kerhosta päivää.
Pyydä poliisi mukaasi ja jos kieltäytyy lähtemästä niin syytät poliisia avunannosta rikollisen suojelemiseen. Pitäähän suomalaisen kansalaisen saada edes poliisilta apua tarvitessaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyydä poliisi mukaasi ja jos kieltäytyy lähtemästä niin syytät poliisia avunannosta rikollisen suojelemiseen. Pitäähän suomalaisen kansalaisen saada edes poliisilta apua tarvitessaan.
Toimisikohan tuo hmm
- Anonyymi
soisi kenraalien tekevän inhimillisyys ratkaisun niin kuin palestiinalaiset siviilit jotka sanoivat:" ei ole kysymys uskonnosta vaan inhimillisyydestä." ihmisiä kuolee jonkin uskonnon vuoksi mutta inhimillisyys ei sisällä sotia
- Anonyymi
Mitä tarkoitat tuolla vertauksellasi palestiinalaisiin`?
Lappeenrantalaista varasta siis ei saisi mielestäsi rangaista,
Rikosta ei saisi sanoa rikokseksi koska se ei ole inhimillistä.
Taidat itse kuulua samaan poppooseen, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoitat tuolla vertauksellasi palestiinalaisiin`?
Lappeenrantalaista varasta siis ei saisi mielestäsi rangaista,
Rikosta ei saisi sanoa rikokseksi koska se ei ole inhimillistä.
Taidat itse kuulua samaan poppooseen,tais osua ja upota
- Anonyymi
Ja haksahdit taas? Luulisi normaalilahjaisen kerrasta oppivan.
- Anonyymi
Kerran vaan.
- Anonyymi
En o tietäjä joten kenestä tässä kirjoitetaan?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124110MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822111Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5511677Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991415Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671137Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331048Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216951Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893- 171864
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3848