"Tutkimus paljastaa, mistä tulevat heikkokuntoisimmat varusmiehet – kartat näyttävät erot"
https://www.hs.fi/tiede/art-2000010041869.html
Miksi pohjamaalla ahmitaan?
23
363
Vastaukset
- Anonyymi
Totuus toisinpäin. Fake news. Pravda kusettaa taas.
- Anonyymi
NIn aina.
- Anonyymi
Droonit sotii! Nätä kun pystyy lennättää , tukevakin henkilö.!
Laivueita riittää.- Anonyymi
Hyvä idea,Peräkammari pojille ja työille vai Drooni ajokortit ja laivue pomittajia ympäri Suomea.Kyllä homma hoituu, ei siinä liika paino paljoakaan paina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä idea,Peräkammari pojille ja työille vai Drooni ajokortit ja laivue pomittajia ympäri Suomea.Kyllä homma hoituu, ei siinä liika paino paljoakaan paina.
Keventääkö drooni painoa??
- Anonyymi
Keskipaino Pohjanmaalla 85 kg (lapset mukana).
- Anonyymi
Justiin saman uutisen sama kirjoittanu etelä-pohjanmaan puolelle
- Anonyymi
Täyttä valhetta. Nykyisen tietämyksen mukaan 'liikalihavuuden' ja kunnon välillä on paljon pienempi vaikutus kuin on ennen luultu.
Ihan turhaa tuijottelua painoon. Terveellistä ruokavaliota noudattava lihava on paljon paremmassa kunnossa kuin jotain makkaraa ja kaljaa vetävä normaalipainoinen.- Anonyymi
Läskin puhetta, kun itsepuolustusrefleksin sätkynukkena puolustaa itseään ja arvojaan, lihavuuttaan.
- Anonyymi
😅😅😅😅Eli lisää kotipitsaa nassuun niin kunto kohenee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😅😅😅😅Eli lisää kotipitsaa nassuun niin kunto kohenee.
Kohenee jos on aiemmin syönyt pelkkää kanaa, makkaraa ja päälle kaljaa, joihin verrattuna pizzakin on terveysruokaa.
Kaikki on suhteellista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Läskin puhetta, kun itsepuolustusrefleksin sätkynukkena puolustaa itseään ja arvojaan, lihavuuttaan.
Jaa, sä oot niitä miehiä jotka olisi sanonu Mietaan Juhallekkin että 'kyllä oot huonossa kunnossa'.
Kun kiloja oli 120, mutta mies veti saman verran hiitolenkkiä päivässä.
Ei se kunto kiloja katso. Liikaa tuollaista väkeä jotka luulee olevansa kunnossa kun paino on seitsemässäkympissä. Tommoiset heikot korret kaatuu pienessä tuulessa. - Anonyymi
🤣Ylipainoinen on ylipainoinen. Ei se siitä muuksi muutu.
- Anonyymi
Äitinkin mielestä mä en oo lihava, mulla on vain isot luut.
- Anonyymi
Mulla on tavallista enemmän suolia, siksi mahani pömpöttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on tavallista enemmän suolia, siksi mahani pömpöttää.
Ilkeä juttu, no älä välitä.
- Anonyymi
Amerikasta tullut pikaruokakulttuuri pilaa ihmisten terveyden.
- Anonyymi
Onhan se haitta mut pitää syödä kunnonkin ruokia.
- Anonyymi
Pohojammaalla nautitaan elämästä, toiset karehtii.
- Anonyymi
Yksinäisyyteensä ja suruunsa ihmiset syö
- Anonyymi
On se kauheaa, kun nytkin kaupassa oli tarjouksessa 10 eurolla 5 kpl suklaalevyjä, eli yhteensä kilo kympillä suklaata ja samassa kaupassa voita 2 pakettia 5 eurolla, yhteensä kilo sitäkin. Näitä kun ihmiset sitten ostavat ja syövät, kun halvalla saa. Järkyttävää, ei voi kuin miettiä, miten se kaikki nostaa painoa ja kolesteroliarvoja. Itse en näitä söisi, vaikka minulle niistä maksettaisiin. Hedelmä-, marja- ja kasvislinja on pitänyt jo vuosia, se näkyy onneksi painossa, joka on ihannepaino. Nämä ovat omia valintoja.
- Anonyymi
Taas joku nolla tutkimus.
- Anonyymi
Vaasassa syödään pitsaa. Joka korttelissa yksi pizzeria, parhaassa kaksi.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406933
- 323908
- 453290
- 342854
- 162672
- 372228
- 162176
- 412113
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482057- 391980