Mitä sanotte ihmiselle jotka toteaa: ”ei musta saa hyviä kuvia”?
Ei musta saa hyviä kuvia
4
598
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulostaa rasistilta. Mustan sijaan oikea ilmaisu on värillinen.
- Anonyymi
Uskon tämän johtuvan yhdestä yleisestä väärinymmärryksestä.
Suomeksi puhutaan vain kuvista ja usein kuvat ovatkin vain kuvia, jotain hyvin tärkeää puuttuu.
Englanniksi photograph eli fotonipiirros
Ruotsiksi fotografi eli fotonigraafi
Saksaksi Fotografie eli fotonigrafia
Suomeksikin kannattaisi puhua mieluummin aina valokuvasta, jos valoa käytetty ja sanaa "kuva" voisi käyttää vain kuvista, jotka otettu hämärässä ja kuvassa näkyy alivalotusta.
Valo on ylivoimaisesti tärkein asia valokuvauksessa. Jos hommaat studion, käytät kunnollisia studiosalamalaitteita ja valotat riittävästi, todennäköisesti saat oikein hyviä kuvia.
Kuvat ilman valoa ovat täyttä kuraa. - Anonyymi
Hmm.. tuo kuulostaa ihan haasteelta!
Niinkö, olet tainnut vaan käydä huonoilla kuvaajilla?
Jaa, no otetaanko huonoja kuitenkin?
No korjaillaan photoshopilla sitten!
On meillä täällä valkoisiakin kuvaajia?
Nojoo... siinä muutama... emmää kyllä oo edes mikään kuvaaja, joten varmaan sanoisin vaan että niin, ei minustakaan saa hyviä kuvia. Passikuvassakin näytän ihan joltain murhaajalta. Riisu vaatteesi tuohon penkille.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1103306Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5222701- 891703
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501356Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821304Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa151112- 881043
- 35996
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal101968- 76907