Orimattilassa oli kovaa ainesta nuoriso vielä 90- luvun puoleenväliin. Nuorisolla tarkoitan 15 - 25 vuotiaita. Mutta mikä teki nuorista niin onnettomia kun ovat nykyisin?
Vastaukset 5
- Anonyymi
90-luvulla syntyneet suurimmaksi osaksi kehitysvammaisia. 2000-luvulla syntyneillä vielä toivoa.
- Anonyymi
Koko valtiossa järkytyttiin niistä 90-00-luvun nuorista, jotka olivat liian hurjia paloittelumurhineen ja ryyppäävine tyttöineen. Itsemurhaluvut oli korkealla ja tähän yritettiin puuttua. Nuorien ryyppäminen saatiin alas ja itsemurhaluvut. Tässä nyt sitten on lopputulos :( Joka kai on onnellinen saavutetusta tilasta.
- Anonyymi
Vanhempien itsensä täytyy saada tunteet kasaan ilman päihteitä ja niitä mielialalääkkeitä. Jos vanhemmalta puuttuu keinot selvitä, niin mitenpä hän osaisi opettaa lastaankaan. Lapsiraukat jäävät tänne maailman ilman apua käsitellä tunteita ja ongelmiaan. Ei ihme että sitten otetaan ihan mitä vaan, kunhan saisi päänsä sekaisin. Sitä samaahan hänen vanhempansakin tekee.
- Anonyymi
Hyvä näkemys. Orimattilassa on jonkin verran alle nelikymppisiä lasten vanhempia, joiden lastensa kasvattamisen taso on kehno. Useimmiten syynä on oma päihteiden käyttö (huumeet) ja siitä seurannut välinpitämättömyys omia lapsiaan kohtaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7013738- 511177
Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E721173- 861054
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit95926Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi52767- 101764
Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k34757- 54756
Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.121706