Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain,
Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,
Sinä olet etkä koskaan lähde, en päästä sua poies, neverever,
Sinä ja minä
Me olemme.
Sinä olet minun forEver
43
5194
Vastaukset
- Anonyymi00002
VMP!
- Anonyymi00005
Tarkoittaako tämä lyhenne että Voihan Muflonin Pershe?
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tarkoittaako tämä lyhenne että Voihan Muflonin Pershe?
Tämä yksi palstaäijän tekoälyrunoudesta pillastuva ja triggeröityvä emäntä se vain täällä tätä omaa asiaansa toimittelee. T
- Anonyymi00003
Stalkkerihakkerista on vaikee pääst eroon juu
- Anonyymi00004
Päivän sävärit hankittu?
- Anonyymi00009
Anonyymi00004 kirjoitti:
Päivän sävärit hankittu?
Ei myönnä ainakaan...
- Anonyymi00016
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei myönnä ainakaan...
Niin ei kai se mene ku siltsun televisiohaastattelussa, no minä myönnän on laskut
- Anonyymi00011
Kuka kirjoittaa poies🤔tai minkä mualane?
- Anonyymi00012
Sanasieppo jo syntyessään.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sanasieppo jo syntyessään.
Tykkäsi omaa aloitustaan.
- Anonyymi00040
Anonyymi00013 kirjoitti:
Tykkäsi omaa aloitustaan.
Juu, no eikö se ole ihan hyvä että tämä palstaäijä arvostaa edes itse tekstejään?
- Anonyymi00015
En voi sua unhoittaa poies, vaikken ikänään sua saa! Sä sydämessäni olet ikuisessa muistossa. Jos arvossa mä oisin rikkahien rinnalla, niin totta varmaan voisi viel’ onnenikin kukoistaa.
Niin totta, niintotta, todentotta, tottamaar' - Anonyymi00018
- Anonyymi00019
Sinä linkittäjä laitoit jotain niin kovin kaunista tähän ketjuun, että melkein tuli itkujenitku.
Kiitos siitä !
Lainaan vähän biisinsanoja tähän: Jos maailma olisi valoja // Ne olisi tummia varjoja ilman sinua ..... Jos maailma olisi muistoja // Ne kaikki muistuttaisi sinusta. - Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Sinä linkittäjä laitoit jotain niin kovin kaunista tähän ketjuun, että melkein tuli itkujenitku.
Kiitos siitä !
Lainaan vähän biisinsanoja tähän: Jos maailma olisi valoja // Ne olisi tummia varjoja ilman sinua ..... Jos maailma olisi muistoja // Ne kaikki muistuttaisi sinusta.Sairasta, vaan sairasta
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Sairasta, vaan sairasta
Mustaa, ei vaan punaista?
Iloista, ei vaan rakasta?
Lähellä, ei vaan iholla?
Kunnolla, ei vaan Tarpeeksi?
Enough IS Enough 💕💜💕 ei vaan Taff.inaff. 💎 - Anonyymi00039
Anonyymi00020 kirjoitti:
Sairasta, vaan sairasta
Joo ei se tämäkähän palstaäijän, eli aloittajan monologisaaga oli mistään kotoisin, otahan iisisti siellä kammarissa. T
- Anonyymi00022
E miehelle?
- Anonyymi00023
Oliko inside läppä
-Matej Behm - Anonyymi00024
Se on iso sitoumus jaksatko toista huonoinakin päivinä ei pidä lupailla liikoja jos jo ensimmäiseen vastoinkäymiseen luovutat kuitenkin
- Anonyymi00025
Ei todellakaan kiinnosta olla missään tekemisissä yhdenkään sellaisen ihmisen kanssa, joka on ailahteleva ja saattaa huutaa kurkku suorana, jos asiat ei mene juuri niin kuin hän haluaa!
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Ei todellakaan kiinnosta olla missään tekemisissä yhdenkään sellaisen ihmisen kanssa, joka on ailahteleva ja saattaa huutaa kurkku suorana, jos asiat ei mene juuri niin kuin hän haluaa!
En voi sietää sellaisia ihmisiä!
- Anonyymi00045
Anonyymi00025 kirjoitti:
saattaa huutaa kurkku suorana
minkä sille mahtaa jos toine on jotenki vialline päästään eikä muuten mene jakeluun
ku ääntä korottamalla.
Nytteku jo on ikää ja mietin niitä sun huoraamisia ja et ottanu vatuuta omista touhuistas ja vieritit syyn aina toisten kontolle!
Nyrkillä sua olis pitäny läväyttää..iha tosi, oisit ehkä
oppinu jotain. - Anonyymi00050
Anonyymi00025 kirjoitti:
Jos toinen kirjoitti yleisesti toisessa ketjussa pitääkkö siitä suuttua henkeen ja vereen ja olla mustasukkainen viimeisen päälle mikä melkein kääntyy ongelmaksi jo kohta
- Anonyymi00027
Toivottavasti kohta ollaan me💞✨💫
- Anonyymi00028
em > sn
- Anonyymi00030
Milloin realisoituu?
- Anonyymi00031
Vaikka itse miellät näin ei silti välttämättä suositeltavaa väkisin tai pakosta pitää kiinni jos ei toinen osaa kohdella arvostavasti voi olla saattaa olla tulee muutoin vain omasta elämästä itselle sietämätöntä
- Anonyymi00036
sano heetmanni ku ampu akkaasa takaraivoo
- Anonyymi00037
Tässä ketjussa minulle uusia termejä tai oikeinkirjoituksia, olivat vmp- ja matej behm=)
Voisko joku selventää :D ystävällisesti, että pääsen kartalle ees, suuntamerkiksi? - Anonyymi00043
Eipä noista katkeroakan (vai ukon T mikä lie) sutkautuksista koskaan ota selvää. Kova tarve kertoa mutta jää silti vaille ymmärrystä.
- Anonyymi00047
No mutta sinähän ohitat tyylikkäästi sitten kun on niin ymmärrystä vaille, niin sitten ei tarvitse varmaan tulkitakkaan
- Anonyymi00044
Avuttoman rääpäleen olemus, mikai?
- Anonyymi00046
tässäketjussa on jotain Taikaa, joka kestää aikaa!
- Anonyymi00048
I'm forever alone
- Anonyymi00049
Ikäeroa on...
- Anonyymi00051
Voi kuinka kauniita sanoja ilman merkitystä hyväksytkö häntä edes sellaisena kuin hän on mä en ole kelvannut kelleen sellaisena kuin olen kun seksiin tai korkeintaan lapsen tekoon toki ois voinu mennä huonomminkin on taas poikia ja miehiä jotka ei kelpaa yhdellekään tytölle tai naiselle edes kumpaankaan noistakaan epätoivosille biologisen kellon tikittäessä Haminassa ei jää jäljelle kun Jani.t ja si tuo bensiksen epätoivoinen päivystäjä ja siihen niiden välille mahtuneet ne parikymppiset epätoivoiset runkkarit jotka on vastaavan kaltaisten jälkeläisiä se päivystäjä on siitä ikävä että sille varmaan kelpaisi poikansa tyttökin kun ei kai keltään muulta saa hänelle mulla ois ehdokas taitaa husulassa asua Taija nimeltään ehkä jopa serkkuni serkku panee sen paksuksi ni voi kuvitella kuuluvansa sukuun ei nää ole Taija mulle mitään sukua vaikka serkkuni serkku olisikin serkullani oli aikoinaan helvetin hyvän näköinen kaveri Katja nimeltään joka tais mennä rakastumaan muhun eikä tehty muuta kun nukuttiin vierekkäin petty kai muutoin taas Haminan poikiin tuolloin joskus 95 kun serkkuni ja hänet illalla kaupungille vein mopollani kolme päällä tuskin olis toiminut asu liian kaukana kun asu Rovaniemellä ja jos olisi pysynyt serkkuni kaverina hänestäkään tuskin olis pirihuoraa kummempaa tullu mitäs si seuraavaksi Haminasta löytyy jopa niitä parempiakin perheitä joidenka lapsista on niitä narkkareita tullu
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1196354Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816177Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie696050Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443972Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1482395Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42355Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1211420- 121261
- 1871098
- 61907