Autonvalmistajat ovat siirtymässä hybrideihin keskellä alan sähköautomuutosta.
https://www.cnbc.com/2023/12/08/automakers-turn-to-hybrids-ev-transition.html
Muut autonvalmistajat ovat palaamassa Toyotan sähköautoihin siirtymisstradegiaan
9
208
Vastaukset
- Anonyymi
Näin siinä sitten kävi. Toyota on edelläkävijä ja muut tulevat perästä.
- Anonyymi
Tuo on noin vain jenkkilässä. Euroopassa tilanne on toisin, mm. Volvo ilmoitti juuri lopettavansa kaikkien polttomoottorien kehittämisen ja siirtyvänsä täysi sähköautoihin.
- Anonyymi
Terot hyppivät heti seinille, kun Tojolta tuli uusi ladattava ylihintainen hybrid.
- Anonyymi
Sinua kovasti Tojot kiinnostaa kun jaksat palstalla roikkua. EI vaan taida vielä rahat riittää Toyotaan.
- Anonyymi
Infra on vielä kehittymätön patteriautoille.
- Anonyymi
Joo, Intiassa infra on vielä heikkoa sähköautoille. Ja Afrikassa myös.
Siksi me täällä Suomessa emme voi niihin siirtyä. Meidän tulee siirtyä liikkumaan vaikkapa lehmällä, niille Intian infra on kuulemma erinomainen.
- Anonyymi
Jenkeissä bensa on edelleen halpaa ja siellä paskat välitetään ilmansaasteista ja ilmastonmuutoksesta. Punaniskat ja Trumpin ihannointi ei tee siitä kansasta kauhean sivistynyttä ja se siirtolaismäärä ei sivistystasoa nosta.
- Anonyymi
Toyotan on ainut autonvalmistaja joka on edennyt oikein sähköautoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1161709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371449Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221318Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511209- 521178
- 571103
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995