Nainen onko sitten vaan mentävä

Anonyymi-ap

Miehelläsi on asiaa sinulle ja juttelette vakavasti eli mies sanoo hän haluaa suihkuun juuri nyt ja haluaa sinut mukaan suihkuun ja se haluaa sekstailla sinua suihkussa ja pesette toisenne eli onko suihku hetki sitten

20

274

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole. Seksi ei ei ole vain yhden mielihalujen toteuttamista. Vetäköön kät...

    • Mä en ees ymmärrä, miten kaks voi olla samaan aikaan suihkussa. Tietenkin sitten jos kylppärissä on kaks suihkua. Mutta harvemmissa on.

      • Anonyymi

        Minä ymmärrän tämän hyvin, jos ollaan lähekkäin ja pestään toisiansa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä ymmärrän tämän hyvin, jos ollaan lähekkäin ja pestään toisiansa.

        No ehkä sulla on sitten isompi kylppäri. Mä koitin omassa silleen kuivaharjoitella ja aina osu kyynärpää seinään. verhokin ois tiellä.


      • Kaksi suihkua kylppärissä on kyllä kätevä. 👍 Epäilen vahvasti, että asuntoni on naisen suunnittelema. 😄


    • Anonyymi

      Yrittäisin varmaan kysyä häneltä, että jutellaanko sen jälkeen, kun molemmat ovat tyydytettynä? Tai ei kai se ole pakko jutella, voihan sitä vaikka kirjoitella.

    • Anonyymi

      Ei ole. A) Minä käyn suihkussa kun itse haluan ja B) seksi suihkussa ei voisi vähempää kiinnostaa.

    • Anonyymi

      Mies saa puukkoa kylkeen.

    • Anonyymi

      Yhdessä porealtaaseen, kuplien hyväiltäväksi. Herkkä nainen saa jo siitä orgasmeja.

    • Anonyymi

      Jos ei mikään erittäin tärkeä ois kesken niin kyllä voisi olla jos ollaan ilman seuraa :D

    • En minä halua kenenkään kanssa suihkuun. Toinen on siellä vaan mun tiellä ja on ahdasta. Minä haluan tilaa ja suihkussa käynti on minulle yksityinen tilanne muutenkin.
      Suihkussa peseydytään, eikä siellä sekstailu kiinnosta yhtään. Sängyssä sitten.

      • Anonyymi

        Mut pesusieni saa sekstailla suihkussa naisen kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mut pesusieni saa sekstailla suihkussa naisen kanssa.

        Kerro ihmeessä miten pesusieni sekstailee.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Kerro ihmeessä miten pesusieni sekstailee.

        Pesusieni käy sun joka kolkan läpi kun käytät sitä etkö yhtään aattelepesusientäsi? Vai etkö pese vittuasi? Turhaa täällä esittää että ei seura suihkussa kiinnosta kun kumminkin kommentoit miten pesusieni sekstaa:D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pesusieni käy sun joka kolkan läpi kun käytät sitä etkö yhtään aattelepesusientäsi? Vai etkö pese vittuasi? Turhaa täällä esittää että ei seura suihkussa kiinnosta kun kumminkin kommentoit miten pesusieni sekstaa:D

        Tietysti pesen, hyvänen aika sentään. Pesusieni ei ole millään tavalla verrattavissa ihmisen kosketukseen. Kysyin siksi, että pesusienen sekstaaminen kuulostaa vähintäänkin erikoiselta ja jotenkin… ööh… harhaiselta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pesusieni käy sun joka kolkan läpi kun käytät sitä etkö yhtään aattelepesusientäsi? Vai etkö pese vittuasi? Turhaa täällä esittää että ei seura suihkussa kiinnosta kun kumminkin kommentoit miten pesusieni sekstaa:D

        Ihan sivusta totean, että en käytä mitään sieniä. Karseita bakteeripesiä. Enkä todellakaan mitään tuollaista hankaavaa ja ihoa rikkovaa välinettä alapesuun. Vesihuuhtelu korkeintaan kättä apuna käyttäen. 🙄


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Tietysti pesen, hyvänen aika sentään. Pesusieni ei ole millään tavalla verrattavissa ihmisen kosketukseen. Kysyin siksi, että pesusienen sekstaaminen kuulostaa vähintäänkin erikoiselta ja jotenkin… ööh… harhaiselta?

        Ja kiihottavalta :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja kiihottavalta :D

        Sinulla joku fetissityyppinen juttu tämän suhteen, jos pesusienet kiihottaa?


    • Joo no siis omien juttujen perusteella pitää päästä pian pesulle🤣🤭

    • Anonyymi

      on IK r5acallista jos joutuu nukkumaan huonosswq asennossaq jotenkin... muttwq jo Ma4kuksn t64sd6wmnwnominn mö5ällä kuodewus-äänllä..
      '

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      322
      3383
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      210
      2799
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      143
      2495
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2025
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      18
      2018
    6. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1672
    7. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1626
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      20
      1556
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1276
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      246
      1221
    Aihe