Ei ollut kaikki hyvin silloinkaan, kun olen sattunut saamaan hyvän leikkauksen. Tänä aamuna pesun jälkeen oli "normaalin" puitteissa. Huomenna jos menee nk. nykyään on tavallista, on päälaella hiukset pystyssä, edessä ainakin ihan pystyssä, enkä mahda asialle mitään. Tahallani annan kaikkien nähdä, en pidä pipoa päässäni.
En ole keksinyt selitystä sille pystyssä olemiselle. Jos joku tietää, kerro, please.
TUKKA HYVIN, KAIKKI HYVIN
Anonyymi-ap
4
204
Vastaukset
- Anonyymi
Siis kaupassa en pidä pipoa tai muualla sisätiloissa. Ulkona pidän, mutta sekään ei lytistä pystytukkaa.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🍑 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18152443I
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Saa nauraa ihan vapaasti, rääpiä ihan vapaasti ja matkia puheita/ajatuksiani. En p---kan vertaa välitä. Minua kylläkin askarruttaa, miten ne tämän tekee?Liittyykö asiaan jotakin, joka tuhoaa terveyttäni?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581331Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875