Onko laillista antaa ns. ikuinen kielto chat yhteisöön käyttäjälle vaikka paikan säännöissä ei tällaista mainita?
Voiko asialle tehdä mitään, jos tahalllista bannimista on tehty yhdelle käyttäjälle lähes 4 vuotta?
Rekisteröity tunnus poistetaan häneltä aina kun havaitaan, että hän on tämä ikibannit saanut käyttäjä. SIlti hän pystyy kiertämään bannit, mutta sitten tulee uudet perään.
Edes omaa chat huonetta ei ko. yhteisen admin anna luoda, v aan sen huomatessaan moderaattorit bannivat ja poistavat huoneen .
Samaa mielivaltaista ja syrjivää bannimista ko. yhteisössä tehdään myös anonyymissä chat huoneessa, jossa kaikilla kirjoittajilla on vain numerosarja ja IP numeroa ei modet tiedä edes. Pelkän epäilyn takia nämä moderaattorit jakelevat porttikieltoja ja aiheuttavat riitaa ja suuttumusta.
EIkö tällaiseen mitenkään voi juridisesti puuttua kun yhtä syrjitään ja vieläpä sääntöjen vastaisesti vaikka kirjoittaisit ihan normaalisti ihmisen kanssa siis keskustelet?
Ikuinen porttikielto/banni
Anonyymi-ap
4
273
Vastaukset
- Anonyymi
Pitikö sekoilla? Oliko se laillista??
- Anonyymi
"KUUKAUDEN BANNI"!!!
- Anonyymi
Laitetaan nokka oikeaan asentoon ylläpitäjältä.
- Anonyymi
Jos moitit muslimeja, niin saat sen
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195