"Tutkimus paljastaa, mistä tulevat heikkokuntoisimmat varusmiehet – kartat näyttävät erot"
https://www.hs.fi/tiede/art-2000010041869.html
Miksi pohjamaalla ahmitaan?
13
237
Vastaukset
- Anonyymi
Totuus toisinpäin. Fake news. Pravda kusettaa taas.
- Anonyymi
Droonit sotii! Nätä kun pystyy lennättää , tukevakin henkilö.!
Laivueita riittää.- Anonyymi
Hyvä idea,Peräkammari pojille ja työille vai Drooni ajokortit ja laivue pomittajia ympäri Suomea.Kyllä homma hoituu, ei siinä liika paino paljoakaan paina.
- Anonyymi
Keskipaino Pohjanmaalla 85 kg (lapset mukana).
- Anonyymi
Justiin saman uutisen sama kirjoittanu etelä-pohjanmaan puolelle
- Anonyymi
Täyttä valhetta. Nykyisen tietämyksen mukaan 'liikalihavuuden' ja kunnon välillä on paljon pienempi vaikutus kuin on ennen luultu.
Ihan turhaa tuijottelua painoon. Terveellistä ruokavaliota noudattava lihava on paljon paremmassa kunnossa kuin jotain makkaraa ja kaljaa vetävä normaalipainoinen.- Anonyymi
Läskin puhetta, kun itsepuolustusrefleksin sätkynukkena puolustaa itseään ja arvojaan, lihavuuttaan.
- Anonyymi
😅😅😅😅Eli lisää kotipitsaa nassuun niin kunto kohenee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😅😅😅😅Eli lisää kotipitsaa nassuun niin kunto kohenee.
Kohenee jos on aiemmin syönyt pelkkää kanaa, makkaraa ja päälle kaljaa, joihin verrattuna pizzakin on terveysruokaa.
Kaikki on suhteellista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Läskin puhetta, kun itsepuolustusrefleksin sätkynukkena puolustaa itseään ja arvojaan, lihavuuttaan.
Jaa, sä oot niitä miehiä jotka olisi sanonu Mietaan Juhallekkin että 'kyllä oot huonossa kunnossa'.
Kun kiloja oli 120, mutta mies veti saman verran hiitolenkkiä päivässä.
Ei se kunto kiloja katso. Liikaa tuollaista väkeä jotka luulee olevansa kunnossa kun paino on seitsemässäkympissä. Tommoiset heikot korret kaatuu pienessä tuulessa.
- Anonyymi
Äitinkin mielestä mä en oo lihava, mulla on vain isot luut.
- Anonyymi
Mulla on tavallista enemmän suolia, siksi mahani pömpöttää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1351043- 68964
- 39897
- 71863
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54822Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774