Viime kesänä 6kk sitten alkoi oikeassa korvassa tinnitus joka voimistui varsinkin iltaa kohden. Aamuisin oli jostain syystä heikompi. Tätä ennen olin festareilla ja kärsin tiukan flunssan. En tiiä voisiko johtua näistä. Joka tapauksessa, 2kk sitten huomasin, että tinnitus sykkii sydämen lyöntien tahdissa ja taas on voimakkaampi iltaisin. Ääni on luonteeltaan korkeataajuista, lähes heinäsirkkataajuudella kuuluvaa ininää. Pystyn "soittamaan" sitä ääntä pumppaamalla sormella kevyesti korvan suulta, jolloin syntyy painevaihtelua korvassa. Myös pään kääntö ylös-alas, pomppiminen ja jopa kävely rytmittää ääntä korvassa. Jonkinlaista rohinaakin pomppimalla saa aikaiseksi. Kolme yleislääkäriä on vaivaa tutkinut ja vähätellyt ettei voi tehdä mitään. Sitten menin korvalääkärille joka laittoi lähetteen magneettikuvaan, kun samassa korvassa oli myös kuulonalenemaa. Sitä nyt odotellessa olisi mukava tietää onko kellään vastaavaa tilannetta?
Pulsoiva tinnitus toisessa korvassa
1
712
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1313119EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje402971- 1081378
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1371081Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621057Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661047- 60987
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373959- 41787
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22773