Voiko koronan saada uudelleen?

Anonyymi-ap

Puolileikilläni sanoin viime syksykesällä sairaalanhoitsulle; että onkohan mulla korona.
Pian hän olikin rasseineen nenääni korstaamassa. Jonkun ajan kuluttua tuli sitten tohkeissaan sanomaan; pysy nyt tuvassasi korona äijä.
. kohlemainer.

18

229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä koronaan voi sairastua uudelleen.

      kylmätotuus

    • Anonyymi

      Iäkkäiden ja hauraiden immuunipuolustus on heikentynyt toistuvasta rokottamisesta. Ja tähän vastataan rokottamalla lisää. Nyt ihmetellään, miten vanhukset kuolevat koronaan enemmän kuin koskaan. Mitä tehdään? Rokotetaan lisää ja uskotaan, ettei rokotettu juuri oikealla hetkellä.

    • Anonyymi

      Testimeimmerkitse mitään. Huijausta saavat vain DNA näytteen.

      • Anonyymi

        Mene psykiatrille pölhö 11:06


      • Anonyymi

        Siinä taas yksi puhuu asian vierestä


    • Anonyymi

      Olen sairastanut kolme koronaa.

    • Anonyymi

      No voi, minulla on kaikki rokotuksen ja siitä huolimatta olen sairastanut koronan kolme kertaa; tosin lievänä onneksi.

      VIrus tehoaa minuun, koska en ole viimeisiin 40 vuoteen ollut kertaakaan kuumeessa tai flunssainen, poislukien tietekin nämä koronapäivät

      • Anonyymi

        Niin sehän on ainoastaan pahaan sairauden kulkuun sanottu että auttaa . Tartunnan voi sada jokainen eri asia kehen se alkaa vaikuttamaan negatiivisesti .
        Mutta suurella laajuudessaan se on auttanut niin monen ihmisen elämää


    • Anonyymi

      Korona on eräänlainen flunssasairaus joka muuntuu vuosittain jopa useaan erilaiseen muotoon. Saammehan me flunssankin joku jopa vuosittain. Ei siinä ole kysymys että rokote heikentäisi meitä. Sellaista yleistä ominaisuutta ei ole tiede esittänyt. Kumma kun suomen viisaimpien lääkäreiden mielipiteet eivät tartu rokotevastaiseen ihmiseen. Jos olisi todettu ja tutkimuksissa yleisesti havaittu jotain väärää se tulisi nopeasti tietoon. Toki vertailua rokotteiden kanssa on ollut ja sitten valittu parempi. Rokotevastaisuus on uskonto ja sitä vastaan ei oikein kannata kamppailla. Antaa kuolla ja pannaan perintö jakoon.

      • Anonyymi

        Katselin netistä juuri Katalonian karikon haasttalua , hänhän sai Nobelin palkinnon juuri mNRA rokote tekniikasta, hyvin kiinnostavia vaiheita kun hän oli tehnyt tutkimustyötään.
        Tämä nainen ja hänen kollegansa jöävät ikuisesti historiaan saavutuksillaan .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katselin netistä juuri Katalonian karikon haasttalua , hänhän sai Nobelin palkinnon juuri mNRA rokote tekniikasta, hyvin kiinnostavia vaiheita kun hän oli tehnyt tutkimustyötään.
        Tämä nainen ja hänen kollegansa jöävät ikuisesti historiaan saavutuksillaan .

        Korjaus Katalin. Eikä minään Katalonia kone taas laittoi omalla tavallaan


      • Anonyymi

        Koronavirus on piikkiproteiinivirus, joka voi tunkeutua sisäelimiin, verisuoniin ja aivoihinkin,
        mihin vain, vauroittaen niitä. Se ei ole "eräänlainen flunssa".


    • Anonyymi

      Voi saada uudelleen ja uuudellee ja uudelleen ja uudelleen ja...

    • Anonyymi

      Meidän miniällä on ollut kaksi kertaa eka kerralla häneltä meni pois hajuaisti ja nyt kun on alkanut saamaan joitakin tuoksuntunteita takaisin niin sai Koronan taas , niin että voi sen saada kaksikin kertaa,

    • Anonyymi

      Olen ollut positiivinen kaksi kertaa ilman mitään sen kummempia oireita, ts. ei edes kunnon flunssaa. Katsotaan, sanooko kolmas kerta toden.

    • Anonyymi

      Nyt en tiedä, onko korona päällä kun kondis on niin tukkoinen? Huomenna hän tulee; Hämsoten kotisairaanhoitaja. Sen takii kun olen jo puolkuollu ikääntymisestä.

      Sankari-isäni oli ollut tämän ikäisenä 12v. hiekansyöntihommissa.
      Olin kerran oven takana kuulemassa kun isä moitti äitiäni rumanpojan synnyttämisestä.

      Mut kun sain Intin käytyä. pakkasin kuluneen matkalaukun ja matkustin Etelä-Suomeen trenkipaikkaan.
      Sieltä sitten Valkeekoskelle tehtaaseen duuniin. Säteriä ei varmaan siinä tuotantosuunnassa ole.
      Yks Iiitistä kotoisin oleva sälli houkutteli mun mukaansa Kymenlaaksoon. Olin viikon duunissa Kuusankosken tehtaalla.
      Sitten lähin sieltä Haminan satamaan töihin. Jouduin pahaan työmaaonnettomuuteen. Eläkkeelle peräti.

      Nyt jo lähellä loppuaan oleva ukkeli.

    • Anonyymi

      Kysymys kuuluukin laittaa, että onko korona kovempi kun sen uudelleen kylältä itteensä imuroi?
      Kun oliskin niin, että koronakin jättäis elinikäisen immuniteetin?

      Tätä on sanottu ihmiskunnan poistokaavaksi: lopulta tauti uusiutuu niin pahatteks, että sehän tappaa.
      Joku paha kerta maailmassa lasketaan enää olevan 1/10 osa nykyisestä maailman väkiluvusta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2936
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      106
      2500
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      92
      2256
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2082
    5. 177
      1896
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1883
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      46
      1825
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1323
    Aihe